Help, please
Prikazujem rezultate 1 do 7 od 7

Tema: Help, please

tuzna
    Guest

Podrazumevano Help, please

Help,please!
    PIII/500.20gb.128, Windows98,Office XP.

Ne znam sta mu je, al ne radi kako treba. Naime, Winamp cesto secka,tj. prekida na par sekundi pa nastavi....Ako sa aktivnim Winampom radim nesto u Wordu ili Exscelu,ponekad potpuno blokira. Pojavi se plavi ekran koji prijavljuje gresku:

A fatal exception OE has occured at
    0028:C0078EC9 in VXD
    SYME vent (02) + 00003EF1. The current application will be terminated….

Pored toga je znacajno usporio u zadnje vreme pa malopre pokrenuh defragmentaciju diska, medjutim, on odradi 10% pa se resetuje, pa opet odradi 10% pa se opet vrati na pocetak……..Pri tom ni jedna druga aplikacija nije aktivna.
    Koji mu je? Dal je losa instalacija u pitanju il je neki hardverski problem? Ja sam prilican laik, pa Vas molim da me savetujete ako neko ima predstavu o tome sta bi moglo biti u pitanju.
    Unapred zahvalna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Iskusan Кулиража (avatar)
    Učlanjen
    21.12.2003.
    Pol
    muški
    Reputaciona moć
    110

Podrazumevano Re: Help, please

Citat Original postavio tuzna
    Help,please!

Ne znam sta mu je, al ne radi kako treba. Naime, Winamp cesto secka,tj. prekida na par sekundi pa nastavi....
    Ako imas Winamp 3 ili 5 seckace i te kako(5 ako se ne podesi kako treba secka i na najnovijim masinama)

Ako sa aktivnim Winampom radim nesto u Wordu ili Exscelu,ponekad potpuno blokira. Pojavi se plavi ekran koji prijavljuje gresku:

Ovo je vec mnogo ja sam imao (i jos uvek je ziv) AMD na 300 Mhz i nikad mu nije smetao kad radim u Word-u ili necem tako, cak sam jedno vreme radio i u AutoCAD-u 2002 (preporuen na 500Mhz) i radio je solidno.
    Plavi ekran mise samo jednom pjavio i javio mi je grsku u grafickoj (tj. drajverima za nju)
    Probaj da reinstaliras OS i pravilno instaliraj sve drajvere i trebalo bi da bbude OK (ne drzi me za rec ali ja sam tako resio probleM)