pitanje za dr
Prikazujem rezultate 1 do 2 od 2

Tema: pitanje za dr

  1. #1
    zbunjena
    Guest

    Podrazumevano pitanje za dr

    Imam 23 godine i nevina sam. Pre vise od mesec dana osetila sam peckanje u vagini i neprijatan miris. Otisla sam kod ginekologa i ustanovljeno je da imam candidu. Dao mi je da mazem kansen mast 1% i ispiram malo sa kamilicom. Terapija 5 dana. Medjutim posle vise od 5 dana i dalje sam osetila peckanje pa sam nastavila da mazem sa mascu. Tada sam dobila menstruaciju koja je poranila nedelju dana i od tada mi se stanje jos pogorsalo. Opet sam otisla kod ginekologa i posto nikako nisam mogla da se resim tih gljivica dao mi je da popijem kapsulu diflucan i rekao ako me neprodje da mu se ponovo javim. Taj dan kad sam popila kapsulu dobila sam menstruaciju koja je trebala doci tek za dve nedelje. Da li to krvavljenje znaci da nesto nije u redu? Prvih 5 dana je bilo normalno krvavljenje a onda sledecih dva tri dana je ostajao samo smedj trag na rublju ali nije bilo bas krvavljenja. Takodje sam htela da koristim pilule za kontracepciju i prepisao mi je legravan. Medjutim sad neznam da li smem sa sledecom menstruacijom poceti da pijem pilule s obzirom da mi se ciklus poremetio i spao na 20 dana a inace je bio 30. Sve do pojave candide imala sam redovne cikluse i onda se sve poremetilo. Menstruacija mi je prvo dosla na 20 i sad na 15 dana tako da sam ovog meseca dobila dva puta. Da li smem poceti da pijem pilule?Da li ako opet porani menstruacija mogu poceti sa legravanom? Da li bi te pilule mogle nesto jos vise da mi poremete u ovoj situaciji?



  2. #2
    Poznat dr (avatar)
    Učlanjen
    24.08.2003.
    Pol
    ženski
    Lokacija
    Beograd
    Poruke
    9.804
    Reputaciona moć
    151

    Podrazumevano

    Bas lepo kada neko postavi ovako fino i detaljno napisano pitanje.
    Molim te nemoj smatrati neozbiljnim moj komentar ali ...da li si videla skoro kakvo je vreme napolju?

    U 99% slucajeva kada su ovako nagle izmene vremenskih prilika zene imaju probleme sa redovnoscu ciklusa,znaci ili porani ili zakasni ciklus.To ne znaci u startu da nesto nije u redu.Mozda ti vec sledeci ciklus dodje na vreme.
    Sto se tice legravana zene uzimaju kontraceptivne pilule bez obzira da li imaju ciklus na 20,30 ili 35 dana.Treba samo da konsultujes ginekologa oko nacina na koji ces da ih uzimas,odnosno kad ces prekidati uzmanje istih.
    Pozdrav!

Slične teme

  1. PITANJE????
    Autor dachahan u forumu Arhiva
    Odgovora: 7
    Poslednja poruka: 09.04.2006., 20:41
  2. Pitanje
    Autor Bustura u forumu Automobilizam
    Odgovora: 4
    Poslednja poruka: 17.04.2004., 01:09

Pravila za slanje poruka

  • Ne možete kreirati novu temu
  • Ne možete poslati odgovor
  • Ne možete dodati priloge
  • Ne možete prepraviti svoju poruku
  •