Istinite erotske price

b55-58531o.gif



Svi smo mi imali po neki seks koga se rado secamo....Zbog osobe, vremena, mesta ili neceg drugog....Ko zna cega?

Ja imam mnogo takvih momenata i nekako sto idem stariji sve ih se radje secam.....Nostalgija, sta li?

Evo da vam ispricam jedan moj takav dozivljaj, a da mi to ne uzmete za zlo, svoji smo, pa se usudjujem....

A mozte ispricati posle i vi neki vas, pa niko vas nece odati, ostace samo medju nama....

Elem bese to ..... davno.... Jos u onim vremenima dok sam bio mladi student, da ne kazem brucos (moj tata nikako nije voleo tu rec).

Jedne veceri moj prijatelj Ratko (sad vec siromah pokojni) i ja, spremimo nas alat za nocno pecanje somova, stapove i rovce, pa krenemo za Kucuru (mesto u Vojvodini, kraj Vrbasa) jer smo naculi da tamo, ispod dolme, pecaju krupni somovi...

Uz put svratimo i u jednu kafanu, na jednu ljutu, gde je radila j lepa konobarica Slavica na koju sam se bio naostrio jos mnogo ranije. Udvarao sam joj se na veliko, ali nisam uspevao da je "odlepim" iz kafane...

Te veceri nije bilo mnogo musterija, spremalo se nevreme i gazda joj je dao slobodan dan jer je hteo rano da zatvori kafanu.....

Ja iskoristim priliku i predlozim joj da i ona ide sa nama na nocno pecanje, sto ona odmah prihvati sa odusevljenjem.

Tako ti mi, uz pesmu i drndanje starog "fice" stigosmo na kanal, upalismo karbit lampu, zabacismo alat, al meni se vise ne peca, ja samo gledam kelnericu, ima kratku suknju i butine mmmmm...... A i ona se uzmuvala nesto, ni njoj se ne peca, nego...

Tada joj predlozim da malo "popricamo", uzmem staru opakliju iz "fice" i nas dvoje se popnemo na dolmu, a Ratko osta dole da pazi da se kakav som ne zakaci.

A vreme....Svaki cas sevaju munje, grmi sve jace i jace, sve blize i blize...Bogami i po koji grom opali, a moja kelnerica se samo strese i pribije jace uz mene...

Rasirim ja opakliju na sred dolme, sednemo mi na nju ...... i istini za volju nisam trebao dugo da je ubedjujem....