Vatikan - podrzava pregovore izmedju Kosova i Srbije

Q. in perpetuum hibernum

Stara legenda
Poruka
http://www.makfax.com.mk/look/novin...n=2&NrArticle=102332&NrIssue=589&NrSection=20

"Given the current crisis in Kosovo, I call all interested parties to act with prudence and moderation and seek for solutions that favour mutual reconciliation. I know how deeply the Serb people have suffered in the course of recent conflicts and I wish to express my heartfelt concern for them and for the other Balkan nations affected by the sad events of the past century."

I? Vatikan anti-srpsko gnezdo Satane?

http://www.makfax.com.mk/look/novin...n=2&NrArticle=102332&NrIssue=589&NrSection=20

"Given the current crisis in Kosovo, I call all interested parties to act with prudence and moderation and seek for solutions that favour mutual reconciliation. I know how deeply the Serb people have suffered in the course of recent conflicts and I wish to express my heartfelt concern for them and for the other Balkan nations affected by the sad events of the past century."

I? Vatikan anti-srpsko gnezdo Satane?

Da ne kasne malo sa ovakvim idejama? O čemu bi se sada trebalo pregovarati?
Sada tek ne bi moglo doći do sporazuma: Šipci inzistiraju na državi, Srbi na poništenju.....
GORE STANJE NEGO PRE jednostranog proglašenja!

Ma to je Zuper, mislim pregovori. Eto na primer ja podrzavam pregovore izmedju ISIS i EU

"Given the current crisis in Belgia and France, I call all interested parties to act with prudence and moderation and seek for solutions that favour mutual reconciliation. I know how deeply the Muslim people have suffered in the course of recent conflicts and I wish to express my heartfelt concern for them and for the other European nations affected by the sad events of the past century."

Poslednja izmena:
Da ne kasne malo sa ovakvim idejama? O čemu bi se sada trebalo pregovarati?
Sada tek ne bi moglo doći do sporazuma: Šipci inzistiraju na državi, Srbi na poništenju.....
GORE STANJE NEGO PRE jednostranog proglašenja!

Једино треба да преговарамо да ли да уведемо смртну казну за наше велеиздајнике или не.........:cool:

Hram koji opstaje vekovima

Gnjilane je grad u kosovskom Pomoravlju čije su većinsko stanovništvo do dolaska misije UN juna 1999. godine bili Srbi. Danas, od nekada 30.000 opstaje 30 žitelja. Svakodnevno se okupljaju nadomak gradskog hrama Svetog Nikole iz 19. veka. Taj spomenik kulture je znatno oštećen u zemljotresu 2003, a potom u martovskim nemirima.
4170852_kim-tjpg

Posted: April 15, 2016, 8:18 am

Back