Par pocetnickih pitanja i saveta

Patos

Početnik
Poruka
14
Totalni sam pocetnik sto se tice drzanja pasa tako da bi molio svakog ko ima malo vremena a pored toga i iskustva sa psima da mi odgovori na par sledecih pitanja.

1.Nisam siguran ni da li da uzimam psa zato sto zivim u stanu(110m2)?Sta vi mislite o drzanju pasa u stanu i koje rase preporucujete?
2. Znam da ima dosta obaveza oko bilo kod psa i spreman sam da se posvetim tome ali me zanima da li je to teoretski moguce posto idem u gimnaziju a ostatak porodice i nije bas nesto zagrejan za preterano angazovanje.
3. Za sada mi je favorit Staford zbog kratke dlake i velicine.Sta vi mislite o ovoj rasi?Cuo sam da treba dosta zivaca kad je staford u pitanju i da ga ne preporucuju pocetnicima.
4.Da li ima bitnih razlika izmedju Americkog staffordshire terriera i Staffordshire bull terriera osim malo po izgledu?
5. Drugi i treci mi padaju napamet rotvailer i haski.Za rotvailera nisam verovao da moze da se drzi u stanu dok nisam neki dan od nekog lika cuo da on drzi rotvailera vec 3 godine u stanu i da nije imao problema s njim.Za haskija sam isto tako cuo da mu treba drustvo tako da svi kupuju 2 ili vise kad kupuju.Da li je to istina?Takodje sam cuo i da im dosta otpada dlaka.
6.Koje rase bi mi vi jos preporucili za stan a da nisu oni pekinezeri fox terieri i slicno?
Razmisljao sam i o labradoru ili zlatnom retriveru ali sam njih odma nekako odpisao zbog velicine i dlake.

Hvala unapred.
 
1. Moze a rase...mesanac z:mrgreen: