Menu Editor in visual basic 2008 molim vas pomagajte HITNO MI TREBA

unisoft

Zainteresovan član
Poruka
143
E jbm im ma*** u Microsftu.


Svi programi su im sr***.


Moj problem je sledeci : u VISUAL BASICU 6 menu editor se nalazi u TOOLS ali u VISUAL BASICU 2008 nige nema menu editor.


E sada ja bih nekoga ko barata sa VISUAL BASICOM da mi kaze gde se ovo u 2008 nalazi.


Ja sam cak poceo i da razmisljam da ovi koliko su pametni u Microsftu nisu i izbacili ovu komandu.


Primetio sam da kako izlaze nove verzije ovoga program imaju druge nazive za razliku od onih u nizim verzijama.E sada ako je to slucaj i sa ovom komandom zamolio bih vas da mi kazete kako se zove ( ako vise nije menu editor ) , aj da kazem da sam pocetnik u VISAUL BASICU ali vezano za ovaj problem pre nego sto sam ga postavio na ovaj forum malo sam trazio po netu i video sam neke kodove vezane za ovo.

Da oni nisu ukinuli mozda ovo ( icon ) od ove komande ( menu editor ) vec se ova komadna koristi samo preko kodova u VISAUL BASIC 2008

Ako se u 2008 radi sa ovom komandom samo preko kodova moze te li da mi date primer kod - kako izgleda



Za slucaj da neko nije razume na koju komandu misli -- MENU EDITOR sluzi za ubacivanje na nas program-FORMU meni kao sto poseduje svaki program i kada na primer menu FILE kliknemo pojavi se padajuci meni sa OPEN,SAVE,EXIT.....


MOLIM VAS DA MI STO PRE ODGOVORITE POSTO MI HITNO TREBA




!!!! HVALA UNAPRED
 
Poslednja izmena:
evo
wsfr6.jpg

evo
msky2.jpg


sad bi bio red da se izvines mikrosofru ...
 
Pa svaka komadna se "koristi" samo preko kodova u Visual Basicu bilo kom.

Ne mo's je nikako koristiti preko mikrofona... ***. najbolje bi bilo da u MSDN ima neki sluzbenik kojem ces ti na srpskom objasniti sta da stavis u meni, i sta da ti meni radi, a on ce ti da "gotov kod"... ili preko stenografije.

Kako si ti uopste radijo sa menijima pre ako nisi preko kodova? Sami su meniji pogadjali sta treba da rade kad se nesto klikne jeli? "Vidoviti meni"?