Reakcija na vodu-POMOĆ
Prikazujem rezultate 1 do 3 od 3

Tema: Reakcija na vodu-POMOĆ

  1. #1
    Obećava coler (avatar)
    Učlanjen
    23.09.2004.
    Pol
    ženski
    Poruke
    96
    Reputaciona moć
    49

    Podrazumevano Reakcija na vodu-POMOĆ

    Već 6-7 godina imam problem sa kožom oko nosa. Čim se umijem nos pocrveni i javi se neka vrsta ekcema, perutanje, koža svrbi i kao da se koža oko nosa upali. Na svoju ruku počela sam da koristim SINODERM jer je to jedina krema koja mi pomaže, koristim ga već godinama i tek sam skoro pročitala u uputstvu da dugotrajna upotreba ima razne propratne pojave(u pitanju je kortikosteroid). Da li je neko imao sličan problem sa kožom i da li je opasno to što sam već dugo vreme koristila SINODERM? Čisto da napomenem da je i moj otac imao istih problema, osim što se to njemu pojavilo u kasnijim godinama. Ja imam 27 godina



  2. #2
    Poznat dr (avatar)
    Učlanjen
    24.08.2003.
    Pol
    ženski
    Lokacija
    Beograd
    Poruke
    9.804
    Reputaciona moć
    151

    Podrazumevano Re: Reakcija na vodu-POMOĆ

    A da li ti je palo na pamet da se javis dermatologu?
    Nikada mi nece biti jasno odakle vam hrabrost da na svoju ruku krenete da koristite lek, bilo koji lek.

  3. #3
    Zainteresovan član dilinkuca (avatar)
    Učlanjen
    22.02.2007.
    Pol
    ženski
    Poruke
    181
    Reputaciona moć
    41

    Podrazumevano Re: Reakcija na vodu-POMOĆ

    Ja sam imala slican problem, koji se javio pre 2-3 godine. Kod mene je krenulo od gornje ivice cela (tamo gde pocinje kosa), pa se prosirilo na obrve i koren nosa. Dermatolog mi je prepisao neki medicinski sampon i sinoderm gel. To sam koristila mesec dana (kako mi je bilo receno) da bi se situacija smirila neko vreme (nedelju-dve) pa opet ispocetka. Dermatolog mi je rekao da ponovim postupak, pa tako u krug (dok mi se nije smucilo). Primetila sam da pravilna ishrana, i unos dovoljne kolicine tecnosti pozitivno utice na to. Jedno vreme sam bila mirna (u trudnoci), da bi se posle porodjaja ta kozna promena opet javila. Moj savet ti je da posetis dermatologa i ako krene da ti vrti ovu terapiju dugo, Istog promenis. Puno srece.

Slične teme

  1. Reakcija
    Autor jelen.co u forumu Ljubav i seks
    Odgovora: 23
    Poslednja poruka: 12.03.2009., 16:50
  2. Reakcija na...
    Autor Selena u forumu Žene
    Odgovora: 85
    Poslednja poruka: 15.01.2008., 01:34
  3. reakcija
    Autor banegad u forumu Arhiva
    Odgovora: 15
    Poslednja poruka: 07.11.2006., 12:20
  4. reakcija na MMR vakcinu
    Autor ogic u forumu Zdravlje
    Odgovora: 2
    Poslednja poruka: 15.05.2006., 21:56

Pravila za slanje poruka

  • Ne možete kreirati novu temu
  • Ne možete poslati odgovor
  • Ne možete dodati priloge
  • Ne možete prepraviti svoju poruku
  •