Kako naci dobre postdiplomske posle ETF-a?
Prikazujem rezultate 1 do 2 od 2

Tema: Kako naci dobre postdiplomske posle ETF-a?

Ana B
    Guest

Podrazumevano Kako naci dobre postdiplomske posle ETF-a?

Cao svima!
    Zavrsavam ETF - smer racunari i super sam student pa bih htela da nastavim postdiplomske negde napolju na nekom stvarno dobrom univerzitetu. Ima li neko iskustva u tom pogledu - da moze da mi preporuci gde da trazim , koga da kontaktiram i sl . Kako se sada kotira beogradski ETF?
    Kakve su mogucnosti stipendiranja od strane tih fakulteta, da li postoje varijante da u sklopu magistarskih/doktorskih radim na nekom komercijalnom projektu i da me oni placaju?
    Kako se nalazi jak(=interesantan i dobro placen) posao? (imam iskustva i volim da radim
    Ako bilo ko ima kakve aktuelne informacije neka javi - moze ovde , a moze i na mail: alegria@ikomline.net

Svaki savet je dobrodosao! Hvala puuuno! Ana

p.s. govorim engleski (odlicno),spanski(trenutno srednje,ali intenzivno ucim),
    i malkice francuskog.

Obećava
    Učlanjen
    20.04.2004.
    Reputaciona moć
    50

Podrazumevano

Caos! Najbolja varijanta ti je da nadjes nekog ok profesora sa maticnog faksa koji ce ti biti neka vrsta mentora i koji ce moci da ti pomogne. Evropa nas bas trenutno ne ljubi, ali ako ides preko fakulteta, pa bio to u pitanju i samo jedan profesor, cela stvar mnogo drugacije izgleda. Vidi sajtove etf fakulteta po Evropi, i vidi sa tim profesorom kog budes nasla sta ti preporucuje. Posaljes pisma (molbe) na sve moguce adrese, i nadas se najboljem.

Slične teme

1. Kako do dobre cure
    Autor sinnke u forumu Muškarci
    Odgovora: 33
    Poslednja poruka: 10.05.2009., 14:24
  2. Kako naci pravu rec...
    Autor TheRedOne u forumu Ljubav i seks
    Odgovora: 127
    Poslednja poruka: 08.06.2008., 21:46
  3. Kako naci dobre postdiplomske studije posle ETF-a??
    Autor Ana B u forumu Tehničke nauke
    Odgovora: 1
    Poslednja poruka: 31.05.2004., 02:49