"Српски" Јевреј шеф Беле куће!!!!!

Alekasandar3

Buduća legenda
Poruka
Obama je izabrao Rahm Emanuel-a za sefa kabineta.

Za nas je ovo odlicna vest posto je g. Emanuel bi ko-predsednik srpskog kaukusa u Kongresu i veoma je upoznat sa Srbijom.

Još samo da izbegnemo ono ***** Holbruka na mestu sefa Stejt Departmenta i možemo reći da smo prošli kao bubreg u loju.

OR IMMEDIATE RELEASE
September 28, 2004

Emanuel to Co-Chair Congressional Serbian Caucus

WASHINGTON, D.C.—U.S. Representative Rahm Emanuel has become the co-chair of the Congressional Serbian Caucus, a bipartisan group of legislators dedicated to maintaining and strengthening the historical alliance between the United States and Serbia.

The Congressional Serbian Caucus will seek to raise awareness and increase friendly relations between the United States and Serbia. The Caucus will educate Members of Congress on the issues affecting the present political, economical and security climate in Serbia and the Balkans.

:super::super::super::super::super::super::super::super::super::super::super::super::super::super:

prebacujem sliku sa teme obama novi predsjednik USA
btw nisam je ja postavio zato ću je kvotat:
a koliko sam skuzio predstavljala je mišljenje popriličnog dijela forumaša :???:

kkk2.jpg

Bio je podpredsednik srpskog kokusa od 2004 do 2007. Podnosio neke rezolucije o Kosovu itd itd itd. Dao sam tu vest na drugoj temi.

Emanuel Welcomes Serbian Unity Congress

WASHINGTON, D.C.—Today, U.S. Representative Rahm Emanuel (IL-5) attended the third annual Serbian American Day Luncheon, held in Cannon Caucus Room. This annual event is organized by the Serbian Unity Congress to bring Serbian-Americans from around the country together for a day of advocacy on the hill.

“As a proud member of the Serbian Caucus, I welcome the Serbian Unity Congress and the Serbian-American community to this annual event,” said Emanuel. “It is our duty to always strive to further relations and build lasting relationships so that we can stabilize and protect people from all religions and ethnicities.”

Emanuel was the co-Chair of the Serbian Caucus from 2004 – 2007. The House passed Congressman Emanuel’s resolution honoring the contributions of the Serbian Prime Minister Zoran Djindjic, who was assassinated in February 2003 after leading Serbia toward democratic and free market progress. In addition, he cosponsored H.Res 596, condemning ethnic violence in Kosovo and H.Res 726, congratulating the people of Serbia and the government for their fair and free elections in 2004.

Mada koliko ce to imati (ako iopste ima) uticaja videcemo.

Иначе тај Рам Именјуел (бивши Клинтонов саветник) је себи отфикарио прст на руци :neutral:, тако да има око 19 функционишућих попут Биџе

RahmEmanuelMTP_thumb.jpg

Наравно, скидам му капу што је постао српски кавказоид у Конгресу,
и ово сада је добар избор што га је Хосеин именовао да буде "Chief of Staff" Беле куће.

Александре3, Ричард Холбрук је водио онакву политику зато што је тада на власти био г. Касапин. Ништа Холбрук није другачији од осталих Демократа, него су просто околности у Београду биле супротне за време Клинтонове администрације.

Иначе тај Рам Именјуел (бивши Клинтонов саветник) је себи отфикарио прст на руци :neutral:, тако да има око 19 функционишућих попут Биџе

RahmEmanuelMTP_thumb.jpg

Наравно, скидам му капу што је постао српски кавказоид у Конгресу,
и ово сада је добар избор што га је Хосеин именовао да буде "Chief of Staff" Беле куће.

Александре3, Ричард Холбрук је водио онакву политику зато што је тада на власти био г. Касапин. Ништа Холбрук није другачији од осталих Демократа, него су просто околности у Београду биле супротне за време Клинтонове администрације.

Ne nego je vodio takvu politiku jer je kasapin kao i klinton.......svi amerikanci su zlocinci.

Poslednja izmena:
ne postoji srpski ili americki jevrej, jevrej je samo jevrej i radi samo za jevreje, istorijski su kecali Srbiju u zdrav mozak krijuci se po upravama raznih naroda. jevreji su i zlo i naopako, samo sto se vesto foliraju i udenu svuda po svetu pa ih kontamo kao asimilovane a oni to nisu:evil:

:eek:...ti rece da radis u skoli...nevjerojatno...

• Podržavam
Reactions: Iw@

Back