Spojili se Activision i Vivendi!!!

Ivan015

Iskusan
Poruka
Activision i Vivendi su se spojili u jednu kompaniju vrednu 18.9 milijardi dolara, koja je sada postala najveća nezavisna izdavačka kuća video igara na svetu.

Ovim potezom novoosnovana kompanija Activision Blizzard direktno konkuriše Electronic Artsu, koji je do sada bio neprikosnoven po svojoj veličini. Sada će se pod jedom kapom naći veoma jake franšize kao što su Call of Duty, Warcraft, Starcraft, Diablo, Tony Hawk, Crash Bandicoot, Spyro i Guitar Hero.

Spajanjem ove dve kompanije, svakako će doći do velikih previranja u industriji zabavnog softvera a da li će ovo biti prekretnica u istoriji video igara, tek ćemo da vidimo.

Hehehe ljudi moji ovo obecava...mislim da ce ovo svakako biti prekretnica u istoriji video igara...Sta mislite?

Da li da ocekujemo Call of Duty mmorpg :D ili mozda diablo iz prvog lica kao Call of Duty... ili nesto sasvim novo sa grafikom iz CoD4 a zanimljivoscu iz warcrafta...ko ce ga znati... ostaje nam da sacekamo njih prvi zajednicki projekat pa da vidimo sta se izrodilo...

ja baš mislim da ne obećava ništa posebno...Blizzard nastavlja sa Starcraft II,sa WoW-om
Vivendi ima CoD4,mnogo TH iza sebe....
Firme nemaju sličnosti...čak ni stil pravljenja igara...čak im ni igre nisu istog žanra xD
možda grešim,ali sam možda i u pravu :^)

pa bas u tome jeste fora... Ono sto fali npr blizzardu potkrpice ova druga, ono sto fali drugoj potkrpice blizzard... pravice cuda... npr muzicki studio iz guitar hero-a ce uraditi bolju muziku za blizzarda... ne znam novi engine...

ja mislim da mnogo obecava jer je veca mogucnost da budu bolje ideje ako vise ljudi smislja nego svako zasebno...

Pa mislim da ce biti uradjen mozda single player Warcraft... ono kao call of duty ako me kuzite...ides i radis q i to...lol neka mesavina...sa grafikom i engineom kao u CoD4... ili mozda cod mmorpg... a mozda nesto sasvim novo... u svakom slucaju u blizzardu su puni novih ideja pa ce se to izmesati...a i ako na npr nekoj ekspanziji budu radili i jedni i drugi izacice duplo brze...lol...itd sto rece neko jedva cekam da vidim kad naprave prvi naslov zajendo...

Sa zvanichnog srpskog WoW sajta:

"Velika vest, a to je da se Activision i Vivendi Entertainment spajaju i zajedno će ujedinite svoje snage, što uključuje i sam Blizzard. Ovo je postavilo veliko pitanje da li će ovo spajanje uticati na sam Blizzard i njihove igrice, a najviše da li će uticati na sam projekat Wrath of the Lich King. Kako smo saznali ovo ništa neće menjati i Mike Morhaime ostaje i daje CEO Blizzard-a.

We're pleased to announce that along with the other companies that make up Vivendi Games, we are merging with Activision to form a new global entertainment organization called Activision Blizzard (pending shareholder and regulatory approval). Similar to our previous arrangement, Blizzard Entertainment will now operate as a division of this new organization.

There will be no changes to our games, our websites, our personnel, or our day-to-day operations as a result of the deal. However, this combining of resources will benefit all of the companies involved and will further strengthen Blizzard's ability to continue delivering high-quality content for our players around the world for many years to come. To learn more about this exciting new development, please read our Activision Blizzard FAQ.

Sledi lista najčešće postavljenih pitanja u vezi spajanja dve velike industrije kuće igara.

Q: What are the details of the deal?
A: Under the terms of an agreement with Vivendi, Blizzard and the other companies that make up Vivendi Games will combine with Activision to form a new public company called Activision Blizzard. We do not anticipate any difference in Blizzard’s operations as a result of the combination. Joining forces with Activision will create a stronger and more diversified company that we anticipate will benefit and strengthen both brands.

Q: What will happen to the Blizzard brand name?
A: The Blizzard brand name will stay the same as it’s always been: Blizzard Entertainment, Inc.

Q: What will change with regard to the day-to-day operations at Blizzard?
A: There will be no changes in the way Blizzard operates. All of the people, processes, and philosophies that have made Blizzard so successful will be preserved. Blizzard will benefit from all-star sales and distribution teams to service our products. In addition, the combined company will be stronger financially, managerially, and operationally.

Q: How will this impact Blizzard’s games?
A: This will not impact Blizzard’s games. We remain committed to providing the same high-quality game content and support that we always have. Development on Wrath of the Lich King and StarCraft II, as well as on our unannounced games, is continuing as normal.

Q: Will there be any visible differences in Blizzard’s logo or packaging/marketing materials as a result of this deal?
A: No, there won’t be any changes to our company name, logo, packaging/marketing materials, or anything else along those lines.

Q: Will there be any management changes at Blizzard as a result of this deal?
A: No, there won’t be any management changes at Blizzard as a result of the combination.

Q: Will Activision and Blizzard now share development teams?
A: No, both of our companies will continue to operate as they have previously with regard to game development.

Q: Will the release schedules for any Blizzard games be impacted?
A: No, the transaction will not have any impact on our games, our day-to-day operations, or our release timelines.

Q: Will any of Blizzard’s offices close as a result of the deal? Or, will any new offices open?
A: No, all of our offices will continue to function as they have, and we don’t foresee the need to open any new offices for the time being.

Q: Will any employees move to different offices as a result of the deal?
A: We don’t anticipate making any such moves as a result of the deal.

Q: Does this deal include Activision’s and Blizzard’s international offices?
A: Yes, every part of our companies in the U.S. and abroad is involved in this deal.

Q: If Activision Blizzard is a public company, does that mean I’ll now be able to buy stock in Blizzard?
A: Activision will be renamed Activision Blizzard, Inc and will continue to be a publicly listed company traded on NASDAQ. You will be able to buy stock in the combined company.

Q: When will the transaction be complete?
A: The transaction is subject to approval of Activision shareholders, customary closing conditions, and regulatory approvals. Pending approval, the companies expect the transaction to be completed by mid 2008."

Vi ste svi odusevljeni ovim potezom a ja bas mislim suprotno.
Postace drugi EA.
Sto su se ujedinili? Da bi postali jaki i mocni.
A sta ce im to? Da bi zgrtali vise para.
A kako se zgrcu pare? Komercijalom.
I tu sva prica pocinje i zavrsava.
Zivi bili pa videli kad krenu da stancuju s*anja.

Zvanicni sajt:
http://activisionblizzard.com/

Novoosnovana kompanija Activision Blizzard nagosvestila je da je započela rad na igrama Call of Duty 5 i Guitar Hero IV.

U dokumentu, koji je postavljen na novom sajtu, pominju se ove dve igre ali se govori i novim nastavcima igara Tony Hawk i James Bond kao i naslova zasnovanim na Marvel i DreamWorks licencama.

IZVOR: Bravo ScreenFun

Sviranje кurca...

Back