Halcyon

Poruke na profilima Najnovije aktivnosti Poruke O članu Blog

  • Ja sine nisam dokona, al se ponasam ko da imam svo vreme sveta
    zavrsava mi se polugodiste sad u petak
    imam dva keca friska, ne znam kako se provukla. fizika i informatika,
    dobro ovog iz informatike to mi dao za disciplinu :lol:

    A ja evo pricam s ljisovcima , vidis kolko se sekiram ;lol:
    Hmmmm..pocetniku, ne znam. Mozda par meseci.

    U odnosu na nas standard (ovaj srpski) placanje je izuzetno dobro. No, u Americi i Evropskim zemljama je tek dovoljno da prezivis. :lol:

    Moja bruto zarada je $9'000 za tri flash igre sto i nije mnogo u odnosu na to koliko neki drugi flash developeri zaradjaju.
    Tri dana. :lol: Ali ja sam vec imao programerskog iskustva, pa verovatno zato.

    Ja sam avgusta rekao sebi ajde da pokusam pa sta bude neka bude. Dao sebi jedan mesec probnog perioda ali na svoje veliko iznenadjenje posao savrseno cveta.
    Programiranje. (:
    Finese: ActionScript 3.0 + Flex + FlashDevelop + dodatne biblioteke

    Lezeran posao, mogu reci. S tim sto papirologija, bankarski transferi i jos neki detalji umeju da iscrpe.
    To je u sustini izrada flash igara, s tim sto ja ne pravim nove igre vec uzmem neku postojecu koja radi na nekoj drugoj platformi (Windows naprimer) i uradim novu verziju za Flash platformu.

    Primer: Icy Tower Facebook je flash port originalne igre Icy Tower za Windows.

    Sa *strankom* se dogovorim oko nacina placanja usluge - unapred ili delimo sav doprinos. Takodje radim kao agent prodaje flash igara. To znaci da se ja bavim marketingom i prodajom licenca flash igara.
    bas ti neko smorio VM...;)
    Ja eto,puno posla ovih dana,pa ponekad svratim ovde,nostalgija mi se neka javila..:)
    jos igras COD? :D
    hmm znaci u nekoj pizdi materini xD
    ahaha xD
    Ma na forumu ne znam ljudi sa foruma su izgelda i bolesnici xD. Swi nesto imaju tikowe z:D
    upoznao sam jednu girl samo sa foruma doduse xD ahaha xD