Srbi jedini narod na svetu koji se plasi da ima previse fakulteta i obrazovanja!!!

stanje
Zatvorena za pisanje odgovora.

Vukosava

Početnik
Poruka
2
Gledala sam emisiju na BK TV gde su bili gosti razni ljudi profesori i studenti iz inostrastva i svi su se slozili da ne mogu da veruju da je u Srbiji tolika povika i halabuka na otvaranje novih fakulteta.Nesto sto se smatra normlanim i pozeljnim u Americi ili zapadnoj Evropi u Srbiji se smatra za "lose",zemlji koja ima jako nizak procenat studenata u odnosu na druge zemlje.
I sama sam student u inostranstvu pa poznajem situaciju tamo a dobrim delom i u Srbiji pa bih se slozila sa gostima te emisije.
 
Vukosava:
Gledala sam emisiju na BK TV gde su bili gosti razni ljudi profesori i studenti iz inostrastva i svi su se slozili da ne mogu da veruju da je u Srbiji tolika povika i halabuka na otvaranje novih fakulteta.Nesto sto se smatra normlanim i pozeljnim u Americi ili zapadnoj Evropi u Srbiji se smatra za "lose",zemlji koja ima jako nizak procenat studenata u odnosu na druge zemlje.
I sama sam student u inostranstvu pa poznajem situaciju tamo a dobrim delom i u Srbiji pa bih se slozila sa gostima te emisije.
slazem se sa tobom.....
 
Vukosava, student si u inostranstvu pa ne razumeš poviku na odgovarajući način... Nisam gledala tu emisiju, ali nagađam da se radilo o kritici upućenoj "fakultetima" koji se masovno otvaraju po zemlji, a koji nude polaganje ispita putem interneta, dolazak na predavanja gde se "overava" knjiga kojoj je autor njegovo veličanstvo - profesor, svakom studentu ponaosob, koji više podsećaju na neki loš kurs nego na visokoobrazovnu ustanovu.
I, najzad, halabuka je zbog sistema koji smo tako srdačno uzeli od Evrope (Amerike), gde porodice godinama skupljaju pare za školovanje svoje dece, bila ona pametna, glupa, vredna, lenja...