Umro je veliki sin nasih naroda i narodnosti. Heroj otpora i skorman covek!
Strana 1 od 3 123 PoslednjaPoslednja
Prikazujem rezultate 1 do 25 od 56

Tema: Umro je veliki sin nasih naroda i narodnosti. Heroj otpora i skorman covek!

Iskusan Silent Bob (avatar)
    Učlanjen
    Pol
    muški
    Reputaciona moć

Podrazumevano Umro je veliki sin nasih naroda i narodnosti. Heroj otpora i skorman covek!

Turkmenistanski vladar Saparmurat Niyazov, koji je vladao ovom centralnoazijskom zemljom umro je posle 21 godine na vlasti, izvestava nacionalna Turkmenistanska Televizija.

Mr Niyazov, who named cities and airports after himself in a personality cult, left no designated successor.

Turkmenistan, which has large gas reserves, now faces an uncertain future with rival groups and outside powers scrambling for influence, analysts say.

Mr Niyazov died at 0110 local time (2010 GMT Wednesday) of a heart attack.

Last month, the president publicly acknowledged he had heart disease.

His funeral is set to take place on 24 December in the capital, Ashgabat.

BBC correspondents quote witnesses as saying the capital has been quiet since the news broke, with many people staying at home, shocked and unsure of what may happen next.

Deputy Prime Minister Kurbanguly Berdymukhamedov has been named head of the commission handling the funeral, state television said.

According to Turkmen law, the president is succeeded by the head of the legislative body, the People's Assembly. But this post was held by Mr Niyazov himself.

Turkmenistan has called an emergency meeting of its highest representative body for 26 December to decide on Mr Niyazov's succession, the government said.

Mr Berdymukhamedov has also been named acting head of state until then, according to government sources.

The cabinet of ministers and the National Security Council in Turkmenistan have held emergency sessions to discuss the situation.

Uncertainty

Russian Foreign Minister Sergei Lavrov has called for power in Turkmenistan to be transferred "in the framework of the law" to ensure stability in the region.

"We hope that a new leadership will act to benefit co-operation with Russia and to benefit the region as a whole," he said.

Many in the region fear it is less the bizarre style of his rule and more the lack of political institutions that could prove to be the real legacy of Mr Niyazov, says the BBC's Natalia Antelava in Almaty, Kazakhstan.

Education, healthcare, society generally have crumbled under his rule.

"President Niyazov was in effect the state and what he decreed on any subject, from politics, to culture to science, was absolute law," says Michael Hall, Central Asia project director for the International Crisis Group.

A mostly Muslim nation, Turkmenistan boasts the world's fifth largest natural gas reserves as well as substantial oil resources.

Cult of personality

Mr Niyazov became Communist Party chief of what was then a Soviet republic in 1985 and was elected first president of independent Turkmenistan in 1991.

In 1999, he was made president-for-life by the country's rubber-stamp parliament.

During his reign, Mr Niyazov established a cult of personality in which he was styled as Turkmenbashi, or Leader of all Turkmens.

He renamed months and days in the calendar after himself and his family, and ordered statues of himself to be erected throughout the desert nation.

Cities, an airport and a meteorite were given his name.

Mr Niyazov was intolerant of criticism and allowed no political opposition or free media in the nation of five million people.

His laws became increasingly personal. It was forbidden to listen to car radios or smoke in public, or for young men to wear beards.

An alleged assassination attempt in 2002 was used to crush his few remaining opponents.

All candidates in the December 2004 parliamentary elections, at which there were no foreign observers, were his supporters.

Izvor

Učlanjen
    Pol
    muški
    Reputaciona moć

Podrazumevano Re: Umro je veliki sin nasih naroda i narodnosti. Heroj otpora i skorman covek!

Zaslužan član eremita (avatar)
    Učlanjen
    Pol
    muški
    Reputaciona moć

Podrazumevano Re: Umro je veliki sin nasih naroda i narodnosti. Heroj otpora i skorman covek!

БИТИ СЛОБОДАН означава стање у којем субјект може деловати без присиле и забране.

Veoma poznat
    Učlanjen
    Reputaciona moć

e, bobe,
    jel si poslo ovaj link Turkoslaviji Junajted?

Iskusan Alekasandar2 (avatar)
    Učlanjen
    BS "Galactica", on the way to Earth....I hope
    Reputaciona moć

Узбудили сте се ко Ђинђиђ када је сахрањиван

Aktivan član besniris (avatar)
    Učlanjen
    Reputaciona moć

Nema smisla da se neki ovde sprdaju sa ovakvim stvarima.

Iskusan Enfroz2891. (avatar)
    Učlanjen
    Reputaciona moć

Jel to onaj shto je terao sve u administraciji da znaju njegovu biografiju napamet i shto je menajo nazive mesecima u godini?

Učlanjen
    Pol
    muški
    Reputaciona moć

Jeste, taj je.

Učlanjen
    Pol
    muški
    Reputaciona moć

Citat Original postavio crow
    e, bobe,
    jel si poslo ovaj link Turkoslaviji Junajted?
    Plasim se da mu ne slomim srce... :-D

Iskusan Enfroz2891. (avatar)
    Učlanjen
    Reputaciona moć

Pa nije to nishta..onaj Kim Sung Jr. kako li vetj....je kidnapovao nekog Japanskog reditelja i terao ga da mu snimi soc.-realistichku verziju Godzile.

Buduća legenda whitenicky (avatar)
    Učlanjen
    Pol
    muški
    Reputaciona moć

neka mu je vecna slava ....

samo posalji link gde je sahrana ....da idemo na krkanluk za dzabaka ))))))
    Sergeant

Učlanjen
    Reputaciona moć

Citat Original postavio Enfroz2891.
    Jel to onaj shto je terao sve u administraciji da znaju njegovu biografiju napamet i shto je menajo nazive mesecima u godini?
    Pa neka ih je tero jaka stvar pa moraju nesto da znaju o svom predsedniku.Mnogo je vaznije da je uvek vodio racuna o svom narodu.Bio je veliki covek i veliki predsednik.Neka mu je vecna slava.

Veoma poznat
    Učlanjen
    Reputaciona moć

Citat Original postavio Silent Bob
    Plasim se da mu ne slomim srce... :-D
    da znash...

Domaćin DukeofSerbia (avatar)
    Učlanjen
    Pol
    muški
    Reputaciona moć

Умро највећи диктатор после Ким II. Нема се ту шта коментарисати...
    Велика депресија II почиње у 2009!

Učlanjen
    Reputaciona moć

Citat Original postavio DukeofSerbia
    Умро највећи диктатор после Ким II. Нема се ту шта коментарисати...
    Nije bio nikakav diktator vec covek koji je se borio za svoj narod i nije dozvoljavao da ga amerika ponizava kao neke vajne predsednike.

Domaćin DukeofSerbia (avatar)
    Učlanjen
    Pol
    muški
    Reputaciona moć

Како да не. Тиме што је себи подигао златни споменик за живота и остале будалаштине које не ђелим ни да куцам.

Дај се уозбиљи.
    Велика депресија II почиње у 2009!

Ističe se Korner zastavica (avatar)
    Učlanjen
    Reputaciona moć

Citat Original postavio besniris
    Nije bio nikakav diktator vec covek koji je se borio za svoj narod i nije dozvoljavao da ga amerika ponizava kao neke vajne predsednike.
    Nego ih je on LICNO ponizavao...hehehe...u cemu je razlika?

Rise,ne rise keve ti!

Domaćin
    Učlanjen
    Pol
    muški
    Reputaciona moć

Turkmenistan je u bolu..Otisao je Najveci Sin..
    Sahrana ce biti nesto slicno kao u Beogradu pre 26 godina..
    https://www.youtube.com/watch?v=i_0QYDQWcZ4

Učlanjen
    Reputaciona moć

Citat Original postavio Korner zastavica
    Nego ih je on LICNO ponizavao...hehehe...u cemu je razlika?

Rise,ne rise keve ti!
    Ti si bas siguran da ih je on ponizavao tako sto si gledo montirane snimke CNN,mislim stvarno smesno.Zasluzan je za ogromni privredni razvoj zemlje,humanu socijalnu politiku i ostale pogodnosti koje je omogucio.Jednom recju bio je Veliki covek.

Zainteresovan član ТНикола (avatar)
    Učlanjen
    Reputaciona moć

Е сад га и ти претјера.

Ističe se paola (avatar)
    Učlanjen
    Reputaciona moć

Talking Re: Umro je veliki sin nasih naroda i narodnosti. Heroj otpora i skorman covek!

Citat Original postavio savin
    Turkmenistan je u bolu..Otisao je Najveci Sin..
    Sahrana ce biti nesto slicno kao u Beogradu pre 26 godina..
    https://www.youtube.com/watch?v=i_0QYDQWcZ4
    Скоро као Ђинђићева. А ипак је Ђинђић урадио више за свој народ! Тражио је још мало бомбардовања, што новом покојнику ни у лудилу не би пало на памет. Довољан је био он сам свом народу, а не цела НАТО алијанса - 19 држава, бре! Па ти бомбардују још мало!

Poznat svetolik trpkovic (avatar)
    Učlanjen
    Tekstova u blogu
    Reputaciona moć

Unhappy Re: Umro je veliki sin nasih naroda i narodnosti. Heroj otpora i skorman covek!

:sad: meni je zao coveka imao je dobrodusnu facu, al sva sreca tu je Paola da nas malo oraspolozi u teskim trenucima

Zainteresovan član
    Učlanjen
    Pol
    muški
    Reputaciona moć

Mislim da sam negde procitao da je najvisi vrh u Turkmenistanu nazvan imenom njegove majke. Malo je, trebalo je ceo planinski venac tako nazvati... :-)
    Mada, kad malo bolje razmislim, ko smo mi da se smejemo...

Učlanjen
    Reputaciona moć

Ti si bas siguran da ih je on ponizavao tako sto si gledo montirane snimke CNN,mislim stvarno smesno.Zasluzan je za ogromni privredni razvoj zemlje,humanu socijalnu politiku i ostale pogodnosti koje je omogucio.Jednom recju bio je Veliki covek.
    Daj ne mlati keve ti...ne pravi budaletinu od sebe.

Učlanjen
    Reputaciona moć

Citat Original postavio paola
    Скоро као Ђинђићева. А ипак је Ђинђић урадио више за свој народ! Тражио је још мало бомбардовања, што новом покојнику ни у лудилу не би пало на памет. Довољан је био он сам свом народу, а не цела НАТО алијанса - 19 држава, бре! Па ти бомбардују још мало!

Paola,ti kao i svaki Radikal,kad nesto kazes,kazes malo,al' GLUPO.

Slične teme

1. Godišnjica OTPORA
    Autor neverujuidole u forumu Politika
    Odgovora: 66
    Poslednja poruka: 08.12.2008., 17:25

Oznake

Pravila za slanje poruka

• Ne možete kreirati novu temu
  • Ne možete poslati odgovor
  • Ne možete dodati priloge
  • Ne možete prepraviti svoju poruku
  •