MI I RASKLAPAĆE TABLE - Blogovi - Forum Krstarice
Prikaži RSS

123loncar

MI I RASKLAPAĆE TABLE

Oceni ovaj blog
ZNANJE i ŽIVOT ili NEZNANJE I SMRT - pitanje je sad ?

Još između dva rata , onaj ambasador plaćeni književni disident , uz blagoslov njegovog veličanstva , te presednika vlade kao i državne kraljevske bezbednosti pisao je o problemima hiper obrazovanja u državi . Bejaše tad jagma za diplomama , kao što bejaše jagma za njima i posle drugog rata kad su komunjare otvorile univerzitet u sarajevu za hiper produkciju komunističke intelegencije po principu, od partizanskog bukvara do zvanja akademika za par solarnih godina ( kapor pisaše o tome kako je kao sin ponavljač uvažene udbašske partizanke u toj bosanskoj prestonici sve skontao od osnovne do univerziteta za par leta ) .O tom obrazovnom stanju , po kome mnogi stekoše zvanja , pišu nam ti isti uspešni partizanski studenti, kao današnji uvaženi profesori i akademici .
Elem, poodavno se diplome, a sa njima i zvanja, na ovaj ili onaj način stiču .Reklo bi se to je kod nas kurentna roba , tražena kao nasušni hleb . Pre desetak godina , napuniše apsane sa celim jednim univerzitetskim gradom. Vele , ti preteraše ! Štancovali diplome ko pekari hlepčiće , pa u bescenje pustili na pijacu. Suđenje je naravno u toku ! Zlobnici pripovedaju , kako ih u apsane strpaše oni žandarmerijski agenti koji od njih kupovaše te iste diplome - a spor nasta kad profani s' prava nehteše da falsifikuju i potpise tih istih žandara . ( ..zažto tako postupiše kukavna im majka i puče tikva fakultetska, kad svi znaju da za vlast i oružanu silu svud u svetu biraju se nepismeni ... vele, čuvaju nivo obrazovanja u državnoj upravi.. ).No posle toga dosetiše se političari i pootvaraše čuvene univerzitetske trendove . Zapljusnuše nas mnoge diplome i zvanja . Više zadnju deceniju proizvedosmo akademski obrazovanih ljudi sa silnim doktoratima , nego ivanjičkog krompira. A štaće nam i taj krompir. Mislim on ima enormno skroba u sebi , ajoš pokojni Pelagić pisaše kako skrob zaglupljuje ljude.
Evo koliko juče pisaše po novinama zlobnici o nekim našim političarima , kako po hipersoničnom modelu trendomanskog obrazovanja, od čobana i grobara postadoše zaslužni doktori nauka.
Narod zna ko je ko u ovoj državi ; te ih dovede na vlast .

E sad, tu smetaju ovi đaci što su malo više vremena utrošili na savladavanje gradiva i njegovo utvrđivanje. Mislim na one što su od jutra do sutra visili na one rasklapaće table i ispisivali ih da ne zaborave ono što su naučili . Znate onaj model osmišljen za takve : ponavljanje je majka nauke.

Šta sa njima zaista ?

Pošalji "MI I RASKLAPAĆE TABLE" na Facebook Pošalji "MI I RASKLAPAĆE TABLE" na Google Pošalji "MI I RASKLAPAĆE TABLE" na My Yahoo! Pošalji "MI I RASKLAPAĆE TABLE" na Live Pošalji "MI I RASKLAPAĆE TABLE" na MySpace Pošalji "MI I RASKLAPAĆE TABLE" na Twitter Pošalji "MI I RASKLAPAĆE TABLE" na Digg Pošalji "MI I RASKLAPAĆE TABLE" na del.icio.us

Ažurirano 28.08.2012. u 17:18, autor: 123loncar

Kategorije
Nekategorizovano

Komentari

  1. orfej sa ibra (avatar)


    Криза морала у нашем друштву постоји већ дужи период, временски мерено, већ неких 20-так година. У том периоду је дошло и до потпуног нестанка морала (рат, непосредно предратно време и пар година после рата) , односно вадавине неморала, у друштву, друштвеним групама и код појединаца. Прецизније речено, ми данас немамо основне елементе развијеног и сигурног морала као важне кохезивне друштвене снаге.

    Немамо моралне норме, јер се може радити све оно што је у ранијем периоду, као и у данашњем развијеном, демократском и цивилизованом друштву недопустиво и подложно јваној грађанској осуди и одбацивању, као што су: организовани криминал, отворено насиље, крађа, отимоње, ратно профитерство, корупција, преваре, манипулације,пуцњава и убиства на улици, непотизам, злоупотреба положаја, трговина људима, недозвољеним средствима, наркотицима, разни црноберзијанци, сиве зоне, политичка трговина, појава лажних хероја и самозваних вођа, стручњака, гатара, надрилекара, куповина диплома и слично.

    Не постоји ни морална осуда, јер друштво, скоро нормално, прихвата све ове неморалне појаве као саставни део савременог живота и рада. Не постоје ни моралне санкције за таква дела,напротив, учесници и починиоци многих побројаних дела, како појединци, тако и групе имају велику моћ па и углед у локалној средини и друштву. У таквом стању срушен је сиистем вредности који би градио једно здраво, одговорно, праведно и развијено друштво које би било привлачно и пожељно за све становнике, посебно за младе.

    Вредности су стубови морала.Недостатак морала двоструко делује на младе људе. На једној страни они се укључују у све патолошке и неморалне појаве, сналазе се и «пливају» у њима, док на другој страни и сами постају креатори и промотери већине тих неморалних појава у друштву.

    Истина нису сви млади људи укључени у ове две доминантне активности и понашање. Један део младих се повлачи у апатију и усамљеност, други избегавају све те активности и покушавају да «гледају своја посла», трећи се укључују у организације и покрете које покушавају да врате морал и достојанство у друштво и људске односе.

    Све ово развија несигурност и неповерење код младих, посебно тинејџера и деце, немају представу о значају рада, вредности, солидарности и одговорносзти, док гледају успон људи који долазе ниоткуда,без знања, образовања и имовинског наслеђа, постају богаташи и утицајни људи...
    ДАКЛЕ, ДА СЕ ЛЕМА ИЛИ НЕ ЛЕМА-САД ЈЕ ДИЛЕМА...
    Ažurirano 29.08.2012. u 10:34, autor: orfej sa ibra
  2. zxy (avatar)
    "Ko umnožava znanje umnožava muku"
    drevna je izreka,a kod nas posta aktuelna u obliku:
    ko umnožava diplome umnožava muku i ...bruku
  3. 123loncar (avatar)
    Hvala !