Ima li Cincara na Internetu???

stanje
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ovo je iz Rigine biografije*(ovde se pojavljuju pored njega jos dva Fanariota, boldovani):

Рођен је у богатој породици цинцарског порекла у Велестину у Тесалији, близу античке Фере. Након школовања постао је учитељ у насељу Кисос . Када је имао двадесет година убио је једног значајног Турчина, па је побегао на планине Олимп, где се придружује једној скупини војника под водством Спире Зере.

Касније се придружује монасима на Атосу. Примио га је Косма старешина манастира Ватопеда. Затим је отишао у Константинопољ, где је био секретар фанариота Александра Ипсилантија. У Букурешту се вратио у школу, научио је неколико језика и постао је службеник влашког кнеза Николаса Маврогенаса. Када је избио Први руско-турски рат 1787-1792 био је задужен за инспекцију војске у Крајови.

Da, tako je.

Koliko znam Ipsilanti je u "Vlaskoj" podigo "grcki" ustanak.

Negde sam procitao da je i Ipsilanti arman makedonskog porekla i nosio je titulu princa.

Medzutim trebamo znati jednu stvar, SVI SU HRISCANI U TURSKOJ IMPERIJI BILI IDNTIFIKOVANI KAO "Grci", a SVI MUSLIMANI kao Turci.

Hriscane je pred Sultanom i Portom predstavljao samo i jedino Patrijarh.

Ove cinjenice moramo znati.

Patrijarsija je bila ta koja je bila jedini legitimni predstavnik hriscana.

Kako je Patrijarsija bila u rukama "fanarskih" Grka, onda je normalno da su oni sudili o sudbini svih hriscana u Otomanskoj Imperiji.

A, kako su sudili najbolje znaju Arman Makedoni, osetili su to mnogo puta na svojoj kozi.

A sta nam je opet sa sajtom "Lunjine"? Kad ukucam pise "broken link"?

"Zbog radova na zameni servera na lokaciji u USA , bićemo prinuđeni da preselimo
Vaše naloge na server u Srbiji."

Ovo obavestenje dobio sam od kompanije kod koje sada drzimo nas sajt SCD-Lunjina.org.

Ocekujem da u toku danasnjeg dana (1/12/2009.) opet vidimo Lunjina na Internetu. Dotle
malo strpljenja.

Admin
scd-lujina.org

Poslednja izmena:
Cekaj sada , Albanci znaci imaju poreklo od Cincara , A siptari od kavkaza ?
D1 tako mislite i vi jel ?

A ja bi vas pitao , da li je sve u redu sa vama ?
Ili ova stranica je mesto gde mozete isprazniti vase frustacije :mrgreen:

Opet gresis Arberi.

Mnogo se zuris.

Svoja razmisljanja drugima meces u usta.

TO PITAJTE Lesandra.

Moja saznanja jos nisam izneo.

A kako cesto gresis, onda je red da malo sacekas na odgovor.

Opet gresis Arberi.

Mnogo se zuris.

Svoja razmisljanja drugima meces u usta.

TO PITAJTE Lesandra.

Moja saznanja jos nisam izneo.

A kako cesto gresis, onda je red da malo sacekas na odgovor.

Ja sam te pitao jeli i D1 misli tako ?
Jer i od vasih postova cita se nekada kavkaz , nekada uzeli nesto , u glavnom da smo asmililirali vlaha u taj smer nekako ..

Poslednja izmena:
Ja sam te pitao jeli i D1 misli tako ?
Jer od i od vasih postova cita se nekada kavkaz , nekada uzeli nesto , u glavnom da smo asmililirali vlaha u taj smer nekako ..

JEL OVO LICI NA PITANJE????

"A ja bi vas pitao , da li je sve u redu sa vama ?
Ili ova stranica je mesto gde mozete isprazniti vase frustacije "

AKO JE OVO PITANJE,ONDA, ODGOVOR TREBATE POTRAZITI NA NEKOJ DRUGOJ ADRESI.

JEL OVO LICI NA PITANJE????

"A ja bi vas pitao , da li je sve u redu sa vama ?
Ili ova stranica je mesto gde mozete isprazniti vase frustacije "

AKO JE OVO PITANJE,ONDA, ODGOVOR TREBATE POTRAZITI NA NEKOJ DRUGOJ ADRESI.

Evo od koga ste vi asmilirinai Gospodine D1,ostavite vi ono da smo mi vama nesto uzeli ,
http://books.google.com/books?id=A2Ovls ... x#PPA97,M1

"Zourtoullios" is a Hellenized form of "Zerzoules". Nikolaos Zerzoules was a Greek Vlach who at one time taught at Metsovo, and at another time taught mathematics in the Patriarchal Academy in Constantinople.

http://query.nytimes.com/mem/archive-fr ... 946097D6CF

1901 NY Times article about Hellenized Vlachs in Macedonia.

They were brought into prominance by Iosipos Moisiodax (ca1725-1800), who occupied a towering position in the intellectual developments of the era. Although born a Vlach in a part of Northern Bulgaria populated by his Romanian speaking people, he entered the Greek world of letters by virtue of his Greek education. Greek culture, Kitromilidis explains in his biography of Moisiodax, constituted a "common patrimony" to all other balkan orthodox christians of the eighteenth century. The only means by which the orthodox christians of the region could improve themselves socially. Greek education "acted as a catalyst in assimilating into Greek culture members of the Orthodox but non-greek speaking groups of Balkan society, whose symbolic boundaries remained quite fluid in the period before the emergence of nationalism". Along with Moisiodax, Rigas Velenstinlis (he too a Vlach), Nikolaos Zervoulis, Dimitrios Darvaris, Nikolaos Piccolos (a Bulgarian), and Athanasios Vogoridis had all assimilated into Hellenism at the time.

The Neccessary Nation, by Gregory Jusdanis pg.121
http://books.google.com/books?id=OmAnT1 ... anis+vlach

Vllasi
-George Averoff (1818-1899): Vlach from Metsovo, Epirus, Greece, grand donator of Panathinaiko Stadium, Battleship "Averoff", The Grand School of Alexandria, The Greek Cadet School e.a.
-Apostolos Arsakis (1792-1874): Vlach from Hotahova, Epirus, Greece, founder of the Arsakeion School and building, nowadays accommodating the Greek Council of State
-George Stavrou (1795-1869): Vlach from Ioannina, Epirus, Greece, Founder of the National Bank of Greece
-Stergios Doumbas (Dumba) and Nikolaos Doumbas (1830-1900): Father and son, Vlachs from Vlasti, near Kozani, Macedonia,. Stergios Doumbas was the co-founder and donator of the National Library, one of the three masterpieces of contemporary architecture that make up the Athenian Trilogy. Nikolaos Doumbas was great benefactor of the cities of Vienna and Athens, sponsor of all the great composers of his times who lived in Vienna (Franz Peter Schubert, Johann Strauss e.a.) and the donator of the infamous concert hall of Vienna, Musikverein. The Dumba Marsch was composed at his honor.
-Evangelos Zappas (1800-1865): Vlach from Lampovo, North Epirus. He fought against the Ottoman Empire in 1821, in numerous sites around Greece. After the liberation of Greece, he expanded his business to Egypt and Romania, where he made an enormous fortune. All his fortune was bequeathed to the Greek State, but was confiscated by Romania.
-Constantinos Zappas or Konstantine Zappas (1813-1895): Cousin and executor of the will of Evangelos Zappas, successful businessman himself. As his cousin's will executor, he built Zappeion Megaron in Athens and many schools. Himself, was the inspirer and the great donator of the first Contemporary Olympic Games of 1896, which he did not survive to attend.
-Demetrius Postolakas: Vlach from Metsovo, Epirus, Greece. Founder and donator of the National Library, one of the three masterpieces of contemporary architecture that make up the Athenian Trilogy (the Athens Academy, the National and Kapodistrian University and the National Library), works of Theophil Freiherr von Hansen, Christian Hansen and Ernst Ziller
-George Sinas (1783-1856): Vlach from Moscopole, lived in Vienna, Budapest and Alexandria in Egypt. Businessman and former Greek Consul in Vienna. Benefactor of Greece, Austria-Hungary and donator of prominent buildings in Athens, masterpieces of architecture.
-Simon Sinas (1810-1876): Son of George Sinas, lived in Budapest . Donator and founder of the Academy of Budapest, the Athens Orthodox Cathedral, the Athens Academy e.a.
-Nikoaos Stournaras (1806-1853): Vlach from Metsovo, Epirus, Greece. Donator and co-founder of National Technical University Athens "Metsovio"
-The Tositsas family: Vlach family from Metsovo, Epirus, Greece. Donators and co-fouders of the National Technical University of Athens "Metsovio", also donators of numerous schools (107 schools only in Epirus) and beneficial institutions.

The idea of "Hellenism" unites most Aromanians in Greece much more than their "Vlachness" so that the following comment by the mayor of a large Vlach village probably represents the opinion of most Greek Aromanians: "How is it possible that someone calls us minority? We made the Greek state!"[37]

http://www.farsarotul.org/nl27_1.htm

Aromanians are to be found among the independence fighters, Rhigas Feraios[33] (1757-1798, forerunner of the Greek independence movement), Georgakis Olympios (1772-1821, member of "Filiki Etaireia", fought in the revolution of 1821), Theodoros and Alexis Grivas (1797-1862 and 1799-1855 respectively, leaders of armed bands of revolutionaries); they were some of the best known maecenas, Baron Georgios Sinas (1783-1856, hereditary baron and senior officer of the Austro-Hungarian Empire, founder of the Academy of Athens), Simon Sinas (1810-1876, banker, railway magnate, baron of the Austro-Hungarian Empire, first Greek ambassador in Vienna), Nikolaos Stournaris (1806-1853, founder of the Metsovio Polytechnic School in Athens), Georgios Stavrou (1785-1869, co-founder and first governor of the National Bank of Greece); and were also among the important politicians Ioannis Kolettis (1773-1847, Minister and later Prime Minister 1844-47), Stergios Doumbas (1794-1870, banker in Vienna), Konstantinos Zappas (1814-1892, endowed the Zappeion Hall and the surrounding gardens), Georgios Averof (1818-1899, founder of the Military Academy, restorer of the Panathenian Stadium), Nikolaos Doumbas 1830-1900 (banker), Spyridon Lambros (1851-1919, historian and politician), Athinagoras I. (1886-1972, Patriarch from 1948 to 1972), Evangelos Averof Tositsas (1910-1990, Minister of Foreign Affairs 1958-1963, Minister of National Defence 1974-1981).

Ovako se radi D1 :mrgreen:
Najvisi zlo imate od Grka , ili danashnji Heleni:mrgreen:

A ne samo price bez argumenata :)

Poslednja izmena:
Vidim da se dobro snalazite.

U svakom slucaju pozdravljam ono sto ste prezentirali.

Dal mozemo da vidimo spiskove iz R.Makedonije, Crne Gore, Srbije, Bugarske, Rumunije,

SVAKAKO nadam se da necete zaboraviti spisak iz R.Albanije.

Meni apsolutno ne smeta da u Albaniju ima Vlasi , kad cu ih naci postovat cu ih , bez brige .
A ne razumem zasto se ne izjasnu kao Vlasi , kad moze svaka druga nacionalnsot to da ucine ? I ne sporim a ni smeta da je ta pevacica Vllasinja , apsolutno ne ..

Protest upucen state dapartmentu , i EU
PROTEST RESOLUTION BY 31 VLACH MAYORS AND COMMUNE PRESIDENTS AGAINST STATE DEPARTMENT REPORT
(original Greek text at: http://www.mpa.gr/article.html?doc__id=17444455)

Thessaloniki, 28 February 2001 (23:27 UTC+2)

The recently issued U.S. State Department report provoked a vehement reaction from 31 Vlachophone mayors and presidents of mountain communes in Greece. A resolution passed today by the mayors and community presidents cites the following:

Concerning the recent report by the American State Department on our country, we the undersigned Mayors and Commune Presidents, as elected representatives of the Local Government Organization, state that:

1st We protest the direct or indirect characterization of Vlachophone Greeks (Vlachs) as a national, linguistic or other minority.

2nd We declare that we ourselves, the Vlachophone Greeks, have never requested to be recognized by our country as a minority because we have always been a historically and politically integral part of the Hellenic nation.

3rd The existence and use of a second linguistic idiom, the consequence of a protracted Greco-Roman cultural tradition on mainland Greece, does not constitute a reason to characterize it as a minority language with the familiar political and other repercussions this entails.

4th We condemn any and all exploitation of a purely cultural element for political purposes or other motives, and its conversion into a factor to ethnically or otherwise differentiate the Vlachophone Greeks.

5th We express our displeasure and question forthwith the data upon which the authors of this report have based their findings, and challenge them to produce this documentation.

6th We categorically declare that we will act as a body to oppose whomever intentionally misinforms and misrepresents the historical and current facts concerning the collective national identity of Vlachophone Greeks.

This protest resolution has been forwarded to the United States State Department and communicated to the President of the Hellenic Republic, the Speaker of Parliament, the Prime Minister, the Leader of the Official Opposition, Political Party Leaders, and the Council of Europe, and is signed by the following Mayors and Commune Presidents.

1. Ioannis Hasiotis, Mayor of Veria, Imathia
2. Achilleas Evangelou, Mayor of Kleisoura, Kastoria
3. Athanasios (Nikos) Kapsalis, Mayor of Livadi, Larissa
4. Alexandros Kachrimanis, Mayor of Metsovo, Ioannina
5. Nikolaos Yioutikas, Mayor of Axios, Thessaloniki
6. Dimitrios Koulinas, Mayor of Polykastro, Kilki
7. Yeorgios Yitsos, Mayor of Evropos, Kilki
8. Yeorgios Makris, Mayor of Prosotsani, Drama
9. Nikolaos Zacharakis, Mayor of Kleinovos, Trikala
10. Christos *rude word*, Mayor of *rude word*, Trikala
11. Dimitris Basios, Mayor of Ano Pogoni, Ioannina
12. Sotiris Spyridakis, Mayor of Anatoliko Zagori, Ioannina
13. Ioannis Papapoulios, Mayor of Goryiani, Grevena
14. Ioannis Filos, Mayor of Kastania, Grevena
15. Alkiviadis Lantavos, Community President of Matsouki, Ioannina
16. Dimitrios Frangos, Community President of Pefka, Thessaloniki
17. Christos Nitsiakos, Community President of Aetomilitsa, Ioannina
18. Nikolaos Mertzos, Community President of Nymphaio, Florina
19. Stergios Raptis, Community President of Greater Aspropotamos, Trikala
20. Konstantinos Moutsioulis, Community President of Fourka, Ioannina
21. Achilleas Dokos, Community President of Avdella, Grevena
22. Efthimios Goulas, Community President of Distratos, Ioannina
23. Athanasios Stangoyiannis, Community President of Vovousa, Ioannina
24. Ioannis Kapetis, Community President of Milea, Ioannina
25. Nikolaos Gatzoyias, Community President of Kalarita, Ioannina
26. Ioannis Argyris, Community President of Syrakos, Ioannina
27. Yeorgios Platsoukas, Community President of Vathypedo, Ioannina
28. Konstantinos Tzimas, Community President of Samarina, Grevena
29. Apostolos Zioboras, Community President of Perivoli, Grevena
30. Panayotis Tsakalis, Community President of Grammos, Kastoria
31. Fotis Kilipiris, Community President of Livadi, Kilki
Prevo ovde http://translate.google.com/#

Meni apsolutno ne smeta da u Albaniju ima Vlasi , kad cu ih naci postovat cu ih , bez brige .
A ne razumem zasto se ne izjasnu kao Vlasi , kad moze svaka druga nacionalnsot to da ucine ? I ne sporim a ni smeta da je ta pevacica Vllasinja , apsolutno ne ..

Pa recimo predhodni Predsednik R.Albanije ALFRED MOJSIU.

Recimo dali se je uopste iskreno izjasnio o svom poreklu.

Pa recimo predhodni Predsednik R.Albanije ALFRED MOJSIU.

Recimo dali se je uopste iskreno izjasnio o svom poreklu.

Nek je , kome to smeta ?

IMA SAMO JEDAN MALI PROPUST u broju onih koji su se zapisali na spisku..

ZAPISANO IH JE SVEGA 31, a treba da ih je PREKO 100.
Ovo je oficialna lista , a nisu preko 100 nego preko 1.000 mozda 10.000 iza spiska .

nd6aa9.jpg

http://vest.com.mk/?ItemID=5497CEA82072B446A74524B5324E8B57

Da vidimo misljenja posetioca????

Imas neki izvor da je to tako ?
Mada sam rekao da mi ne smeta .

svakako,

ima puno zivih svedoka koji vuku traume od kazamata predhodnjeg rezima.

Al to nije izolirani sluciai povezan sa Albanijom,

to je realnost koja postoji u svim Balkanskim zemljama gde su Arman Makedoni zastupljeni u vecem broju.

Ne moram da nabrajam konkretni slucajeve IZ BLISKE PROSLOSTI, DOVOLJNO JE DA SE VRATITE UNATRAG MESEC DANA NA OVOJ TEMI PA DA PROCITATE PANICNE REAKCIJE POJEDINIH UCESNIKA POVEZANIH SA IDENTITETOM. Facat je da su ljudi traumatizirani i to ne kao rezultat pojedinih zlodela u jednoj gederaciji, vec kolektivnih zlodela KROZ GENERACIJE, o cemu jos uvek postoji strah da se prica.

svakako,

ima puno zivih svedoka koji vuku traume od kazamata predhodnjeg rezima.

Al to nije izolirani sluciai povezan sa Albanijom,

to je realnost koja postoji u svim Balkanskim zemljama gde su Arman Makedoni zastupljeni u vecem broju.

Ne moram da nabrajam konkretni slucajeve IZ BLISKE PROSLOSTI, DOVOLJNO JE DA SE VRATITE UNATRAG MESEC DANA NA OVOJ TEMI PA DA PROCITATE PANICNE REAKCIJE POJEDINIH UCESNIKA POVEZANIH SA IDENTITETOM. Facat je da su ljudi traumatizirani i to ne kao rezultat pojedinih zlodela u jednoj gederaciji, vec kolektivnih zlodela KROZ GENERACIJE, o cemu jos uvek postoji strah da se prica.

A sada taj vesnik u vezi sa A.Makedonskom , vesnik je iz Skoplja , i sada znaci da su se odrekli A.Makedonsog ??

A sada taj vesnik u vezi sa A.Makedonskom , vesnik je iz Skoplja , i sada znaci da su se odrekli A.Makedonsog ??

Dali se neko nekoga odrice ili prihvata, TO ZAVISI OD POTREBA DNEVNE POLITIKE.

A, DNEVNU POLITIKU U BALKANSKIM ZEMLJAMA OBICNO ODREDZUJU I KREIRAJU "PREMIJERI".

A, OD TOGA STA CE BITI KREIRANO U DNEVNOJ POLITICI, DIREKTNO ZAVISI I STAV KOJI ZASTUPAJU NAUCNE INSTITUCIJE. - ZNACI ZAVISI NAUKA.

Ako je tako, ONDA U BALKANSKIM ZEMLJAMA FAKTICKI I NE POSTOJE OZBILJNE NAUCNE INSTITUCIJE.
--------------------------------------------------------------------------------------------------

U konkretnom slucaju je vrlo bitan fakt sto je izneseno tvrdzenje zapisano u skolske knjige 2005 kad su na vlasti bili "socijalisti", pa su ih 2006 zamenili "demokrati" A, ZA DIVNO CUDO IZNESENO TVRDZENJE NIJE CENZURISANO, i da ironija bude veca sad se javljaju neki lideri nekakih "vlaskih" (zemljoradnicko - stocarskih) udruzenja kojima smeta izneseno TVRDZENJE NAUCNIH ISTANCI.

Ocigledno je da su ovi "vlasi" (nomadi-seljaci) vrlo "lojalni drzavi", pa podsecaju one koji imaju momentalno vlast da TREBA DA ZBRISU ONO MALO ISTINE KOJE JE O Arman Makedonima zapisano u skolskim knjigama.

A, zapisano je:

"Во учебникот по историја за шесто одделение учениците учат дека де­неш­ни­те Власи се остатоци од античките Македонци. Во делот каде што се об­ра­бо­ту­ва Македонија во раниот среден век, авторите на учебникот проф. д-р Милан Бошкоски, Јордан Илиоски и доц. д-р Неби Дервиши напишале де­ка при крајот на шестиот и почетокот на седмиот век Македонија, со ис­клу­чок на Солун, била населена од Словените.
........................................................................... Остатоци од античките Македонци се Вла­си", стои во учебникот.
Д-р Милан Бошкоски, автор на учебникот и професор на Институтот за на­ци­о­нал­на историја, вели дека изнесениот став во учебникот е целосно на­уч­но образложен."

SA JASNIM STAVOM AUTORA NAPISANOG TEKSTA DA SE RADI O: "изнесениот став во учебникот е целосно на­уч­но образложен.". TO ZNACI DA SE RADI O CISTOJ ISTINI KOJA JE NAUCNO DOKAZANA.

Dali se neko nekoga odrice ili prihvata, TO ZAVISI OD POTREBA DNEVNE POLITIKE.

A, DNEVNU POLITIKU U BALKANSKIM ZEMLJAMA OBICNO ODREDZUJU I KREIRAJU "PREMIJERI".

A, OD TOGA STA CE BITI KREIRANO U DNEVNOJ POLITICI, DIREKTNO ZAVISI I STAV KOJI ZASTUPAJU NAUCNE INSTITUCIJE. - ZNACI ZAVISI NAUKA.

Ako je tako, ONDA U BALKANSKIM ZEMLJAMA FAKTICKI I NE POSTOJE OZBILJNE NAUCNE INSTITUCIJE.
--------------------------------------------------------------------------------------------------

U konkretnom slucaju je vrlo bitan fakt sto je izneseno tvrdzenje zapisano u skolske knjige 2005 kad su na vlasti bili "socijalisti", pa su ih 2006 zamenili "demokrati" A, ZA DIVNO CUDO IZNESENO TVRDZENJE NIJE CENZURISANO, i da ironija bude veca sad se javljaju neki lideri nekakih "vlaskih" (zemljoradnicko - stocarskih) udruzenja kojima smeta izneseno TVRDZENJE NAUCNIH ISTANCI.

Ocigledno je da su ovi "vlasi" (nomadi-seljaci) vrlo "lojalni drzavi", pa podsecaju one koji imaju momentalno vlast da TREBA DA ZBRISU ONO MALO ISTINE KOJE JE O Arman Makedonima zapisano u skolskim knjigama.

A, zapisano je:

"Во учебникот по историја за шесто одделение учениците учат дека де­неш­ни­те Власи се остатоци од античките Македонци. Во делот каде што се об­ра­бо­ту­ва Македонија во раниот среден век, авторите на учебникот проф. д-р Милан Бошкоски, Јордан Илиоски и доц. д-р Неби Дервиши напишале де­ка при крајот на шестиот и почетокот на седмиот век Македонија, со ис­клу­чок на Солун, била населена од Словените.
........................................................................... Остатоци од античките Македонци се Вла­си", стои во учебникот.
Д-р Милан Бошкоски, автор на учебникот и професор на Институтот за на­ци­о­нал­на историја, вели дека изнесениот став во учебникот е целосно на­уч­но образложен."

SA JASNIM STAVOM AUTORA NAPISANOG TEKSTA DA SE RADI O: "изнесениот став во учебникот е целосно на­уч­но образложен.". TO ZNACI DA SE RADI O CISTOJ ISTINI KOJA JE NAUCNO DOKAZANA.

Ima takvih primera dosta , i mnogo stariji knige (ko sto sam postovao ) nego od Д-р Милан Бошкоски , Јордан Илиоски и доц. д-р Неби Дервиши , ali ovig trojca sta si spomenuo to jedan plus sta su autori od ovih krajeva .
Ima dosta takvih primera i od Albanski autora , samo sto ovde je nemoguce , niko ne razume ..
D1
Facat je da su ljudi traumatizirani i to ne kao rezultat pojedinih zlodela u jednoj gederaciji, vec kolektivnih zlodela KROZ GENERACIJE, o cemu jos uvek postoji strah da se prica.
E *** , takav je Balkan , svaki na svoju ....

x8sav.png

f0xkr9.png

Da su Vllasi davno na ovim prostorima , to ne nemoze niko da spori .

stanje
Zatvorena za pisanje odgovora.

Back