AZIL

gost 114527

Veoma poznat
Poruka
14.555
Ovako....Pokrenula sam inicijativu za otvaranje azila u mom gradu...rekla sam to mojoj profesorki građanskog i ona mi je rekla da se raspitam za brojeve telefona nekih ogranizacija za zaštitu životinjskih prava i da pokušamo sa njima i sa opštinom nešto da se dogovorimo.Pa ako bi ste mogli da mi date imena i brojeve telefona kao i neke ideje za sprovođenje ovoga u delo.Moj grad je preplavljen lutalicama koje su gladne, hladno im je, maltretirane su, a najgore prolaze one koje su još uvek male.Ja sam još uvek maloletno lice i to dodatno otežava čitavu stvar, ali ako bi došlo do sprovođenja ovoga u delo iza toga bi stajala cela škola...Molim vas da pomognete ako ikako možete....
 
Pa što onda ostavljate pse kada nećete da ih bude deset puta više nego što treba....Ako možete da pomognete pomozite, a ne ko sve u ovoj našoj zemlji da se svede na negodovanje likova koji ne žele ništa da pokrenu i da poprave....
 
a ako stvarno hoces da pomognes psima,onda neces trpati pse u azil kako stignes i neces ih imati 600 u azilu,vec onoliko koliko azil moze da primi.....da psi ne bi patili
bolje im je na ulici nego u azilu koji je prenatrpan i u kome kruze virusi
 
a ako stvarno hoces da pomognes psima,onda neces trpati pse u azil kako stignes i neces ih imati 600 u azilu,vec onoliko koliko azil moze da primi.....da psi ne bi patili
bolje im je na ulici nego u azilu koji je prenatrpan i u kome kruze virusi

Rešavajte svoje frustracije negde drugde, imam dovoljno problema i bez toga....ko je govorio o prenatrpanom azilu osim Vas........??
 
Idi na temu azili, naci ces tamo sta ti treba. Jos jednom proveri ko ce ti od profesora pomoci, jer ti ne mozes nista da radis oko otvaranja doticnog azila osim da volontiras u njemu kad se otvori.
 
Žena je politikolog i rekla je da možemo nešto da uradimo i mi kao tinejdzeri....