ASTROLOZI! pomozite mi da odaberem...

Torokusa

Početnik
Poruka
22
Caos svima!
Htela bih da krenem u neku skolu astrologije,mislila sam da se prijavim za AspektAstro skolicu cula sam sve najbolje o njima (a i zbog Draganceta :oops: ).Sta vi kazete valja li to nesto ili znate za bolje?
p.s.Necu kod Imsiragica,ide moja drugarica i ne svidja mi se ni malo a i + nemam parica za to planinarenje :oops:
Thanks!
 
Torokusa:
Caos svima!
Htela bih da krenem u neku skolu astrologije,mislila sam da se prijavim za AspektAstro skolicu cula sam sve najbolje o njima (a i zbog Draganceta :oops: ).Sta vi kazete valja li to nesto ili znate za bolje?
p.s.Necu kod Imsiragica,ide moja drugarica i ne svidja mi se ni malo a i + nemam parica za to planinarenje :oops:
Thanks!
A sto nebi otisla kod profesore Nikole Stojanovica?
Mislim da nema bolje skole od njegove...
 
Torokusa:
Da nije on los ali za ljude koji imaju barem neko relativno osnovno znanje,a ja nemem nikakvo pravi sam pocetnik.Planete u poljima moja zdnja tacka znanja :cry:
Ja sam kod Nikole u skoli upoznala mnogo ljudi koji nisu nikada ucilli astrologiju.
Mislim da je najbolje kada covek krene u skolu prazne glave,odnosno kada nema pred znanje,jer na taj nacin ucis od samog pocetka pravilno.
To ti je isto kao kada ucis da pises strani jezik,pa kada si jednu rec pogresno naucio i onda pokusas pravilno da je napises uvek imas problem,uvek ces prvo kranuti da je napises onako kako si prvo naucio......
 
simple_things:
Ja sam kod Nikole u skoli upoznala mnogo ljudi koji nisu nikada ucilli astrologiju.
Mislim da je najbolje kada covek krene u skolu prazne glave,odnosno kada nema pred znanje,jer na taj nacin ucis od samog pocetka pravilno.
To ti je isto kao kada ucis da pises strani jezik,pa kada si jednu rec pogresno naucio i onda pokusas pravilno da je napises uvek imas problem,uvek ces prvo kranuti da je napises onako kako si prvo naucio......