please help
Prikazujem rezultate 1 do 11 od 11

Tema: please help

Početnik marijaaag (avatar)
    Učlanjen
    08.05.2006.
    Pol
    ženski
    Reputaciona moć
    0

Question please help

Prvo, unapred se izvinjavam ako neko ovo smatra glupim pitanjem, i priznajem da nisam uspela naci odgovor na njega i priznajem da mozda ne znam traziti, ali stvarno sam potpuni amater...
    Dakle, nasla sam tutorial koji objasnjava kako uz pomoc photoshop i image ready mogu da napravim pocetnu stranicu za sajt, zatim sam u dreamweaveru uspela da postavim linkove gde treba, ali ne znam kako da taj link ne otvara na posebnoj strani nego na glavnom delu strane, kao varijantu framea, a kad pokusam svaki slice da sacuvam kao poseban .html i celu stranicu da odradim preko frameova napravi mi veliki razmak izmedju njih iako je podeseno no frame, frameborder="0" .....
    Da li postoji mogucnost da ja samo tu na tom mestu gde zelim da mi se otvaraju linkovi postavim frame, ili sve ispocetka?

Zainteresovan član stvt (avatar)
    Učlanjen
    25.01.2005.
    Pol
    muški
    Reputaciona moć
    50

Podrazumevano Re: please help

Koliko sam shvatio pravis jednu, glavnu stranicu u kojoj se nalazi iframe i hoces da ti se u njemu smenjuje sadrzaj kliktanjem na linkove na glavnoj stranici.

Ako je tako, onda tom iframe-u treba da das ime

<iframe name="imefrejma" width="400" height="400" frameborder="0" src="home.html" scrolling="no"></iframe>
    (src je druga stranica koja ti se otvara u iframe-u)

a linkovi koji hoces da ti se otvaraju u tom frejmu ovako:

<a href="home.html" target="imefrejma">Home</a>

PS
    Ja bih ti preporucio da se manes framova i da prvo napravis jednu stranicu sa navigacijom i headerom i footerom, a u sredini gde se menja sadrzaj ostavi prazno. Tu stranicu onda samo kopiras i ubacujes sadrzaj.
    Poslednji put ažurirao/la stvt : 27.07.2006. u 23:02
    ko pita ne skita

Učlanjen
    08.05.2006.
    Pol
    ženski
    Reputaciona moć
    0