KO SE BAVI GLUMOM NEKA PISE...

stanje
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ako ne racunam predstave iz skole prva predstava u kojoj sam igrao je bila Svetski rat od Branislava Nusica.Tako sam zavoleo pozoriste i igrao u preko dvadesetak premijera,da bi kruna svega bila 86.godine kada sam na Amaterskim radnickim igrama Jugoslavije osvojio I nagradu za najbolju musku ulogu u predstavi S.Selenica - Prijatelji sa Kosancicevog venca za ulogu Istrefa Verija,u reziji Miodraga Milanovica - Mage,a u izvodjenju AKUD-a "SARTID" Smederevo.
Inace profesionalno bavljenje glumom me nikada nije privlacilo,iako me je moj prijatelj Boda zvao da upisem i ja akademiju.
A dogodovstina ima vala ihaj....
 
Можда људи не знају, па зато не пишу.
Колико је мени познато, једино Мика Алексић се бави малишанима и постиже са њима
пристојне резултате, а и редитељи се обраћају Мики кад им требају деца за неке улоге.
 
e jel mozes Little Candy da mi kazes kada se otprilike odrzavaju te audicije kod mike aleksica? a da li je previse skup? ja imam 16 godina, da li bih mogla da uspem kod njega da se upisem, s obzirom na godine?
pa obichno su u septemru ali ako vec zhelish da se spremash za fdu studio se nalazi kod trzhnog centra "millenium"..pa ti idi reci da hotjesh da se bavish glumom da si chula da je to zhivotna shkola i da te to zanima...om je u studiu od 6 sati ponedeljkom i utorkom a ivan zaric i biljana mashic ostalim danima pa ti izvoli...
:lol:
 
ja sam glumila u shkolskoj predstavi... radili smo Adrijana Mola. ja sam imala, dodushe, malu ulogu... glumila sam ljubavnicu njegovog oca, onu Dorin... imala sam narandzastu periku, neke sharene dokolenice, lude crne cipele na shtiklu, teksas suknju i neku sharenu majicu... bash sam izgledala smeshno. kad sam izashla na scenu, svi su se cepali... :lol::lol::lol: