molim za pomoc
Prikazujem rezultate 1 do 12 od 12

Tema: molim za pomoc

Obećava sashale (avatar)
    Učlanjen
    18.01.2008.
    Pol
    muški
    Reputaciona moć
    37

Podrazumevano molim za pomoc

skoro sam pazario jensen challenger 2000 kutije 75/150w i imam problem sa kondenzatorom za visoki, posto nije radio dao sam ih na servis kod jednog lika i on mi ugradi kondenz. 50v 15mf...U medjuvremenu lutajuci po netu vidim da to nije kako treba, a i u toku slusanja nije to to.... Posto sam totalni laik za te stvari a volim dobar zvuk, molim Vas za pomoc koji kondenzator da trazim???

Obećava sashale (avatar)
    Učlanjen
    18.01.2008.
    Pol
    muški
    Reputaciona moć
    37

Podrazumevano Re: molim za pomoc

pomagajte ljudi....

Zainteresovan član Hari Poter (avatar)
    Učlanjen
    23.06.2007.
    Pol
    muški
    Tekstova u blogu
    3
    Reputaciona moć
    40

1. Odneses ih opet na "servis kod jednog lika" i zamolis ga da ti vrati stari kond. Mozda je neznalica ali verovatno nije nerazuman.
    2. Otvoris drugu kutiju i saznas kakav ti kondenzator treba. Ako je "servis kod jednog lika" promenio kondenzatore na oba zvucnika, vidi pod 1.

Obećava sashale (avatar)
    Učlanjen
    18.01.2008.
    Pol
    muški
    Reputaciona moć
    37

hari, nista sem 100v ne pise na kondenzatorima (za toliko znam da se snadjem) i stari sam uzeo........Verovatno ih je neko pre mene menjao, a ja sam ih kupio od narkica.....Nisam toliko glup kao sto mislis....

Aktivan član A-man (avatar)
    Učlanjen
    05.10.2005.
    Pol
    muški
    Reputaciona moć
    60

Kondenzatori...imas ih vise vrsta.
    Po pravilu se u skretnice trpaju bipolarni elektroliti, ali s' obzirom da se tesko nabavljaju, 'ladno uzmes serijski spoj dva duplo veca kapaciteta, nego original.
    Znaci za 15 mF bipolarac, uzmes 2 kom. od 30 mF i spojis im minuse. Gotovo. E, ali mozes staviti i blok kondenzatore, ako se malo potrudis, k'o ja npr.