posao + studije
Prikazujem rezultate 1 do 5 od 5

Tema: posao + studije

Poznat W.A.S.P. (avatar)
    Učlanjen
    16.08.2005.
    Pol
    muški
    Tekstova u blogu
    3
    Reputaciona moć
    0

Podrazumevano posao + studije

eo ovako, ja sam student bez raznog iskustva a u dzepu nema ni za cigare pa mi jelte treba neka sljaka sto bi mogao da radim uporedo sa fakultetom (znaci samo popodnevne smene), e sad da li mozda neko zna u kom domenu da trazim posao (ili ako mozda neko zna neki oglas) a da nije konobarisanje

Iskusan
    Učlanjen
    06.12.2004.
    Reputaciona moć
    103

Podrazumevano Re: posao + studije

Citat Original postavio W.A.S.P.
    eo ovako, ja sam student bez raznog iskustva a u dzepu nema ni za cigare pa mi jelte treba neka sljaka sto bi mogao da radim uporedo sa fakultetom (znaci samo popodnevne smene), e sad da li mozda neko zna u kom domenu da trazim posao (ili ako mozda neko zna neki oglas) a da nije konobarisanje
    [font=Verdana]Ako si bez raznog iskustva, znači da u nečemu ipak imaš iskustva. Pokušaj da nađeš posao u kome imaš iskustva. Recimo posao unošenja teksta i/ili podataka obično nije vezan za fiksno radno vreme, tako da je to nešto što bi mogao da radiš na primer.[/font]

Poznat W.A.S.P. (avatar)
    Učlanjen
    16.08.2005.
    Pol
    muški
    Tekstova u blogu
    3
    Reputaciona moć
    0

Citat Original postavio bojan p
    [font=Verdana]Ako si bez raznog iskustva, znači da u nečemu ipak imaš iskustva. Pokušaj da nađeš posao u kome imaš iskustva. Recimo posao unošenja teksta i/ili podataka obično nije vezan za fiksno radno vreme, tako da je to nešto što bi mogao da radiš na primer.[/font]
    pardon bez radnog (brzi mi prsti od pameti ), ok hvala ti na savetu

Primećen član _honeybunny_ (avatar)
    Učlanjen
    09.01.2006.
    Pol
    ženski
    Reputaciona moć
    52