Satelitka antena ili kablovsaka
Prikazujem rezultate 1 do 14 od 14

Tema: Satelitka antena ili kablovsaka

Početnik selen (avatar)
    Učlanjen
    06.01.2007.
    Pol
    ženski
    Reputaciona moć
    0

Unhappy Satelitka antena ili kablovsaka

Pozzz svima.Mene interesuje vase misljenje na ovu temu.Ja sam laik sto se toga tice ,pa me interesuje sta mi preporucujete.Nadam se da ce neko da mi odgovori.Unapred hvalaaa

Zainteresovan član
    Učlanjen
    01.03.2006.
    Pol
    muški
    Reputaciona moć
    45

Podrazumevano Re: Satelitka antena ili kablovsaka

I jedno i drugo

Zainteresovan član
    Učlanjen
    01.03.2006.
    Pol
    muški
    Reputaciona moć
    45

Mala šala, zavisi šta žečiš da gledaš

Primećen član Mirko_Vucinic88 (avatar)
    Učlanjen
    04.06.2007.
    Reputaciona moć
    0

Definitivno kablovska, jer je na njoj smjestene sve ono najbolje a satelitskom dobijas uglavnom neke fushe

Zainteresovan član
    Učlanjen
    01.03.2006.
    Pol
    muški
    Reputaciona moć
    45

Pa ne bih se bas slozio. Na D+, Premiere, TPS, Cabo ima mnoga sta za gledanje. Samo je pitanje da li razumes jezike i naravno sta volis da gledas.

Obećava
    Učlanjen
    21.02.2007.
    Pol
    muški
    Reputaciona moć
    40

na kablovskoj ti je masa programa titlovana na srpski dok na satelitu nije a i kablovsku placas svakog meseca a satelitsku jednom kupis i gotovo pa ti vidi sta zelis i mozes sebi da pruzis

Moderator DanijelVR (avatar)
    Učlanjen
    02.09.2005.
    Pol
    muški
    Reputaciona moć
    64

sve zavisi ko sta voli na satelitskoj ima preko 4000kanala sto filmova, serija, raznih dokumentaraca samo treba poznavati jezike
    za kablovsku sve zavisi sta nudi taj operater koje kanale sta ide uz kablovsku da li ima kablovski internet kod nas u Srbiji ima dosta kablovskih operatera ali se mogu izdbojiti nekoliko dobrih ali bas dobrih koji bas dobre ponude

Početnik selen (avatar)
    Učlanjen
    06.01.2007.
    Pol
    ženski
    Reputaciona moć