Jeanine
Prikazujem rezultate 1 do 2 od 2

Tema: Jeanine

  1. #1
    Početnik
    Učlanjen
    24.10.2007.
    Poruke
    2
    Reputaciona moć
    0

    Podrazumevano Jeanine

    Dobila sam pre 8 meseci od lekara JEANINE da pijem zbog ciste na levom jajniku (tankih zidova veličine 4x3,8 cm koja je duže vreme tu) i bolnih menstruacija. Dobro sam podnosila Jeanine sve ovo vreme i menstruacija mi je uvek uredno dolazila treći dan po prestanku pijenja kutije. Međutim ovu menstruaciju nisam dobila, a trebalo je 21-tog. Od tada mi kasni već tri dana što mi se nikada nije desilo. Osećam slabe bolove i nadunost i ne bole me grudi ali nikako da dobijem, s tim da nisam imala odnose. Moje pitanje je da li da, bez obzira da li ću dobiti, nastavim da pijem jer trebam da počnem za dva dana 26.10. Da li se nekom tako nešto desilo i šta mislite koji je razlog kašnjenja.



  2. #2
    Poznat dr (avatar)
    Učlanjen
    24.08.2003.
    Pol
    ženski
    Lokacija
    Beograd
    Poruke
    9.804
    Reputaciona moć
    151

    Podrazumevano Re: Jeanine

    Da,nastavi da uzimas pilule.
    By the way vidis li ti gore lepljivu temu ginekologija?!

Pravila za slanje poruka

  • Ne možete kreirati novu temu
  • Ne možete poslati odgovor
  • Ne možete dodati priloge
  • Ne možete prepraviti svoju poruku
  •