Ciscenje novcica

Sad kad kažem čime ja čistim svoje, iskusniji numizmatičari ima da se zgroze i prekrste i lijevom i desnom:)
"Purol" pastom. To je pasta za čišćenje metalnih površina, slovenačke proizvodnje, može se naći i kod nas u farbarama, oko 150 dinara je jedna tuba. Namažeš malo obadvije strane novčića i glancaš mekom krpom, poslije par minuta se sjaji k'o dijamant. Ovo nemoj ni slučajno pokušavati ako su u pitanju rimski novčiće ili nešto slično, za to sam čuo da se koristi maslinovo ulje ali nisam nikad pokušavao (a i nemam rimske).
 
He he, ima i tu logike:):):)
Ma ja sam još uvijek početnik, prije par mjeseci sam odlučio da nastavim sa svojim srednjoškolskim hobijem, tako da i nemam nešto za razmjenu ili prodaju. A u vezi čišćenja, nadam se da ćete me razumjeti, kada kupim novčiće od cigosa sa buvljaka, jednostavno ih MORAM očistiti! :):):)
 
Zašto? Jedino tamo mogu naći dobru robu budzašto:)
Vi ste iz Beograda? Možete li mi preporučiti neku beogradsku pijacu na kojoj se prodaju stare stvari, gdje bih mogao naći interesantne novčiće?
 
Da, iz Beograda sam.
Čuo sam od nekih prijatelja da na starom Buvljaku na Novom Beogradu neki ne znaju da imaju vredne primerke po oko 100 evra a prodaju ih za 100 dinara ali nikada nisam video dokaz, tako da baš i ne verujem toj priči. Smatram da su dobro upoznati i da prodaju 2-3 puta više cene.
Uopšteno, klonim se kupovine van stručnih krugova ali za one sa malo lakšim kriterijuma, zna da bude zanimljivo.