BodyBuilding
Prikazujem rezultate 1 do 5 od 5

Tema: BodyBuilding

  1. #1
    Obećava incominG^^ (avatar)
    Učlanjen
    13.10.2008.
    Pol
    muški
    Lokacija
    Subotica
    Poruke
    83
    Reputaciona moć
    34

    Cool BodyBuilding

    skor svi mushkarci zhele da budu "lepo" gradjeni!!!

    Pa evo par saveta!

    Ovo su vezhbe koje se rade u teretani

    Za pochetnike:

    Osnove bodybuildinga za teenagere i pocetnike


    Odlicno,odlucili ste da pokusate sa bodybuildingom!

    To je vjerovatno iz tog razloga zato sto zelite da steknete vise snage za vas maticni sport,ili zato sto zelite da izgledate sjajno. Kako god,vasa odluka da se bavite ovim sportom je odlicna.

    Unaprijed morate znati da se preko noci ne postaje bilder, i da necete izgledati kao sportisti sa naslovnica za 2-3 mjeseca treniranja!!!


    Kao prvo zelim da razbijem odredzene mitove koji se ticu bodybuildinga:

    - Bodybuildnig usporava rast :

    Ovo je jedan od najcescih mitova koji kruze kad se spomene rijec bodybuilding. Nemojte da vas ovo preplasi jer je istina sasvim drugacija. Mnogi naucnici cak vjeruju da ovaj sport ustvari pospjesuje rast. Cak i izvrsena istrazivanja koja su sprovedena nad mladicima koji su poceli da treniraju kao teenageri,a sada su u ranim dvadesetim godinama,pokazala su da bodybuilding nije imao negativan uticaj ,vec bas suprotno od toga.


    Prosta cinjenica je da bb-ing nikada nece negativno uticati na vas rast,sve dok se pridrzavate sljedecih uputa:


    1)Pocnite sa treninzima tek nakon sto napunite 13 godina. Prije trinaeste god. Vase kosti su previse krhke i nisu sposobne da podnesu vece tezine. Umjesto bb-inga,radite sklekove,propadanja isl.


    2)Potpuno izbjegavajte vjezbe kao sto su cucanj i mrtvo dizanje,barem do 16 godine. Ove vjezbe zahtjevaju veliku tehniku izvodzenja!!!!

    3)NIKAD ne uzimajte testosteronske suplemente sve dok potpuno ne sazrijete.
    Kao teenager vi vec imate sasvim dovoljno testosterona u svom tjelu. Medzutim,ako unesete dodatne doze,to ce rezultirati prestankom lucenja prirodnog testosterona i dovesti do opstrukcija u rastu i razvoju organizma,ili ga cak skroz zaustaviti!!!!!

    Sada kad smo utvrdili gore napisano,moram napomenuti jos par stvari.

    Stalno se susrecem sa time da momci brzo odustaju od treninga,te dvojica od trojice pocetnika ugalvnom odustanu u prva 2-3 mjeseca,a kao isprike koriste razne stvari kao sto su npr:

    *Bb-ing usporava rast,ostat cu nizak,kad prstanem sve ce ispuhati i ostat ce samo koza, ili npr ¨koliko god da treniram nema napretka i za to krive svoju genetiku. Nema nikakve sanse da za tako kratko vrijeme dobijete uvid u svoju genetiku!!!,te za to treba mnogo vise vremena.

    Jos jednom napominjem,ovo nije jednostavan sport i nakon 3 mjeseca treniranja necete izgledati kao Arnold,bez obzira na suplemente koje koristite !!!!!


    E sada da predzemo na bit treniranja.

    Vjerovatno se pitate kako onda da pocnete sa promjenom vaseg fizickog izgleda. E pa sve zavisi ....

    Ako ste bili ljeni,i niste prije imali neke znacajnije fizicke aktivnosti,onda vam preporucujem da prvo pocnete sa privikavanjem tijela na napor sa vjezbama kao sto su: sklekovi,propadanja isl, i naravno da pocnete sa trcanjem i kardio treninzima da bi poboljsali vasu kondiciju.

    Ako imate visak kilograma,prvo pokusajte da se rijesite viska masnoca,pa tek onda pocnite sa bb-ingom.

    Zapamtite,nemozete graditi misice i topiti masti u isto vrijeme!!

    TRENING SA TEGOVIMA

    Da bi poceli sa treningom morate prvo znati osnove treninga sa tezinama.
    Misic odgovara na vrstu odnosno intenzitet napora kojem se izlaze.pa tako ako osoba radi sa vecim tezinama jedan odredzeni period,tjelo ce kao odgovor stvarati sve gusca i gusca misicna vlakna,kako bi izdrzao napor kojem se izlaze.


    Ovdje veliku ulogu igra sihrana.Ako mislite da je dovoljno samo dizati velike tezine,onda ste se prevarili,jer ako nemate adekvatnu ishranu,onda umjesto da napredujete vasi misici ce stagnirati ili cak moze doci do katabolizma(propadanja misica).

    Preporucujem da vas program prehrane podjelite na vise manjih obroka dnevno,tako da jedete svaka 2-3 sata (male obroke). Tako organizam dobiva dovoljnu kolicinu hrane i hranjivih tvari, i u potpunosti ih iskoristava,tako da nema viska koji ce eventualno postati salo.

    Odmor: Obezbjediti sebi san minimalno 8 sati dnevno,jer misici rastu kada se mi odmaramo,a ne u teretani kada treniramo!!





    Primjeri trening programa:


    Za pocetnike :


    I dan: grudi,biceps
    GRUDI--bench ravni,potisak na kosom benchu sa bucicama,koso razvlacenje,razboj

    II dan:ledza , triceps
    LEDZA--sve vjezbe na sajlama

    TRICEPS: francuski press sa ez sipkom,triceps na latu,s bucicom iznad glave,triceps extenzija na lat masini

    III dan : ramena,noge,listovi,trbusnjaci

    RAMENA-- sa sipkom iza - ispred glave,letenje sa bucicama, prednje podizanje sa bucicama, trapez

    NOGE: cucanj, presa, sut,

    Za pocetnike je dovoljno trenirati 3 puta sedmicno,pa vi ovaj program mozete raspodjeliti na 3 dana u sedmici koja vama odgovaraju.

    Program za naprednije pocetnike:

    I dan: grudi,biceps
    GRUDI--bench ravni,potisak na kosom benchu sa bucicama,koso razvlacenje,razboj

    BICEPS--stojeci pregib sa ravnom sipkom,sa bucicama,skotova klupa,cekic.

    II dan:ledza , triceps
    LEDZA--sve vjezbe na sajlama

    TRICEPS: francuski press sa ez sipkom,triceps na latu,s bucicom iznad glave,triceps extenzija na lat masini

    III dan : ramena,gornji trbusnjaci

    RAMENA-- sa sipkom iza - ispred glave,letenje sa bucicama, prednje podizanje sa bucicama, trapez

    IV dan : noge, donji trbusnjaci

    NOGE: cucanj, presa, sut, listovi

    V dan : PAUZA

    Sljedeci put kad budete radili grudi ubacite: kosi bench, ravni potisak,ravno razvlacenje.
    biceps:ez sipka, 2 vjezbe sa sajlama,koncentracioni pregib sa koljena
    ledza: baziraj se vise na trening sa free weights tj. mrtvo dizanje,veslanje(ove vjezbe sa posebnim oprezom) isl.

    Pa eto
    CS,SRO,ZjB it's my LifE :)



  2. #2
    Ističe se fresh&clean (avatar)
    Učlanjen
    19.02.2008.
    Pol
    muški
    Lokacija
    bg
    Poruke
    2.235
    Reputaciona moć
    58

    Smile Re: BodyBuilding

    IMA TEMA

  3. #3
    Obećava incominG^^ (avatar)
    Učlanjen
    13.10.2008.
    Pol
    muški
    Lokacija
    Subotica
    Poruke
    83
    Reputaciona moć
    34

    Podrazumevano Re: BodyBuilding

    Nisam video SrY!!!
    CS,SRO,ZjB it's my LifE :)

  4. #4
    Ističe se turbo_ajvar (avatar)
    Učlanjen
    05.09.2007.
    Pol
    muški
    Poruke
    2.600
    Reputaciona moć
    64

  5. #5
    Primećen član
    Učlanjen
    08.05.2008.
    Pol
    ženski
    Poruke
    756
    Reputaciona moć
    0

    Podrazumevano Re: BodyBuilding

    Dobar text,samo mogao si da ga stavis u vec postojecu temu...

    pozz

Slične teme

  1. BodyBuilding
    Autor mile222 u forumu Bodibilding
    Odgovora: 3892
    Poslednja poruka: 07.05.2012., 01:54
  2. Bodybuilding video
    Autor totop u forumu Ostali sportovi
    Odgovora: 0
    Poslednja poruka: 25.12.2007., 23:17

Pravila za slanje poruka

  • Ne možete kreirati novu temu
  • Ne možete poslati odgovor
  • Ne možete dodati priloge
  • Ne možete prepraviti svoju poruku
  •