Мерилин Менсон зна истину о Косову.....

Alekasandar3

Buduća legenda
Poruka
Познати извођач (кога лично не могу да сварим) Мерилин Менскон познат по својим шок-иступима освојио ме је са једном својон изјавом.

У Америчком филму редитеша Мајкла Мура "Боулинг фор Колумбајн" који говори о масакру тинејџера у школи.
Укратко два клинца су поубијала своје другове. Убице су слушале музику Мерилина Менсона и кренула је медијска хајка на њега.
У интервјуу са Мајклом Муром 2 године после инцидента Мерилин монсон каже

"У тренутку када се то десило, када су убијена деца, председник је бацао бомбе преко мора а мене су оптужили за насиље"

Мајкл Мур: "Да ли знате да је на дан масакра у колумбајну Америка бацила највише бомби на Косово?"
Менсон: "Да, знам за то, и мислим да је иронично. Нико не каже да је предесдник лоше утицао својим насиљем на децу

Marilyn Manson: The two by-products of that whole tragedy were, violence in entertainment, and gun control. And how perfect that that was the two things that we were going to talk about with the upcoming election. And also, then we forgot about Monica Lewinsky and we forgot about, uh, the President was shooting bombs overseas, yet I'm a bad guy because I, well I sing some rock-and-roll songs, and who's a bigger influence, the President or Marilyn Manson? I'd like to think me, but I'm going to go with the President.
Michael Moore: Do you know that on the day of the Columbine massacre, the US dropped more bombs on Kosovo than any other day?
Marilyn Manson: I do know that, and I think that's really ironic, that nobody said 'well maybe the President had an influence on this violent behavior' Because that's not the way the media wants to take it and spin it, and turn it into fear, because then you're watching television, you're watching the news, you're being pumped full of fear, there's floods, there's AIDS, there's murder, cut to commercial, buy the Acura, buy the Colgate, if you have bad breath they're not going to talk to you, if you have pimples, the girl's not going to **** you, and it's just this campaign of fear, and consumption, and that's what I think it's all based on, the whole idea of 'keep everyone afraid, and they'll consume.'

i gde se spominje srbija?gledao sam taj intervju pre par godina,sluzi za internu upotrebu da se mm odbrani a spominje se samo kosovo,ne srbija i meni je tada na prvo slusanje zvucalo kao "ova dvojica su na nasoj strani oni razumeju"radi se jednostavno o tome da konstatuju da je tamo u nekoj za njih pm,klinton bacao bombe,ne znaju ni na koga,vazno je da se drzava zove kosovo i to je

i gde se spominje srbija?gledao sam taj intervju pre par godina,sluzi za internu upotrebu da se mm odbrani a spominje se samo kosovo,ne srbija i meni je tada na prvo slusanje zvucalo kao "ova dvojica su na nasoj strani oni razumeju"radi se jednostavno o tome da konstatuju da je tamo u nekoj za njih pm,klinton bacao bombe,ne znaju ni na koga,vazno je da se drzava zove kosovo i to je

na Exitu...nikakav intervju
jos malo brka ko je zapravo bacao bombe ali dobro...

Back