totaltv na dreamboxu...

rjovica

Početnik
Poruka
43
Interesuje me da li mogu da koristim totaltv karticu u dreamboxu (imam stariju karticu 0x00), posto sam cuo da se nove 0x0b kartice tope u dreamboxu?

Konkretno zelim da uzmem dreambox sa harddiskom radi snimanja programa, kakav je kvalitet slike na snimljenom materijalu sa dreambox 600pvr ili sa serijom 7xxx.

Da li je bolje da uzmem DVD/HDD rekorder (npr Xwave R100HX), posto mi je prioritet snimanje programa?

I na kraju posto sam pocetnik u svetu dreamboxa, interesuje me sta se sve moze hvatati sa dreamboxom, da li mogu i sky digital ili sky italia paketi?
 
Mozes koristiti staru total karticu u drimu ali se ona mora obraditi a za vise informacija moras pitati danijela...sto se tice snimanja ne treba ti nista dodatno osim drima,samo podesi da ti snima direktno na hard od kompa a slika je istog kvalitete kao i sa samog satelita,barem meni.

A sto se tice ova dva paketa koja si naveo pa nije drim bas toliko mocan pa da ga samo ukljucis u struju i on sve otvori :) ne sme na forumu o tome pa se javi na pm da ti objasnim ;)
 
Dreambox - snimanje na HDD PC

--------------------------------------------------------------------------------

NgrabLite, snimanje programa sa DREAMA na HDD PC


Instalirati program na PC . Nakon pokretanja imate ikonu dole desno na Desktopu ( server sa zelenom tackom ) . Kliknite desnom tipkom na ikonu i odaberite Setting . Upišite IP adresu od DREAMBOXA , pod PORT ostaviti kako stoji ( kod mene je 4000 ) i odaberite folder gde zelite snimati. Kliknite na OK i time ste završili podešavanje na PC-u.

U DREAMU idete na MENU - SETUP - EXPERT SETUP - NGRAB STREAMING SETUP i pod Srv IP staviti IP adresu od kompa , pod Srv Port staviti 4000 ( isto kao na PC ) , klikni na detect MAC Adress , za to vreme ti je komp naravno ukljucen , i kada dream detektuje MAC adresu , zeleno dugme i save .