Index Librorum
Prikazujem rezultate 1 do 6 od 6

Tema: Index Librorum

Početnik
    Učlanjen
    11.07.2006.
    Reputaciona moć
    0

Question Index Librorum

Buduci sam student filozofije Imam skoro citava tri mesece do pocetka studija. No, da ne bih sedela besposlena, umesto strikanjai heklanja, uzela bih knjugu u ruke. Nailazila sam na odgovore da je krajnje suludo da bilo sta procitam, ma ni slovo, jer ce mi se kao ogaditi knjiga tokom studijranja. Eh, tuzna sam, zaista. Zato sam i dosla ovde da postujem, ne bih li od vas cula koji naslov, autora, naravno vezanih za filozofiju, neka (ne)obavezna literatura.

Molim za preporuku,
    unapred zahvalna na odgovorima.

Iskusan
    Učlanjen
    26.03.2006.
    Pol
    ženski
    Reputaciona moć
    0

Podrazumevano Re: Index Librorum

Citat Original postavio ^Nefertiti^
    Buduci sam student filozofije Imam skoro citava tri mesece do pocetka studija. No, da ne bih sedela besposlena, umesto strikanjai heklanja, uzela bih knjugu u ruke. Nailazila sam na odgovore da je krajnje suludo da bilo sta procitam, ma ni slovo, jer ce mi se kao ogaditi knjiga tokom studijranja. Eh, tuzna sam, zaista. Zato sam i dosla ovde da postujem, ne bih li od vas cula koji naslov, autora, naravno vezanih za filozofiju, neka (ne)obavezna literatura.

Molim za preporuku,
    unapred zahvalna na odgovorima.
    Da mi je znati koji ti je to mudrac rekao da ce ti se knjige OGADITI tokom studiranja... nadam se da nije neki profesor

Citaj Platona (Republiku/ili je Drzava na s? - ako vec nisi) - to je kao krimic - odlicno za leto Pozdrav

Početnik
    Učlanjen
    11.07.2006.
    Reputaciona moć
    0

Citat Original postavio muvalo
    Da mi je znati koji ti je to mudrac rekao da ce ti se knjige OGADITI tokom studiranja... nadam se da nije neki profesor

Citaj Platona (Republiku/ili je Drzava na s? - ako vec nisi) - to je kao krimic - odlicno za leto Pozdrav
    Slucajno jesu bas ti mudrijasi