napajanje-molim za pomoc
Strana 1 od 3 123 PoslednjaPoslednja
Prikazujem rezultate 1 do 25 od 56

Tema: napajanje-molim za pomoc

Početnik
    Učlanjen
    16.08.2004.
    Reputaciona moć
    0

Podrazumevano napajanje-molim za pomoc

Ovako, prvo da naglasim da sam totalni laik za kompijutere i unapred se izvinjavam na pogresnim izrazima. Pre desetak dana kupila sam nov dvd rezac, ali posle ugradnje desilo se to da ne mogu da upalim komp. Odnesem ga u servis, oni promene napajanje i on kao super radi. Ali cuje se neko uzasno zujanje, vise zavijanje, tiho,ali se ipak cuje. Posto sam istog dana kupila i ups, mislim da se on cuje i sve vreme ga gasim, jer od tog zujanja ne mogu da spavam. Medjutim, veceras iznervirana, raskacim ups, prikljucim komp normalno na struju i provalim da uopste ne zuji ups, vec komp i to kad je ugasen. Kad ga ugasim iz uticnice ,zujanje se cuje jos par sekundi i onda prestanje O cemu se radi? Da li je to opasno ili ne? Predpostavlljam da bas i nije normalno da zuji kad je ugasen? Ima li potrebe da kompijuter ponovo nosim u servis ili ne?

Primećen član
    Učlanjen
    05.08.2006.
    Pol
    muški
    Reputaciona moć
    49

Podrazumevano Re: napajanje-molim za pomoc

U garanciji si sa napajanjem,odnesi ga u servis.

Zainteresovan član
    Učlanjen
    21.10.2004.
    Reputaciona moć
    52