pomozite za ch
Prikazujem rezultate 1 do 7 od 7

Tema: pomozite za ch

kuka
    Guest

Podrazumevano pomozite za ch

zavrsi sam med fakultetu kragujevcu zanima me nostrifikacija u svajcarskoj u kom gradu imaju med fakultete koliko to kosta dali sa beogradskog univerziteta se ne nostrifikuju diplome inace devojka mi je svajcarski drzavljanim pa sam cuo kada i ja dobijem drzavljanstvo nemoram nostrifikovati koje ispite treba nostrifikovati ako biste bili ljubazni poslati ni na meil nenad2004@yahoo.com i koliko dugo traje nostrifikacija

sdas
    Guest

Podrazumevano

ne znam tacno da ti kazem koliko ti je fax priznat ili ne,ne znam ni koji te grad konkretno interesuje, ali evo najbolje je da pogledas ove sajtove i na njima nadjes kontak mailove, pisi im i pitaj ih, to je najbolje
    www.unizh.ch
    www.unil.ch
    srecno!

Obećava
    Učlanjen
    20.02.2004.
    Reputaciona moć
    51

Podrazumevano

ja sam student etf-a i htela sam tamo da vidim da li mogu nastaviti studiranje u Cirihu i poslala im mail na adresu(internet adresu),ali nisam dobila nikakav odgovor od njih!

Imate li ideju sto?Mislim,jel to oni tako rade cesto ili je u pitanju nesto drugo?

pozdrav

Jeki

Guest

Podrazumevano

hmmm, pa ne znam zasto...koliko je znam, tamo je praksa da se svima odgovara. jesi poslala na dobru adresu? ako studiras etf, pogledah sajt www.eth.ch- jedan od najjacih i najpriznatijih elektrotehnickih fakulteta u evropi.

Tuzni_patak nije na forumu
    Trazi forum gde moze procitati svoje postove i posle 2 nedelje
    Elita Tuzni_patak (avatar)
    Učlanjen
    13.04.2004.
    Pol
    muški
    Real Beograd,Virtuelno u preseljenju,bice naknadno objavljeno
    Tekstova u blogu
    20
    Reputaciona moć
    259

Podrazumevano

Citat Original postavio Anonymous