Iron Maiden

Zelio bih prije svega da pozdravim sve fanove MAidena u SiCG. Slazem sa Pokojnom da su oni PRVO IME CISTOG PRAVOG HEAVY METALA. Jednostavno sam odrastao slusajuci njih i danas poslije mnogo godina slusam sve njihove stvari, iako mislim da im je vrhunac bio do albuma "Seven Son" (licno misljenje - stvar ukusa). Licno mislim da je koncert "Live after DEath" ostao NEPREVAZIDJEN I OSTAO JE MUZICKI KOMPLEKS SVIH DRUGIH BENDOVA! Jednostavno su najbolji i muzicki i tekstualno. MIslim da im je najbolji period definitivno bio sa Bruceom (Od Numbera do Seven son). A toliko je dobrih pjesama da je fakat tesko odabrati najbolje, ali evo nekih (moj izbor):
- The Ryme of the Ancient Mariner
- Revelations
- Powerslave
- Hallowed be thy name
- Caught somwhere in time
itd (da ne nabrajam vise)

Jos jednom pozdrav svim fanovima Maidena

p.s. (malo sale) Mozete li kako "blokirati" emitovanje PINK-a i degradirujuce muzike, posto je cenrtala kod vas haha. Ja cu probati da im uletim u signal i pustim Maiden (recimo "Aces High")u sred Grand parade ili Show-a (kako li se vec zove) To bi bilo super.

Pozdrav iz Sarajeva

Pa, recimo, ''Rime of the Ancient Mariner'', poshto inache mnogo volim istoimeno djelo S. T. Coleridge-a... Inache, kada smo kod muzike, ''Man on the Edge'', vjerovatno, zbog one fantastichne solaze.
Zatim ''Moonchild'', ''The Trooper'', ''Charlotte the Harlot'', ''Be Quick Or Be Dead'', ''Brave New World''...
Ma shta znam, volim ih.
Jeste da tekstovi ne djeluju bash neshto prosvjetljujuce na mene, ali dobro... Maiden-i su to.

HALLOWED BE THY NAME(to definitivno..)pa..
killers,murders in the rue morgue,wrathchild,the number of the beast,fear of the dark,
AFRAID TO SHOOT STRANGERS,wasted years,trooper,2 minutes,aces high,
rainmaker,wildest dreams,dance of death,gates of tomorrow..

to je otprilike to..(od najomiljenijih)..

The nomad, Out of the silent planet, The loneliness of the long distance runner, 2 minutes to midnight, Run to the hills, Running free, Bring your daughter to the slaughter, Judgement of Heaven, The edge of darkness, Man on the edge, Como estais amigos, The fallen angel, The wicker man, Hallowed be thy name, Stranger in the strange land, De Ja Vu, Charlotte The Harlot, Phantom of the Opera................. beskrajan spisak.............

+SpookyGirl+:
The nomad, Out of the silent planet, The loneliness of the long distance runner, 2 minutes to midnight, Run to the hills, Running free, Bring your daughter to the slaughter, Judgement of Heaven, The edge of darkness, Man on the edge, Como estais amigos, The fallen angel, The wicker man, Hallowed be thy name, Stranger in the strange land, De Ja Vu, Charlotte The Harlot, Phantom of the Opera................. beskrajan spisak.............
Greska. Spisak ne moze biti beskonacan jer Maideni imaju konacno mnogo pesama ;)

Procitala sam u Metal Hammeru da Maideni najavljuju da ce novi album izaci u jesen,a da u martu pocinju pripreme.
Isto u jesen krenuce turneja po Evropi nadam se da ce jednom doci na Balkan, a isto tako nadam se da ce novi album biti strava!!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Kakvi su vasi komentari na poslijednji album DANCE OF THE DEATH!!!!

I koje su vam omiljene pjesme od Iron Maidena :?: :?: :?:

uuuuh... omiljene pesme?? sigurna si da imas toliko strpljenja?... pa da krenem:
Be Quick Or Be Dead,
From Here To Eternity,
Can I Play With Madness,
The Evil That Man Do,
Fear Of The Dark,
Bring Your Daughter To The Slaughter,
Heaven Can Wait,
Run To The Hills,
2 Minutes to Midnight,
The Loneliness Of The Long Distance Runner,
Iron Maiden,
Hallowed Be Thy Name,
Running Free,
The Trooper,
Alehander The Great,
Man On The Edge,
Dream Of Mirrors,
Ghost Of The Navigator,
Brave New World,
Judgement Of Heaven,
The Edge Of Darkness,
Rainmaker,
The Unbeliever,
Blood Brothers,
Como Estais Amigos,
The Wicker Man,
Thin Line Between Love And Hate,
Out Of The Silent Planet,
The Nomad,
Transylvania,
Killers,
I Live My Way,
Twilight Zone,
Prowler,
Remember Tomorrow,
Charlotte The Harlot,
Wildest Dreams,
Phantom Of The Opera,
Murers In The Rue Morgue,
Wasted Years,
Sea Of Madness,
Stranfer In The Strange Land,
De Ja Vu............................................................................................

Da nastavim? :lol:

Sto se tice novog albuma, ni malo ne sumnjam da ce biti originalan... nema razloga da ne bude...
Joj, kad bi Maideni dosli opet u Bg... bilo bi divno.... ali, izgleda da ih bash ne vezuju neka lepa secanja sa zadnje posete...

Kad smo vec kod Maidena, htedo' da vas priupitam... gleda li neko "Flying Heavy Metal With Bruce Dickinson" na Discovery-ju? U pitanju je Brusova emisija o avijaciji... retko je pustaju, al' kada je "uhvatim", rado je gledam....

Back