Ilegalni emigranti preplavili Atinu

Ja sam bila par puta u ovih poslednjih 4-5 godina ... stvarno ih ima puno što u Atini, što u Solunu ali meni, ruku na srce, ne smetaju ništa manje od naših Kineza a i roba im je manji krš i mnogo zanimljivija :lol: Jedan crnac na pijaci u Solunu prodaje male krokodile za po 40 evra z:shock:z:D

Postavljao sam ovde video materijale iz Londona, u kome su belci vec postali manjina, ali, izgleda da se Atini smesi ista sudbina.Nisam bio skoro u Atini, ne mogu da tvrdim, ali, ako je sudeci po ovim snimcima, nahebali su i Grci...

http://cofcc.org/2010/01/illegal-immigrants-tranforming-athens-greece-into-the-3rd-world/

a ko je na..yebo zato sto su stotine iljada nasih "turista" tacno u ponoc kad su ukinute vize presle u evropu i do sada se, evo skoro mesec dana, jos niko nije vratio?
dal sad neko u evropi postavlja isto pitanje ko ti al ne pominje crnce nego crnopute?
prvi emigranti na svetu bili su adam i eva. oni su (bez vizu) izasli iz raj. tumaranje po svetu u potrazi za neradom i pokvarenoscu glavna su osobina svih naroda na svetu od prvog coveka adama pa do ovog zadnjeg, zivisava, sto jutros u batocinu udje u autobus za milano.

a ko je na..yebo zato sto su stotine iljada nasih "turista" tacno u ponoc kad su ukinute vize presle u evropu i do sada se, evo skoro mesec dana, jos niko nije vratio?
dal sad neko u evropi postavlja isto pitanje ko ti al ne pominje crnce nego crnopute?
prvi emigranti na svetu bili su adam i eva. oni su (bez vizu) izasli iz raj. tumaranje po svetu u potrazi za neradom i pokvarenoscu glavna su osobina svih naroda na svetu od prvog coveka adama pa do ovog zadnjeg, zivisava, sto jutros u batocinu udje u autobus za milano.

Е вала баш, Милуне.

јел, миришим ја ти имаш разну имфромацију, јел стварно то да су отишли и нећу се врату ти наши туристи? Јел ће ко у Румунију да бидне, пола има да оду чим доће та Јевропа?

да ми увозимо те Украјинке за сељаци, ил ће изистински ни под шљиву да остане

Grcka Vlada ce dodeliti 550 hiljada drzavljanstava imigrantima. Zasad samo onima sa vise od pet godina boravka u Grckoj.

PM defends govt's plan to grant citizenship

Prime Minister George Papandreou, speaking in Parliament on Monday during an off-the-agenda discussion on Greek citizenship for foreigners and immigration policy, taking place at the initiative of the Popular Orthodox Rally (LA.OS) party, defended the government's decision to grant Greek citizenship to legal, as he stressed, immigrants.

The prime minister made a clear distinction between immigration policy and citizenship policy, invoking "humanity and realism".

Papandreou underlined that the controversial bill settles a problem that has been perpetuated for 28 years without any legislative inititiative handling it effectively.

"550,000 immigrants are living today, legally in our country. Indeed, most owe the residence permit to some of the many legalisations that took place along the way. It is, however, a licence that the state decided to give them. These people exist, live and toil among us. They have faces, hopes, dreams and fears. The economic crisis touches them the same and they worry the same as us. They work, they fulfill their security burdens, they obtain ownership, they send their children to school, they have taken roots in Greece which became for their children the only homeland. We cannot make exclude them them social developments," he said.

The prime minister also wondered "what are the ghosts about the distortion of the nation, what does it mean to be Greek, democracy, equality, humanity" and stressed "do we believe so little in the strength of Greece, the strength of Hellenism throughout the centuries."

Papandreou also argued that the granting of citizenship "does not weaken the guarding of borders and efforts to crack down on the slave trade, that are being upgraded. On the contrary, the fact that citizenship is not granted to immigrants without legal papers also sends a message that there is no point in one entering Greece illegally. Moreover, the founding of the European coast guard service (FRONTEX) is a fact and soon this Organisation's first regional wing will be established in Piraeus."

http://www.ana.gr/anaweb/user/showplain?maindoc=8394810&maindocimg=8394657&service=6
Onih ostalih dva i po miliona ce da priceka jos koju godinicu. Bice to bas jedna fina multietnicka drzava...

Back