Treba mi pomoc oko elektrotehnike
Prikazujem rezultate 1 do 4 od 4

Tema: Treba mi pomoc oko elektrotehnike

Početnik
    Učlanjen
    24.10.2007.
    Reputaciona moć
    0

Podrazumevano Treba mi pomoc oko elektrotehnike

idem u 1. razed srednje shkole upisao sam smer elektro-tehnicar racunara zato shto me to zanima wech duze wreme ali imam jedan problem wech sam dobio 1 iz pismene vezbe iz elektrotehnike nisam znao da uradim ni jedan zadatak iako sam pratio selu nastawu!!!
    Muchi me pred-znanje iz osnowne shkole!!! Imao sam profesora koji skoro nije dolazio na chasowe i swi smo imali na kraju 5, samnom u owo odeljenje ide 4 druga iz osnowne i swi smo dobili 1
    ako moze neko da mi pomogne???

Buduća legenda Lexa (avatar)
    Učlanjen
    23.04.2004.
    Pol
    ženski
    Tekstova u blogu
    6
    Reputaciona moć
    797

Podrazumevano Re: Treba mi pomoc oko elektrotehnike

Ne brini dušo..... biće sve u redu.....
    (Yel' pomaže )
    Janidebi

Poznat intra (avatar)
    Učlanjen
    22.12.2004.
    Pol
    muški
    Reputaciona moć
    119

Citat Original postavio ZAFIadWareZ Pogledaj poruku
    idem u 1. razed srednje shkole upisao sam smer elektro-tehnicar racunara zato shto me to zanima wech duze wreme ali imam jedan problem wech sam dobio 1 iz pismene vezbe iz elektrotehnike nisam znao da uradim ni jedan zadatak iako sam pratio selu nastawu!!!
    Muchi me pred-znanje iz osnowne shkole!!! Imao sam profesora koji skoro nije dolazio na chasowe i swi smo imali na kraju 5, samnom u owo odeljenje ide 4 druga iz osnowne i swi smo dobili 1
    A šta imaš iz srpskog?
    Ni učenici iz drugih škola nemaju bolje predznanje iz oet, postavi zadatke, da probamo zajedno.

Elita stnco (avatar)
    Učlanjen
    26.07.2006.
    Pol
    muški
    Tekstova u blogu
    2
    Reputaciona moć
    280

Citat Original postavio ZAFIadWareZ Pogledaj poruku