Mojih ruku delo

stanje
Zatvorena za pisanje odgovora.

moler

Zainteresovan član
Poruka
195
Link ka sledećoj temi:
resizeof1228kl.jpg

https://forum.krstarica.com/threads/delo-mojih-ruku.935713/
 
Ma rekoh ti da je to bilo onako sa kolokvijalnim značenjem,a i da ti nisam rekao,logično je da "glasam" za nešto što mi se svidja.A plesači su ko zmaj,sem toga,jel vidiš koliku su prašinu podigli.Ne znam dal si i ti kao Matis,radio matematičke proračune za svoje slike,za koje mnogi tvrde da izgledaju "onako".
 
Izvini,ne mogu reći da mi "leži",ali zato kolorit je sjajan i rado bih rekao da je u pitanju situacija u kojoj se nisi bavila figurama forsirajući svoje neke faze kroz deformisanost likova,već si se usredsredila da kompoziciju ostvariš "koloritom" i uklapanjem većih raznobojnih površina ,i tako umekšaš impresiju posmatrača,koji bi mogao da se i prepadne od ovih malih vanzemaljaca.Ako ti se ne svidja komentar,nemoj da se sekiraš.Ja sam samo laik i hobista,tj. imam hobi.
Umalo da zaboravim:Gvozdenović je pred kraj karijere ovako uspešno koristio crnu farbu u onim njegovim planovima,ali bitno je da je i ovo jako hrabro i uspešno korišćenje iste!
 
Jeste ,ta je.Nisi me valjda videla na tv-u ? Jer ako jesi to nisam bila ja.....to je bio neko ko ne voli kamere i ko se uplasi do bola pri samom pomenu istih,pa lupa ko Maksim po diviziji .Do kraja zivota ce me biti sramota.
na pocetku emitovanja je trebalo pisati "zabranjeno za decu ispod 18 " :)
Ako nisi jos bolje...;) Obavezno svrati . galeristkinje su tamo ;)
 
DjuraMornar:
Jeste ,ta je.Nisi me valjda videla na tv-u ? Jer ako jesi to nisam bila ja.....to je bio neko ko ne voli kamere i ko se uplasi do bola pri samom pomenu istih,pa lupa ko Maksim po diviziji .Do kraja zivota ce me biti sramota.
na pocetku emitovanja je trebalo pisati "zabranjeno za decu ispod 18 " :)
Ako nisi jos bolje...;) Obavezno svrati . galeristkinje su tamo ;)