flesh

dance_of_death:
Ja sam totalni pocetnik u fleshu (flesh 5) Ineresuje me gdje upisati action script ?? :oops: :oops:

A znas li sta je Action Script?
Anyway Imas ACTIONS - FRAME panel pri dnu - iznad Properties panela! Kliknes ga i otvore ti se brdo (!!!) skripti... izaberi koja ti treba (NPR ACTIONS - MOVIE CONTROL - STOP ILI PLAY ILI GOTO i to prevuces u onaj beli pravougaonik pored) podesis kako ti valja i pritisnes insert a targeth path (ikonica sto lici na snajper iznad tog belog pravougaonika) i to je to ;) VALJDA!

P.S. Prvo oznaci gdje zelis da umetnes taj kod!
 
dance_of_death:
OK OK TO JA ZNAM ALI NPR.ako citam neki flesh turijial i on mk kaze da iskopiram to action script!!!Kako preceslja sam citavi flesh nista :( :cry:

Pa sto ne napises sta hoces! Vidis taj bijeli pravougaonik koji sam maloprije pominjao??? E sad iznad njega sa desne strane imas jednu ikonicu (View options) kliknes je i sa NORMAL MODA predjes na EXPERT i tu kopiras sta ti treba! Pozdrav!
 
dance_of_death:
OK OK TO JA ZNAM ALI NPR.ako citam neki flesh turijial i on mk kaze da iskopiram to action script!!!Kako preceslja sam citavi flesh nista :( :cry:

Ustvari nije bas tako jednostavno.
Ne mozes action script da pises gde bas hoces. Action script moze da vazi za ceo film, moze da vazi za neki stage, moze da vazi za neki element (moviseClip, Button itd..), moze da vazi za neki odredjeni frejm na time line itd, itd...
Znaci, pre svega odlucis za sta i kada ce action script da vazi ili se izvrsi. Zatim ga upises na odredjenom frejmu (ili za odredjeni element) itd..
Kad uzimas action script is nekog primera/tutorijala, objasnjeno ti je i gde tacno da umetnes action script. Ne mozes ga pisati samo tako, bilo gde.
Action script je veoma mocan, pa je njegovo poznavanje jako vazno. Mozes na primer napisati action script bez ijednog elementa da stvarno nacrtas bilo gde, i tako da napravis ceo sajt ako zelis. Naravno, jeste mnogo programiranja ali moze.