Honorarac
Prikazujem rezultate 1 do 5 od 5

Tema: Honorarac

Početnik
    Učlanjen
    07.01.2007.
    Reputaciona moć
    0

Question Honorarac

Hteo bih kao student da radim honorarno, pa bih voleo da mi date predloge za neke poslove, kao i cenu koliko bi taj rad odprilike kostao (cena zavisi od mnogo faktora, ali za nosenje dzakova sa ugljem sigurno necu zaraditi 1000 evra mesecno). Predlozi mogu da budu vezani za sve, pocev od nosenja dzakova, ali obavezno napisite koliko bi to kostalo. Hvala

Početnik
    Učlanjen
    25.12.2006.
    Reputaciona moć
    0

Podrazumevano Re: Honorarac

Okej, evo da ti ja predložim par ideja...
    I ja sam student, i početkom 2006. mi je dunulo da radim malo...
    Odlučio sam da se učlanim u omladinsku zadrugu... u BGu ih ima kolko hoćeš, i za većinu je besplatno učlanjenje, ili košta 400 dinži godišnje, bilo da platiš unapred, ili da ti odbiju od prve zarade...

Prvi posao koji sam prihvatio je bio operater u call centru u Neckermannu, 2 nedelje obuke, (10 dana po 3 sata) radio za DŽ a onda počeo posao 6 sati dnevno po 100 kinti na sat, 5-6 dana nedeljno. Svaki sat ti se računa. Nije bilo loše, sediš u velikoj prostoriji, u boksovima, klimatizovano, za 6 sati ti se izredja cela Srbija na telefonu, kuckaš na kompu, non stop pričaš, kupci SVIH profila... ma ludilo isplata bila uredna.

Onda sam u oktobru ponovo rešio da se zaposlim, Malo sam fizikalisao, istovarivao šleper sa cigaretama... Nije toliko teško, mada nakupiš se modrica, ali kinta je bila dobra 4 sata 600 dinara... 8 sati 1200. To nisam dugo radio, svega dva dana, uletela mi neka druga fizikalija... čisto da promenim ambijent

a onda mi uleteo neki čudan,malo naporan, ALI MNOGO prašnjav posao pomoćnog radnika... al se ja nagutah prašine ... no 150 na sat je 150 na sat....i brzina isplate fenomenalna