dliema

Pogledaj rezultate ankete: koja?

Glasova
2. Ne možete glasati na ovu anketu
  • nokia 6630

2 100,00%
  • nokia 6233

0 0%
Prikazujem rezultate 1 do 5 od 5

Tema: dliema

Poznat W.A.S.P. (avatar)
    Učlanjen
    16.08.2005.
    Pol
    muški
    Tekstova u blogu
    3
    Reputaciona moć
    0

Podrazumevano dilema

uf, da li da uzimam nokiu 6630 il 6233 , kad pogledas 6233 ima jacu kameru(al nema zoom) i vise memorija al nema symbian i tolko opcija ko 6630(a skuplja je)...itd stavio sam na uporedjivanje i samo se jos vise bacio u rebus, zato pitam ovde kakva iskustva imate sa ovim telefonima posto sam ja laik za to
    Poslednji put ažurirao/la W.A.S.P. : 02.11.2006. u 12:56

Podrazumevano Re: dliema

Idi na sajt www.mojmobilni.com pa uporedi sam.

Poznat W.A.S.P. (avatar)
    Učlanjen
    16.08.2005.
    Pol
    muški
    Tekstova u blogu
    3
    Reputaciona moć
    0

Citat Original postavio W.A.S.P.
    uf, da li da uzimam nokiu 6630 il 6233 , kad pogledas 6233 ima jacu kameru(al nema zoom) i vise memorija al nema symbian i tolko opcija ko 6630(a skuplja je)...itd stavio sam na uporedjivanje i samo se jos vise bacio u rebus, zato pitam ovde kakva iskustva imate sa ovim telefonima posto sam ja laik za to
    @zex , sine nauci da citas, uporedio sam i video da neke stvari jedan ima a drugi nema i obrnuto, zatim sam postavio pitanje nekome ko ima iskustva sa ovim modelima da mi kaze nesto o njim tj. koji je po njemu bolji a ti kao sto vidim nisi jedan od njih

Aha nisam dobro procito izvini! Ja sam za 6233 zato sto ima bolju kameru i mnogo boljih funkcija od 6630.

Domaćin Lomnica_city (avatar)
    Učlanjen
    17.08.2006.
    Pol
    muški
    Reputaciona moć
    89

Kojih"mnogo boljih funkcija"!?Jel se to vecina jos pali na video na telefonu (koji je jos uvek jedva upotrebljiv za zezanje i nista vise) ili mozda na nesto bolji ekran!?