Osnovana Skupština Srba s Kosova

IDI_DADA_AMIN

Iskusan
Banovan
Poruka
pa , bogamu poljubim, patriJote.......ceo dan niko da nas obavesti o istorijskom dogadjaju??

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2008&mm=06&dd=28&nav_category=640&nav_id=306009

Ovo ako ne spasi srbiju i zadrzi kosovo u istoj.......nista nece........:dash:

Majstori na delu........ Za predsednika Skupštine izabran je Radovan Ničić, delegat Srpske radikalne stranke, za potpredsednike Marko Jakšić (DSS ) i Srđan Nikolić (SRS), a za sekretara radikal Boban Savić. :hahaha:

A prisutni su i ove dve dezurne budale......nadam se da ce sada , kada vise nisu na vlasti, u ludnicu gde im je mesto........." Na Gazimestanu su bili i ministri u Vladi Srbije Slobodan Samardžić i Radomir Naumov sa saradnicima. "

Dobro jutro , patriJOte.........:super:

Osvanuo je divan dan sa novom skupstinom srba osnovanom na kosovu.........

Niko od vas, da proslavi ovaj istorijski dogadjaj, od izuzetnog znacaja za opstanak "srBskih vodja " na vlasti i u blizini budzetske krave muzare.......

Gde su vatrometi , sampanjci , pucanje iz prangija???........ili , sto ne mogu da verujem , vi , patriJote, pojma nemate sta u stvari treba da radi ta "skupstina srba"???

Ja ne znam, pa , eto .....molim da mi objasnite, da bi u novu radnu nedelju usao obavesten:rtfm:

Mislimm......razumem ja , da su vama gej parade prioritet, shodno afinitetima i seksualnim opredeljenima, ali ovo je ipak politicka tema par ekselans..............

Pa dobro ,patriJote........dogovorite se na PP, izaberite najpametnijeg medju vama....znam da je to tesko, ali uz malo googlanja, mozete objasniti neznalicama sta je zamisao "srpske skupstine " na kosovu???

Idemo.......otkacite se omiljene vam gej parade, i malo se uozbiljite, pa nije valjda samardzic dzabe pravio "istorijsku " instituciju, za koju ni patriJote, ne znaju cemu ce da sluzi???:hahaha:

Kosovo Serbs launch new assembly

The inaugural session of the assembly in Mitrovica
Kosovo Serbs are refusing to recognise Pristina's authority

Serbs in Kosovo have inaugurated their own assembly set up in defiance of the majority ethnic Albanian government and the United Nations.

The gathering was held in the ethnically divided city of Mitrovica.

Forty-five members were elected in May during Serbia's general and municipal elections - a ballot which the UN and Kosovo's government said was illegal.

Kosovo's ethnic Albanians declared independence from Serbia in February, despite Serb and Russian opposition.

Kosovo has been recognised by 43 states, including the United States and most European Union nations - but Belgrade and Moscow say the move was illegal under international law.

'Virtual reality'

People from across Serbia converged on Mitrovica to show their support for the new assembly of Kosovo's Serbs.

Kosovo's new constitution grants broad autonomy to the Serb minority

The opening session took place on St Vitus day, when Serbs remember their defeat by invading Ottoman forces in 1389 - an event that lies at the core of the Serb claim to Kosovo.

The assembly was formed by hardline Serb politicians in Kosovo and was set up to help "co-ordination" with the Serb authorities in Belgrade, officials said.

Slobodan Samardzic, Serbia's minister for Kosovo, told delegates that the assembly would help Serbia fight to keep Kosovo.

Kosovo's President Fatmir Sejdiu has described it as "an attempt to destabilise Kosovo".

A UN spokesman called the assembly a "virtual reality".

The BBC's Helen Fawkes in Mitrovica says that although it will have no real powers, the assembly is a challenge to the authority of Kosovo's ethnic Albanian government.

It will strengthen the parallel Serb institutions, she says.

Security has been stepped up in Mitrovica - a flashpoint for recent violence. Earlier this month a gunman attacked a police station. In March, a riot left one UN policeman dead.

Some 90% of Kosovo's two million population are Albanians. Northern Kosovo is dominated by about 50,000 Serbs.

From 1999 to 2008 the province was administered by the UN, after enduring a conflict fuelled by ethnic division and repression.

The country's constitution came into force on 15 June, granting broad autonomy to Kosovo's Serb minority.

However, reconciliation between ethnic Albanians, most of whom support independence, and Serbs remains elusive.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/7478865.stm

Dobro jutro , patriJOte.........:super:

Osvanuo je divan dan sa novom skupstinom srba osnovanom na kosovu.........

Niko od vas, da proslavi ovaj istorijski dogadjaj, od izuzetnog znacaja za opstanak "srBskih vodja " na vlasti i u blizini budzetske krave muzare.......

Gde su vatrometi , sampanjci , pucanje iz prangija???........ili , sto ne mogu da verujem , vi , patriJote, pojma nemate sta u stvari treba da radi ta "skupstina srba"???

Ja ne znam, pa , eto .....molim da mi objasnite, da bi u novu radnu nedelju usao obavesten:rtfm:

Mislimm......razumem ja , da su vama gej parade prioritet, shodno afinitetima i seksualnim opredeljenima, ali ovo je ipak politicka tema par ekselans..............

Dobro jutro:mrgreen:

Back