Zanimanje

B

Bliss

Gost
:shock: ...posto videh da mi nije mesto na susednoj temi...a bas me zanima koji je prosek godina ovde....
...ja sam student..i imam 24 godine.... javite se ovde svi studenti i srednjoskolci....i apsolventi....
...stop svim zaposlenim i starijim od 30 godina...pozdrav svima...mah mah... :D
 
...poenta moje teme je radoznalost...i ukoliko nemas sta da kazes na njoj neznam sta radis ovde...cini mi se da je ovaj forum otvorenog tipa....
..druga stvar...sa kojim pravom ti mene svrstavas u forum poznanstva?....da sam htela tamo da se prijavim verovatno bih odavno bila tamo....sigurna sam da ovde postoje studenti..ili likovi slicni mojim interesovanjima....kao sto si ti pretpostavljam nasla svoje...
...i to sto duze vremena od mene ovde ti ne daje pravo da sutiras novije likove koji ti smetaju odavde...isto kao sto si ti ovde dosla da razmenjujes svoje utiske...dosla sm i ja...tako da pozdrav...ako imas sta da kazes na ovoj temi super...ako ne...pretpostavljam da imas gde.... :)
 
Bliss:
...poenta moje teme je radoznalost...i ukoliko nemas sta da kazes na njoj neznam sta radis ovde...cini mi se da je ovaj forum otvorenog tipa....
..druga stvar...sa kojim pravom ti mene svrstavas u forum poznanstva?....da sam htela tamo da se prijavim verovatno bih odavno bila tamo....sigurna sam da ovde postoje studenti..ili likovi slicni mojim interesovanjima....kao sto si ti pretpostavljam nasla svoje...
...i to sto duze vremena od mene ovde ti ne daje pravo da sutiras novije likove koji ti smetaju odavde...isto kao sto si ti ovde dosla da razmenjujes svoje utiske...dosla sm i ja...tako da pozdrav...ako imas sta da kazes na ovoj temi super...ako ne...pretpostavljam da imas gde.... :)
ooo kakva si dosadna "...ako si tu duze od mene..." vama je stvarno kompleks sto ste ovde krace od nas koji smo duze? :roll:
btw ne znam se pise odvojeno :lol: