Za Doktorku!
Prikazujem rezultate 1 do 6 od 6

Tema: Za Doktorku!

  1. #1
    Početnik
    Učlanjen
    18.12.2003.
    Poruke
    9
    Reputaciona moć
    0

    Podrazumevano Za Doktorku!

    Da li je normalno da ne dobijem menstruaciju posle prestanka sa uzimanjem pilula? Koristila sam ih 4 meseca .Poslednju pilulu sam popila pre 10 i bilo je samo jedan dan neznatno braonkasto krvarenje? :shock: Inace ranije u periodima kada nisam uzimala pilule nisam imala redovan ciklus a ako jesam bio je na 40dana.(policisticni jajnici). Sada sam zabrinuta je li prestanak izazvao hormonski poremecaj ili sta ? Trenutno nisam u mogucnosti da idem na pregled
    Hvala unapred!



  2. #2
    Početnik
    Učlanjen
    18.12.2003.
    Poruke
    9
    Reputaciona moć
    0

    Podrazumevano

    Zaboravih , bila sam na pregledu pre cetiri meseca i sve je bilo ok, radila sam sve analize pa mi je ginekolog preporucio pilule.Ali od njih sam imala vise nezeljenih efekata pa sam zato pestala, kao na primer ciklus usred 14 tablete ili sitnija krvarenja periodicno. ocigledno da mi nisu odgovarale.Plus sam pusac sa prosirenim venama pa se nesto plasim da cu sebi naneti vise stete nego koristi!
    Hvala unapred

  3. #3
    Poznat dr (avatar)
    Učlanjen
    24.08.2003.
    Pol
    ženski
    Lokacija
    Beograd
    Poruke
    9.804
    Reputaciona moć
    151

    Podrazumevano

    Moze da se desi,to je takodje jedan od nezeljenih dejstava pilula ali ti nista vise ne mogu reci ovako preko interneta,mislim bez nalaza.Ne znam da li imas partnera i u kom trenutku si prestala sa uzimanjem pilula(ako je bio nagli prekid pre zavrsetka kutije)ali mozda nije na odmet uraditi i test za trudnocu.
    Ne kazem da jesi ali kod svakog takvog slucaja ta situacija se mora iskljuciti kao moguci uzrok kasnjenja.

  4. #4
    Početnik
    Učlanjen
    18.12.2003.
    Poruke
    9
    Reputaciona moć
    0

    Podrazumevano

    Prekinula sam regularno posle poslednje tablete , a sto se tice trudnoce sumnjam jer sam koristila pilule plus prezervativ tako da jedino nekim cudom.

  5. #5
    Poznat dr (avatar)
    Učlanjen
    24.08.2003.
    Pol
    ženski
    Lokacija
    Beograd
    Poruke
    9.804
    Reputaciona moć
    151

    Podrazumevano

    Onda nemas razloga za brigu,cim prodje dejstvo tableta i organizam se privikne da ih nema dobices ciklus.
    Doduse imas policisticne jajnike tako da ne mozes ocekivati da bude na vreme.
    Razmisli da probas sa nekim drugim pilulama,mozda ces ih bolje podnositi.
    Pozdrav!

  6. #6
    Početnik
    Učlanjen
    18.12.2003.
    Poruke
    9
    Reputaciona moć
    0

    Podrazumevano

    Hvala puno doktaorka , srce si!

Slične teme

  1. ZA DOKTORKU
    Autor Katia Livanou u forumu Zdravlje
    Odgovora: 35
    Poslednja poruka: 02.01.2017., 19:20
  2. za doktorku
    Autor ramzes022 u forumu Zdravlje
    Odgovora: 1
    Poslednja poruka: 17.06.2004., 22:30
  3. ZA DOKTORKU
    Autor gost99999 u forumu Zdravlje
    Odgovora: 1
    Poslednja poruka: 15.03.2004., 20:46
  4. ZA DOKTORKU
    Autor Telefoncica u forumu Zdravlje
    Odgovora: 2
    Poslednja poruka: 29.02.2004., 11:32
  5. za doktorku
    Autor stomak i ja u forumu Zdravlje
    Odgovora: 4
    Poslednja poruka: 02.01.2004., 22:12

Pravila za slanje poruka

  • Ne možete kreirati novu temu
  • Ne možete poslati odgovor
  • Ne možete dodati priloge
  • Ne možete prepraviti svoju poruku
  •