za dr
Prikazujem rezultate 1 do 4 od 4

Tema: za dr

  1. #1
    21/01/2001
    Guest

    Podrazumevano za dr

    Od zavrsetka posdnnje menstruacije primetila sam da mi se pojavljuje braonkasti incedak(kao kad je zadnji dan menstruacije). To se obicno pojavi kada se napregnem znaci ako naprimer pesacim duze vreme a pritom nosim klinca u rukama. Zelim da napomenem da neosecam nikakvo peckanje, svrab itd., a i sve se to javi povremeno znaci ne svaki dan. Dali je u pitanju bakterija ili mozda upala. Udata sam, imam 27 godina i klinca starog 3 godine.
    Oticicu do lekara znam da moram ali me cisto interesuje vase misljenje.



  2. #2
    Poznat dr (avatar)
    Učlanjen
    24.08.2003.
    Pol
    ženski
    Lokacija
    Beograd
    Poruke
    9.804
    Reputaciona moć
    151

    Podrazumevano

    Jeli to kod svake menstruacije ili samo ova poslednja ,koliko posle zadnjeg dana,da li bude par dana bez tog iscetka pa se onda javi ili je klasicno kao produzena menstruacija.
    I ja ga sad izbombardova pitanjima.
    U principu neki ciklusi mogu da se tako malo otegnu a s obzirom na dizanje tereta to moze da zbog pritiska koji se javlja u stomaku pritisne matericu i da se poslednje kapi krvi izbace na taj nacin.Naravno ako to traje duzi vremenski period ili se javlja vise cilkusa zaredom onda ne bi bilo lose uraditi ultrazvuk ali s obzirom na godine zivota nema razloga za zabrinutost.

  3. #3
    21/01/2001
    Guest

    Podrazumevano za dr

    Nije kod svake menstruacije a mogu da kazem da mi je ova zadnja menstruacija bila slabija od prethodnih. Javi se ne svakog dana ali je prisutan(iscedak) eto toloko da me nervira. Dali je moguce da ima veze sa kiretazom koju sam imala pre nekih 3 meseca?
    Puno hvala i pozdrav!

  4. #4
    Poznat dr (avatar)
    Učlanjen
    24.08.2003.
    Pol
    ženski
    Lokacija
    Beograd
    Poruke
    9.804
    Reputaciona moć
    151

    Podrazumevano

    Pa da,vi ste vec postavljali pitanja na forumu,sad sam se setila.
    Ne obratim svaki put paznju na ime gosta ops: ,znam da su neki silni brojevi bili u pitanju.
    To moze biti povezano sa kiretazom,jeste li bili nakon kiretaze na kontroli?Trebalo bi uraditi pregled i ultrazvuk.
    Nisam ginekolog pa ne bih da govorim nesto za sta 100%nisam sigurna da je uzrok,pogotovo sto nakon kiretaze ciklusi znaju da se malo izmene u svom obimu i obilnosti.

Pravila za slanje poruka

  • Ne možete kreirati novu temu
  • Ne možete poslati odgovor
  • Ne možete dodati priloge
  • Ne možete prepraviti svoju poruku
  •