Serbia & Montenegro ???

• Začetnik teme Slucajni prolaznik
  • Datum pokretanja
aleks1:
skenderbeg:
Ljudi..kad cete se vec opametiti:
"jedna zemlja a dva gospodara"

Djordje Kastriote,

Pravoslavni viteze, dizi se na boj protiv turaka. Brani cast Evrope. Islam pripada Aziji.

Za krst casni i slobodu zlatnu!

Eto me u pristini da prvo isteram ubice i delate...da cistim ovu svetu zemlju od srpskih pokvarenjaka..a onda tu da zive srecni starosedeoci koji imaju zdravu pamet..i zive za buducnost a ne u proslosti..i jos nesto istoricaru moj..nikad nisam bio pravoslavac..a katolik mozda

(maybe you need this to be translated in international language... but knowing that you are still living in the middle age..I will not bother)

aleks1:
cg:
CRNA GORA NEZAVISNA.BILI SMO NEZAVISNI 8 VJEKOVA I DALJECEMO AKO BOG DA

Upravu si, bili ste nezavisni 8 vekova kao srpska drzava u kojoj zivi srpski narod, sa srpskim dinastijama, srpskim obelezjima, srpskim jezikom, srpskom crkvom... Ako zelite da budete nezavisni od toga, moracete u Vatikan kod pape i da izmisljate ime naroda (posto je Crna Gora srpski projekat, a takodje i Duklja i Zeta), jezik i obelezja i tek onda mozete da stvorite nekakvu monstrum-proustasku drzavicu.

It is hard for me to say this, but hearing this from you I must admit that Hitler wasn't so stupid...

Since you had came from Carpates "the wild place in Russia" wherever you went you had a need to build the Gods Houses - to pray for your sins...I even heard that there is a Srbian Church built in Greece..maybe that city is Srbian too and the land is holly srbian land...hahaha...you are pathetic...

One thing must be clear ..if somebody doesn;t love you - you can not force them to love you....

I do not know were the problem stands..you always want to make pressure on people to love you..if Montenegro doesn't love you can not force them to love you..and don't give them that shit that that is Srbian land ..no..go further back to the history and you'll see that the only land that you can call serbian land is somewhere in Carpates in russia..so don't play with the fire because the only nation that can be burnt if we take under consideration the historical facts are serbs...

kastriot:
aleks1:
cg:

Upravu si, bili ste nezavisni 8 vekova kao srpska drzava u kojoj zivi srpski narod, sa srpskim dinastijama, srpskim obelezjima, srpskim jezikom, srpskom crkvom... Ako zelite da budete nezavisni od toga, moracete u Vatikan kod pape i da izmisljate ime naroda (posto je Crna Gora srpski projekat, a takodje i Duklja i Zeta), jezik i obelezja i tek onda mozete da stvorite nekakvu monstrum-proustasku drzavicu.

It is hard for me to say this, but hearing this from you I must admit that Hitler wasn't so stupid...

Since you had came from Carpates "the wild place in Russia" wherever you went you had a need to build the Gods Houses - to pray for your sins...I even heard that there is a Srbian Church built in Greece..maybe that city is Srbian too and the land is holly srbian land...hahaha...you are pathetic...

One thing must be clear ..if somebody doesn;t love you - you can not force them to love you....

I do not know were the problem stands..you always want to make pressure on people to love you..if Montenegro doesn't love you can not force them to love you..and don't give them that * that that is Srbian land ..no..go further back to the history and you'll see that the only land that you can call serbian land is somewhere in Carpates in russia..so don't play with the fire because the only nation that can be burnt if we take under consideration the historical facts are serbs...
Who say Carpates, why Carpates, only blind persons can believe that Slavs came from Russia and settled in the Balkan. It is quite clearly that, for example, Albanians came from Apennine peninsula. Is it possible that they cross the Adriatic from Albania to Italia and settled there? Who made the ships? Who get the skill, experience and material for such enterprise? It is very well known that Saint John Vladimir from Elbasan gave the permission to the Albanians ancestors to land on HIS territory and settled there. We must know that in Serbian language exist a lot of Latin words, not Greek, so that proof that our ancestors had lived here, in the Balkan, much more before the other came. I quite understand that grandchildren of a person who change the religion hardly want to present them as the best newcomer and try to annulated facts of there previous existence. But we are here and will be in the future, with two countries and with whole world in our hands. Where exist Serbian Churches there are Serbian land and Orthodoxy around the world. The others have only one country per nation and foreign religions.

kastriot:
aleks1:
cg:

I do not know were the problem stands..you always want to make pressure on people to love you..if Montenegro doesn't love you can not force them to love you..and don't give them that * that that is Srbian land ..no..go further back to the history and you'll see that the only land that you can call serbian land is somewhere in Carpates in russia..so don't play with the fire because the only nation that can be burnt if we take under consideration the historical facts are serbs...

Srpska crkva je dobila autokefalnost (nezavisnost) od Vaseljenskog Carigradskog Patrijarha, i bila je priznata od Cara Aleksija III. Prvi srpski arhiepiskop bio je nas otac Sveti Sava. Autokefalnost, takodje poseduju i ruska, bugarska, gruzijska... crkva.

Nikog ja ne teram da voli bilo koga. Ja sam crnogorac, i iz tog ugla i govorim. Crna Gora je krov vaskolikog srpstva. Biti crnogorac znaci biti Srbin. Samo sam nabrojao istorijske cinjenice. Ko je pominjao Karpate, Rusiju i sl? Samo stavljam na uvid naucne cinjenice, koje su neumitne.

Vidim da priznajes da ne znas u cemu je problem. Pomocicu ti. Problem lezi u jednoj od najnakaradnijih pojava u ljudskom drustvu. To je KOMUNIZAM. Pokusaj da saznas malo vise!

Dan Dare:
kastriot:
aleks1:
cg:

Who say Carpates, why Carpates, only blind persons can believe that Slavs came from Russia and settled in the Balkan. It is quite clearly that, for example, Albanians came from Apennine peninsula. Is it possible that they cross the Adriatic from Albania to Italia and settled there? Who made the ships? Who get the skill, experience and material for such enterprise? It is very well known that Saint John Vladimir from Elbasan gave the permission to the Albanians ancestors to land on HIS territory and settled there. We must know that in Serbian language exist a lot of Latin words, not Greek, so that proof that our ancestors had lived here, in the Balkan, much more before the other came. I quite understand that grandchildren of a person who change the religion hardly want to present them as the best newcomer and try to annulated facts of there previous existence. But we are here and will be in the future, with two countries and with whole world in our hands. Where exist Serbian Churches there are Serbian land and Orthodoxy around the world. The others have only one country per nation and foreign religions.

Below you will find some historical facts that are not fomulated by me but they are known to the whole world. I would not bother but it is time for you to read the truth because I do not think that you had chance to do it before. It is so bad that you have closed your eyes and you believe only the truth that you like and not the real truth that knows the world...you should be more open-minded and hear and see what others has to say also and to acknowledge that there are other nations in the world that have the story and are proud of it also.

See below

More than a thousand years before the arrival of Slavs, in the sixth century A.D. , the lands east of the Adriatic were the home of peoples known to the ancient world as Illyrians, the precursors of the present Albanians. The Illyrian territory comprised much of what is now inhabited by the Yugoslavs and Albanians. The Illyrian territory comprised the river of Danube in the north(today's Serbia territory), the Adriatic in the west, the Gulf of Ambrakia (Greece) in the south, the Lakeland basin Scupi (Skopje) and the Kosova region in the east. The ancient districts of Calabria and Appulia in southern Italy were included.

The Illyrians had close interrelationship with the Greeks. Being the most ancient people in the region, they shared many old customs and traditions. The Greek colonies, along the coast of the Adriatic, played a great role in the infusion of the Greek civilization into the Illyrian hinterland. For nearly three millennia, except for the present chauvinistic-shadowed century, these two original neighbors have never been in conflict with each other.

In the course of her long history, Albania has been invaded by various civilized, half-civilized, and barbarian races. The Gauls, Romans, Goths, Slavs, Normans, Venetians and finally, the Turks, set foot on and have obtained temporary mastery over the Albanian territory.

According to the German scholars, who laid the foundations of the Albanian studies in the 19th century, the present day Albanian language represents the latest phase of the old Illyrian language or more precisely, Illyrian dialect. The current version of the theory of the Albanians origin, is centered on the unbroken descend of modern Albanians from the Illyrian people, formed in the Bronze Age. Geographically, it coincides with the territory inhabited presently by the Albanians.

The Albanian language is the best available means for a rational explanation of the meaning of names of the ancient Greek gods, as well as the rest of the mythological creations. The Homeric poems abound in words that have survived in the spoken Albanian language.

In the course of time, the Albanian language has been impregnated by a number of foreign words, mainly of Greek and Latin origin, which are younger than the Albanian language. (from this you can see that even albanian language is much older than greek and latin)

Frequent wars forced the Illyrian tribes to establish alliances with each other. Eventually, these alliances developed into tribal federations. The most important of them, was the federation of the Taulantis, comprising western Illyria, eastern Illyria or Dardania (present Kosova and western Macedonia), and Mollosia (Epirus). In the 3rd century D.C., Alexander the Great of Macedonia incorporated part of Illyria into his own Empire. The Illyrian kingdom culminated with the Queen Teuta, in the 2nd century B.C. She led the Illyrian navy to attack Sicily and the Greek coast colonies. She practiced piracy on a large scale in the Adriatic and Ionian Seas, thus antagonizing Rome, which finally sent a large fleet to defeat the Illyrian navy. The Roman-Illyrian wars continued for nearly a century, ending with the conquest of the whole Balkan Peninsula by the Romans and the surrender of the last Illyrian king, Genthius, in 167 B.C.

Between 282 and 285 A.D., another Illyrian, Marcus Aurelius Carus, was declared Emperor. Upon his death, his son Carinus claimed the throne. The Army of Eastern Rome ignored Carinus, and selected as Emperor one of their own officers, Diocletian, also an Illyrian. He restored the Roman Empire to its former greatness and in 286 A.D., promoted a fellow Illyrian, Maximilian, to the rank of Caesar and Augustus, in recognition of his victories. To further strengthen the imperial power and to assist in ruling, both Diocletian and Maximian chose young Illyrian men as Caesar. Diocletian selected Gaius Galerius in the East, and Maximian chose C. Flavius Constantinus in the West. The latter was the father of the future Constantine the Great. Diocletian and Maximian adopted these young men and gave them their daughters’ hand in marriage, thereby cementing the ties between the East and the West.
Illyria was one the first scenes of the evangelic activities of Paul the Apostle, in which the Christian message was preached. According to the Bible, Paul the Apostle "fully preached the gospel of Christ roundabout Illyricum", and in the flourishing cities of Dyrrachium and Appolonia, still in existence in present Albania. Octavius Augustus had studied at a military academy in Appolonia, before returning to Rome to become its Emperor, when his uncle, Julius Caesar was assassinated. Cicero called Appolonia a "beautiful and imposing city". William Shakespeare had chosen Appolonia as an attractive scene of events in his famous play "The Twelfth Night".

THIS IS FOR NOW>>IF THERE ARE THINGS THAT ARE UNCLEAR TO YOU..JUST WRITE AND I"LL HELP YOU

kastriot:
Dan Dare:
kastriot:
aleks1:
cg:

Below you will find some historical facts that are not fomulated by me but they are known to the whole world. I would not bother but it is time for you to read the truth because I do not think that you had chance to do it before. It is so bad that you have closed your eyes and you believe only the truth that you like and not the real truth that knows the world...you should be more open-minded and hear and see what others has to say also and to acknowledge that there are other nations in the world that have the story and are proud of it also.

See below

More than a thousand years before the arrival of Slavs, in the sixth century A.D. , the lands east of the Adriatic were the home of peoples known to the ancient world as Illyrians, the precursors of the present Albanians. The Illyrian territory comprised much of what is now inhabited by the Yugoslavs and Albanians. The Illyrian territory comprised the river of Danube in the north(today's Serbia territory), the Adriatic in the west, the Gulf of Ambrakia (Greece) in the south, the Lakeland basin Scupi (Skopje) and the Kosova region in the east. The ancient districts of Calabria and Appulia in southern Italy were included.

The Illyrians had close interrelationship with the Greeks. Being the most ancient people in the region, they shared many old customs and traditions. The Greek colonies, along the coast of the Adriatic, played a great role in the infusion of the Greek civilization into the Illyrian hinterland. For nearly three millennia, except for the present chauvinistic-shadowed century, these two original neighbors have never been in conflict with each other.

In the course of her long history, Albania has been invaded by various civilized, half-civilized, and barbarian races. The Gauls, Romans, Goths, Slavs, Normans, Venetians and finally, the Turks, set foot on and have obtained temporary mastery over the Albanian territory.

According to the German scholars, who laid the foundations of the Albanian studies in the 19th century, the present day Albanian language represents the latest phase of the old Illyrian language or more precisely, Illyrian dialect. The current version of the theory of the Albanians origin, is centered on the unbroken descend of modern Albanians from the Illyrian people, formed in the Bronze Age. Geographically, it coincides with the territory inhabited presently by the Albanians.

The Albanian language is the best available means for a rational explanation of the meaning of names of the ancient Greek gods, as well as the rest of the mythological creations. The Homeric poems abound in words that have survived in the spoken Albanian language.

In the course of time, the Albanian language has been impregnated by a number of foreign words, mainly of Greek and Latin origin, which are younger than the Albanian language. (from this you can see that even albanian language is much older than greek and latin)

Frequent wars forced the Illyrian tribes to establish alliances with each other. Eventually, these alliances developed into tribal federations. The most important of them, was the federation of the Taulantis, comprising western Illyria, eastern Illyria or Dardania (present Kosova and western Macedonia), and Mollosia (Epirus). In the 3rd century D.C., Alexander the Great of Macedonia incorporated part of Illyria into his own Empire. The Illyrian kingdom culminated with the Queen Teuta, in the 2nd century B.C. She led the Illyrian navy to attack Sicily and the Greek coast colonies. She practiced piracy on a large scale in the Adriatic and Ionian Seas, thus antagonizing Rome, which finally sent a large fleet to defeat the Illyrian navy. The Roman-Illyrian wars continued for nearly a century, ending with the conquest of the whole Balkan Peninsula by the Romans and the surrender of the last Illyrian king, Genthius, in 167 B.C.

Between 282 and 285 A.D., another Illyrian, Marcus Aurelius Carus, was declared Emperor. Upon his death, his son Carinus claimed the throne. The Army of Eastern Rome ignored Carinus, and selected as Emperor one of their own officers, Diocletian, also an Illyrian. He restored the Roman Empire to its former greatness and in 286 A.D., promoted a fellow Illyrian, Maximilian, to the rank of Caesar and Augustus, in recognition of his victories. To further strengthen the imperial power and to assist in ruling, both Diocletian and Maximian chose young Illyrian men as Caesar. Diocletian selected Gaius Galerius in the East, and Maximian chose C. Flavius Constantinus in the West. The latter was the father of the future Constantine the Great. Diocletian and Maximian adopted these young men and gave them their daughters’ hand in marriage, thereby cementing the ties between the East and the West.
Illyria was one the first scenes of the evangelic activities of Paul the Apostle, in which the Christian message was preached. According to the Bible, Paul the Apostle "fully preached the gospel of Christ roundabout Illyricum", and in the flourishing cities of Dyrrachium and Appolonia, still in existence in present Albania. Octavius Augustus had studied at a military academy in Appolonia, before returning to Rome to become its Emperor, when his uncle, Julius Caesar was assassinated. Cicero called Appolonia a "beautiful and imposing city". William Shakespeare had chosen Appolonia as an attractive scene of events in his famous play "The Twelfth Night".

THIS IS FOR NOW>>IF THERE ARE THINGS THAT ARE UNCLEAR TO YOU..JUST WRITE AND I"LL HELP YOU
It is quite clearly that our theme is of more interest for other nations then for us. I will be precise and end this odd dialog.
As world exists history has been written by the victorious nations and interest groups. Greek had written there history, Romans as well, Vatican also, Germans continue, Great Britain and USA represent history makers in our time. They modify the world around them and explain the event according to there interests. From where we have stories that modern Albanians are descendents of Illyrians? Illyric movement started in Slovenia and Croatia, Slavs countries, accepted in Serbia and Montenegro, O.K.? Celts language still exists in Ireland and in Scotland and it is quite different then Albanian, observe Discovery channel! Is Ana Oxa from Albanian family, does exists settlements in south Italy with Albania in its name, do Italians have another singer Albano, are inhabitants on the island Sicily physically similar to others in south Italy, Calabria region, do they have very close and strong family relations represented as “familia e cosa nostra”, does exists similar pattern on the other side of the Adriatic in the Albanian mountains? Answer is Yes. Should we believe that Albanians had come from Balkan and settled whole Sicilia, Calabria and the other parts Apennine peninsula? And they succeed in the time of strong catholic government who has prohibited any kind of uncontrolled immigration. Or so called Illyrians had lived there much before Roman become Catholics. That includes: “Illyrians” had lived on Apennine peninsula, so old Romans must be Albanians. How minority on one territory can transport themselves over the sea and become majority on the other?
History is so simple, south of Apennine peninsula has been under control of Imperator from Constantinople and part of his army forces and logistics was from the other parts of his country, the lower parts of Kavkaz, that mean Chechnya, Ingushetia etc. When Eastern Kingdom retreat to east they left lot of there military stuff settled at the Apennine peninsula. Because they had presented unstable, family connected factor, Vatican decided to baptize them and to take control. Those who have refused to take Christianity and Vatican supervision they have been expelled to the other side of the Adriatic according to agreement with King John Vladimir, the Slav, who has ruled on the territory we now call Albania.
To Albanians: don’t read falls history, face the true. Take a look in the mirror at your face. If you have dark hair, strong face lines, black eyes, like Sicilian, you are the same origin, descendent of the members of the army of Eastern Kingdom, come from Kavkaz. Observe the news from Chechnya and make a comparison with there faces and language. But if you are not like them, if you have pale skin, light brown hair, especially blond and blue or green eyes, eyebrows in semicircle, you may be certain you are descendent of Slavs, inhabitants of the King John Vladimir kingdom.
This is end of dispute for me.

Vidim da ove rasprave na engleskom ne prestaju...
Buduci da je ovo forum na kom se koristi srpski jezik (a moze i hrvatski i bosanski, posto i njih svi razumiju), ovaj topic ide pod kljuc...
Ukoliko gospoda odluce da se vrate raspravi na srpskom, molim da me obavijeste preko pp...

Цетиње, 1896. године поводом обележавања 200 годишњице ступања на престо династиије Петровића

Браћо Црногорци!

Тешки су настали дани за српски народ послије пропасти српске државе на Косову. Истина, поједини дијелови још неко вријеме животарили су, полагано издишући, али се најпослије и потоња искра слободе и независности умало није угасила. Пада Лазаревићева деспотовина, паде поносна Босна, паде јуначка Херцеговина, најпослије клону Иван-бегова Зета. Неста врховнијех вођа, остаде стадо без пастира ... Наста коначна пропаст. Тад прену гениј српског народа и ули му нову снагу и нову наду у челичне груди. Око духовнијех својих пастира стадоше се прикупљати у Новој Зети, у Црној Гори, одважнији синови нашег народа из разнијех крајева, те отпочеше очајничку борбу на смрт и на живот са освајачем. Дуга је, мучна, крвава је та борба била; то је био рат, коме се знао почетак, а свршетак се није предвидио. Али ко ће сили одољети? И челичне груди подлегну тешкијем, честијем ударцима. Цио народ српски заспа; шака витезова црногорскијех, не видјећи ни одакле помоћи, стаде малаксавати. Слабији попустише и предадоше се непријатељу. Духовни пастири, који се дотле ни најмање нијесу одвајали од свог народа, мало по мало такође малаксаше. Плахи и лакоми издадоше. Наста претешко доба за Црну Гору:

Бјеше облак сунце ухватио,
Бјеше гору тама притиснула,
Пред олтаром плакаше канђело,
На гусле се струне покидале,
Сакриле се виле у пештере,
Бојаху се сунца и мјесеца;
Бјеху мушка прса охладњела.
А у њима умрла слобода,
Ка`кад зраке умру на планину,
Кад утоне сунце у пучину.

Још један мали ударац, и потоња искра српске слободе и независности угаси се! Али је било још животне снаге у нашем народу, још он коначно није сном мртвијем заспао био, није само имао ваљаног пастира, ваљаног вође, који ће га предводити. И таквог даде тај исти народ. Појави се човјек из куће, која својом наравственом моћи бјеше надвисила све друге; појави се човјек, који својим духом бјеше надмашио све своје сувременике, појави се Данило Петровић - Његош, и Србин поново оживље... Није потребе, да овдје ређамо, што ве учини тај велики Господар; није потребе доказивати, да би мјесто данашње Црне Горе, те дике српске, био какав пашалук, или што друго, да не имадосмо онаквог духа, каo што бјеше Владика Данило, и као што бјеху до данашњег дана и сви Његови Нашљедници на исте Куће.

Браћо Срби на све стране!

Српска државна мисао нашла је уточиште у Црној Гори, за њу су се Црногорци кроз толико вијекова јуначки борили и све своје за њу жртвовали, те тако је дохранили и данашњем нараштају предали.

Слава Црне Горе - то је слава цијелог српског народа, јер Црна Гора на првом мјесту припада Српству, и све њене жртве за Српство су принесене.

Живио Велики потомак Великог оснивача династије Петровић - Његоша Његово Височанство Књаз и Господар НИКОЛАЈ I !

Живила цијела Владалачка Кућа Петровић - Његоша !

Живио цио народ Српски!

Опстанак заједничке државе је од стратешког значаја за наш народ. Није само реч о излазу на море, него и о људским ресурсима и тржишту. Оно што је потребно је мали напор да се схвати да није Србија само Шумадија или Београд са околином. Исто тако није Црна Гора оно што се гледа на телевизији. И док је СПС био на власти ТВ је давала криву представу о расположењу народа. Црногорци повлађују ауторитету власти, а у Србији је Вуку рекао онај сељак да ће да гласа за њега кад дође на власт. Због погубног стратешког усмерења комуниста ми смо изгубили доста људи и територија и битно је да се не смањимо превише. Стрпљење ће бити награђено јаком државом која ће бити важан фактор на Балкану.

Anonymous:
aleks ako si crnogorac stvarno sram ye bilo blatis nam narode

Јесам црногорац сам, из племена Бањани. Али изнад свега тога, ја сам исто оно што су били и сви моји ђедови и прађедови ја сам Србин. Нисам потурица као ти да продам своју веру за вечеру, нисам продао своје српство и своје православље, нисам се окренуо комунизму, ватикану и разним барабама које блате Црну Гору, њену јуначку прошлост и српство. Ја сам исто оно што су били мој краљ Никола, мој Његош, мој Свети Петар Цетињски, моји Балшићи и Црнојевићи и моји Немањићи.

Ево шта нам је краљ Никола поручио оног дана кад је Црна Гора уздигнута на ранг Краљевине:

"Господо народни посланици!

Свјестан славне улоге ових наших страна у историји српскога народа за вријеме моћних краљева и господара негдашње Зете, колијевке славних Немањића; и свјестан доцније улоге наше отаџбине, ја одобравам предлог Народне скупштине да се обнови старо краљевско дојстојанство мојој држави; одобравам тим прије што видим у жељи представништва мога драгог народа будну свијест наше прошлости; а народ који има лијепу прошлост и који је прожет и одушевљен свијешћу своје прошлости, тај народ може с поуздањем гледати у све бољу и сјајнију будућност.

Та будна свијест драгога ми народа, као што је водила и његове синове по крвавим бојиштима, тако је и мене пратила и потпомагала у мом раду с унутрашњим препородом Црне Горе; и ја у овом свечаном часу, са очинским задовољством и поносом признајем да је заслуга мога народа у истој мјери колико и моја, што је Црна Гора под заштитом свемогућег Бога и братске нам Русије заузела мјесто међу културним народима.

Господо народни посланици!

Имајући народ способан за просвјету и државни живот, тако готов да уложи све своје силе за част и углед своје отаџбине, и тако одан мени и моме дому, што је скупа допринијело значају и угледу који данас ужива Црна Гора у свијету, ја примам краљевско достојанство које проширеној Црној Гори припада по историјском праву и по њеним сопственим заслугама, будући тврдо убијеђен да ће све велесиле са благовољењем поздравити поред једне краљевине у српском Подунављу ову другу у српском Приморју, као једну залогу више за културни напредак и мир на овој граници између Истока и Запада, а Словенство и сви Срби као једно више јемство за опстанак и бољу будућност српскога племена.

Нека свемогући Бог благослови ово наше дјело!

Нека живи и све више напредује мила наша отаџбина Црна Гора!

Цетиње, 15-28. VIII 1910"

E MOJ BRATE BANJANINU NISI IZ BANJANA.TAKVO JUNACKO HERCEGOVACKO PLEME NISU NIKAD IZDALI PRAVI CRNOGORCI UVJEK SU BILI UZ DINASTIJU PETROVIC I BORILI SE ZA CAST I SLOBODU CRNE GORE."UZ KLANAC DUGE I KRSEVITU GOLIJU ZA CAST CRNOGORSKU I VJERU PRAVOSLAVNU" -KRALJ NIKOLA.RECIMI JEDNOG HERCEGOVCA IZ OVOG PLEMENA KOJEM I JA PRIPADAM DA VIDIM JESI LI PRAVI BANJANIN!!!

Несрећниче један,

Ти ћеш мени да причаш ко сам и шта сам! Лепо ти кажем ја немам проблеме са својим идентитетом. Нећеш ни да се потпишеш, а ту ме нешто прозиваш и као ме нешто тестираш. Ниси ти никакав Црногорац. НЕ МОЖЕ НИКО БИТИ ЦРНОГОРАЦ А ДА НИЈЕ СРБИН. Ти си обична монтенегринско-ватиканска комуњара. Ти си исто оно што су били потурице за време турака. Не знаш ни шта значи бити Црногорац било из херцеговачких било из брђанских или приморских племена. То значи бити исто оно што су били наши прађедови. ТО ЗНАЧИ БИТИ СРБИН НА ПРВОМ МЕСТУ. Питај само шта су били Краљ Никола, Књаз Мирко, Његош, Свети Петар Цетињски, Књаз Данило, Марко Миљанов, сердар Јанко Вукотић, Павле Ђуришић, Бајо Секулић... Нису сигурно били оно што су Славко Перовић, Мило Ђукановић, Шербо Растодер, Јеврем Брковић, Милован Ђилас, Секула Дрљевић, Мираш Дедеић... То су све потурице. Црна Гора мора да се ослободи комунизма, чија си и ти последица. Ако тражиш свој идентитет, иди до цетињског манастира и поразговарај мало са нашим Митрополитом. То су вазда радили сви часни Црногорци. Уствари, ти си веробатно комуњара, па ти све ово чудно звучи.

ЗА КРСТ ЧАСНИ И СЛОБОДУ ЗЛАТНУ!
ЗА СРПСТВО И ПРАВОСЛАВЉЕ!

e moj aleks ko su crnogorci?
ti pitas !
o kakvim ti poturicama pricas znaci ako je neko crnogorac onda je i poturica ?
ko je bio mitrofan ban?
mitropolit cpc!
i crnogorci su isli kod svog mitropolita a ne kod nekog ratnog huskasa , koji je primao naoruzane ljude bolje rec neljude u nas ct manastir i tako obrukao ne samo crnogorce vec i srbe koji su ga doveli na mjesto mitropolita!zna se ko su ga doveli oni koji su bili ateisti koji su umjesto badjnjaka palili gume za 1 maj!!a ti tolko mrzis taj vatikan pa vidis li da su ovi iz spc isli i ljubili ruke papi a toliko ga mrze!e junacino vi srbi ste svojim posupcima izgubili sveto kosovo!a znas zbog cega?zato sto ste htjeli da stvorite neku veliku srbiju!a petrovici nikad nisu dali da im neko kroji cast,pogotovo ne karadjordjevici!aleks i da smo svi srbi ka sto ti velis zasto nemamo pravo na drzavu koju ste vi izdali 1918 i obrukali kralja nikolu i pricali da je izdajica!i kralju nikolu za kojeg ti kazes da je toliki srbin da je bio srbin ne bi ga istjerali iz njegove zemlje i pustili da umre negdje u tudjini!

Anonymous:
e moj aleks ko su crnogorci?
ti pitas !
o kakvim ti poturicama pricas znaci ako je neko crnogorac onda je i poturica ?
ko je bio mitrofan ban?
mitropolit cpc!
i crnogorci su isli kod svog mitropolita a ne kod nekog ratnog huskasa , koji je primao naoruzane ljude bolje rec neljude u nas ct manastir i tako obrukao ne samo crnogorce vec i srbe koji su ga doveli na mjesto mitropolita!zna se ko su ga doveli oni koji su bili ateisti koji su umjesto badjnjaka palili gume za 1 maj!!a ti tolko mrzis taj vatikan pa vidis li da su ovi iz spc isli i ljubili ruke papi a toliko ga mrze!e junacino vi srbi ste svojim posupcima izgubili sveto kosovo!a znas zbog cega?zato sto ste htjeli da stvorite neku veliku srbiju!a petrovici nikad nisu dali da im neko kroji cast,pogotovo ne karadjordjevici!aleks i da smo svi srbi ka sto ti velis zasto nemamo pravo na drzavu koju ste vi izdali 1918 i obrukali kralja nikolu i pricali da je izdajica!i kralju nikolu za kojeg ti kazes da je toliki srbin da je bio srbin ne bi ga istjerali iz njegove zemlje i pustili da umre negdje u tudjini!

Знаш о којим потурицама причам, о онима као што си ти и твоји истомишљеници који ни о чему појма немају, а мисле да су измислили Црну Гору. Ви сте исти као они, који су кад су дошли турци примили ислам и постали гори и од самих турака: "Ако је турчин крвав до лаката, потурица је крвав до рамена". Ви сте се само заменили, па сте уместо турске вере прихватили монтенегринско-комунистичку идеологију. Ако сте то урадили, онда немате право да себе зовете Црногорцима (зато што су то Срби), немате право да овај српски језик називате црногорским (јер је то бесмислено), и немате право да се позивате на црногорску историју (јер је она српска). Морате све да почнете од почетка: да измислите име свог народа (не црногорски-јер то не постоји), да измислите нови језик (а не српски) и да историју рачунате од 1945.

Знаш ли ти ко је био Митрофан Бан? Он је био епископ српске Цркве. И птице на грани знају да је он био председник епископске конференције за обнављање јединства Пећке Патријаршије ( 24-28.маја 1919), као и да је томе чину претходила одлука са "изванредне седнице Св.Синода Православне Цркве у Црној Гори", одржане 16.децембра 1918.г. (бр.1169) Предмет седнице је био како дословно стоји у акту "да се независна Српско-Православна Света Црква у Црној Гори уједини с аутокефалном Православном Црквом у Краљевини Србији". На седници Синод, највиши орган Цркве у Црној Гори "налази цјелисходним и оправданим да се и света аутокефална Црква у Црној Гори уједини са независном Црквом у Краљевини Србији, а заједно с овом са цијелом Св.Српско-Православно Црквом у новој држави Срба, Хрвата и Словенаца". Одлуку су потписали сви чланови Синода: Митрополити Митрофан Бан и др Гаврило Дожић Пећки (касније је постао Патријарх СПЦ), Епископ Никшићки Кирило Митровић и секретар ђакон Иво Калуђеровић.

Непобитна је чињеница да је и свеукупно свештенство тадашње Митрополије Цетињске, Митрополије Пећке и Епархије Захумско-рашке (Никшићке) као и Бококоторске (ова Епархија је била до овог уједињења у саставу Буковинско-далматинске Митрополије) прихватило са својим епископатом уједињење и обнову древне Пећке Патријаршије. То важи и за сав народ. Једино је архимандрит Никодим Јањушевић (он је око 1909.г. био кажњен од Митрофана Бана па је послије преко Скопске Митрополије отишао у Америку) у Детроиту једно краће вријеме остао по страни, да би се касније вратио у отаџбину, постао старешина Манастира Жупе Никшићке (гдје је и убијен од комуниста 1941.г.) Да Црногорска Митрополија није обнављањем Пећке Патријаршије прекинула континуитет потврђује чињеница да је Митрофана Бана наследио дотадашњи Пећки Митрополит др Гаврило Дожић са истим свеукупним свештенством а овога приморац Јоаникије Липовац, некадашњи капелан которски, вероучитељ цетињски и београдски. Митрополија је чак (1931.г.) повећана укључивањем у њу Бококоторске Епархије. У наше дане је обновљена и некадашња Захумско -рашка (Никшићка) Епархија под древним називом Будимљанско-никшићка.

Оно што ти кажеш да је ЦПЦ је једна обична секта која је основана у полицији од стране неокомуниста. Црногорска Митрополија је увек била у саставу СПЦ и Пећке Патријаршиије. То најбоље потврђује чињеница да су сви Митрополити у ранијим временима (још пре Петровића) рукополагани у Пећкој Патријаршији, чак је од времена рукоположења Василија Петровића (1750) цетињски митрополит носио титулу "егзарх пећког трона" (што пише и на гробу Владике Василија +1766.г. у Петровграду), ако су пећки патријарси стално долазили у "визиту" Црногорској Митрополији а Црногорски Митрополити учествовали на Саборима у Пећи као што су и Црногорци постајали пећки архиепископи и патријарси (Јевстатије Зетски, Арсеније III Чарнојевић, Арсеније IV Шакабента, у новије време Патријарх Варнава Росић, Патријарх др Гаврило Дожић)? Да није била у саставу СПЦ, зашто би онда Митрополит Сава Петровић, после укидања Пећке Патријаршије (1766.г.) молио московског Митрополита Платона (26.фебруара 1776г.) " у име свих (протјераних) архијереја славено-сербских" Пећке Патријаршије "да ослободи престо пећке архиепископије" и да помогне постављење патријарха, макар он био и Рус? Није ли и Св.Петра рукоположио у Сремским Карловцима Митрополит Мојсије Путник (1784.г.) и нису ли Црногорски главари тим поводом писали аустријском цару (1779.г.) у "Погодбама", тч.9.: "Желимо да Митрополит зависи од пећког патријарха у Србији", прихватајући да буде рукополаган у Карловцима "али само дотле докле Турци владају Србијом, те не можемо да га слободно пошаљемо у Пећ"!

Одређену самосталност Црногорске Митрополије, (као и неких других Митрополија произишлих из Пећке Патријаршије) нарочито у време Петровића, за коју је у време књаза Николе употребљаван и назив "аутокефалност", омогућила је сама природа сваке епископије у Православној Цркви, историјске прилике у којима се невољно нашла као и посебна улога Митрополита у формирању Црногорске државе. Осамостаљивање државе на челу са Митрополитом као "Господарем", а не аутокефалност Цркве у правом смислу речи, је оно што је Митрополији de facto дало посебно место иако de jure она никада није добила Томос о аутокефалности. А нема у двехиљадегодишњој историји Цркве ниједне истински аутокефалне Цркве која ту аутокефалност канонски није добила или од Васељенског Сабора или од Цариградске Патријаршије, што никада није било случај са Црногорском Црквом, пошто је она органски део СПЦ.

Без обзира на различита тумачења појма аутокефалија једно је сигурно: Црногорска Митрополија је била општепризната у Православљу, како у статусу самосвојности тако и у обновљеном статусу њеног јединства са Пећком Патријаршијом и као таква је остала до дана данашњег. Као таква она никада није темељила свој идентитет у парацрквеним организацијама нити организовала свој живот на лажним свештеницима. Да би једна Црква била аутокефална она мора пре свега бити Црква са свим својствима која чине Цркву - Црквом Христовом Православном. Цркве се никад нису стварале на трговима и у полицијским станицама. А такав је управо случај са оним што ти помињеш као "ЦПЦ".

То што кажеш да је садашњи Митропоилит Црногорски ратни хушкач то је лаж, која само може да ти служи на част. Нити један православни Митрополит није био ратни хушкач и није изазивао ратове. Једино је позивао народ да брани своје куће, своја огњишта и своје породице, као што је то чинио Свети Петар Цетињски, Његош и сл. против турског освајача.

Како су могли атеисти-Срби да доведу Митрополита у Црну Гору. Он је један од најобразованијих епископа у целом православљу (докторирао у Грчкој). Он је Црногорац, Морачанин, од оца Црногорца и мајке Црногорке и свих могућих предака Црногораца. А са становишта историјске науке апсолутно утврђено да садашња Митрополија Црногорско-приморска има осмовековни континуитет деловања у Дукљи и Зети, односно Црној Гори. То потврђује непрекинути ланац зетских епископа и црногорских митрополита од Илариона, ученика Св.Саве па све до 46. Митрополита Црногорско-приморског Амфилохија Радовића.

Делегација СПЦ јесте посетила ватикан, али само у оквиру свехришћанског дијалога са римокатолицима. Нисмо ми Срби изгубили свето Косово и Метохију, изгубили сте га ви комунисти. Нисмо ми хтели да правимо велику Србију и да ослобађамо Косово и Метохију, томе су одувек тежили Петровићи у које се ти тако кунеш. Ево шта о томе пева наш Краљ Никола у својој песми "Онамо 'Намо":

Онамо, онамо... за брда она,
говоре да је разорен двор
мојега цара; онамо веле,
био је негда јуначки збор.
Онамо, онамо... да виђу Призрен!
Та то је моје - дома ћу доћ'!
Старина мила тамо ме зове,
ту морам једном оружан поћ'.

Онамо, онамо... са развалина
дворова царских врагу ћу рећ':
"С огњишта милог бјежи ми, куго,
зајам ти морам враћати већ'!"

Онамо, онамо... за брда она
казују да је зелени гај
под ким се дижу Дечани свети:
молитва у њих присваја рај.

Онамо, онамо... за брда она,
гдје небо плаво савија свод;
на српска поља, на поља бојна,
онамо, браћо, спремајмо ход!

погажен коњ'ма кликује Југ:
"У помоћ, дјецо, у помоћ, синци,
светит' ме старца - свет вам је дуг!"

Онамо, онамо... сабљи за стара
његова ребра да тупим рез
по турским ребрим'; да б'једној раји
њом истом с руку рес'јецам вез!

Милошев, кажу, пребива гроб!
Онамо покој добићу души,
кад Србин више не буде роб.

Тако је певао прави српски родољуб.

Кад помињеш Петровиће и Карађорђевиће, мораш да знаш да су они у најближим родбинским везама. Ћерка краља Николе, Кнегиња Зорка је била жена Краља Петра Карађорђевића и родила је Краља Александра Карађорђевића на Цетињу у двору свога оца. Краљ Александар је одгајан и одрастао на Цетињу под надзором свога ђеда Краља Николе. То што је Краљ Никола на несрећу, завршио свој живот у иностранству, то је плод политике и ничег другог.

Поздрављам те и размисли мало следећи пут пре него што напишеш нешто!

Back