Sex i profesija

Zex:
Jel ste nakon radnog vremena raspolozeni za sex, ili ste skenyani do yaya?

Mislim, kako ce, bre, ginekolog posle radnog vremena, jadan, opet da gleda sve isto... :lol:


mario80:
Pa ginekolog ce da rokne zenu u prdaru, si razmishljao? 8-)

mario80:
Ja sam maneken i profesor sexologije na univerzitetu za razvijanje pedofilije na podruchju balkana :lol:


...po ovoj logici...ti ces sam sebe..."roknes u prdaru"... 8-) :shock: 8-)
 
Ja sam domacica :)

Imam rutinske poslove po kuci da obavim, a to mi ostavlja prostor za mashtarije. Recimo, dok pravim ruchak, onako rutinski, zamishljam kako me on dohvatio s guza .. i sobalio na radnu plochu, zavrnuo mi gacice i zacerao ga do jaja .. tu vec dobijem inspiraciju za neki stih, ili prozu, pa sednem ispred kompa da bachim to na papir. Posle se opet vratim kucnim poslovima .. i novim i neiscrpnim idejama koje mi naviru dok otaljavam posao.
 
ja sam arhitetka, shto podrazumeva da jedan izvestan deo radnog vremena provodim u telefonskoj komunikaciji sa razno raznim dobavljachima, firmama, tehnicharima drugih biroa, i ako ta komunikacija postane bash uchestala onda ja (ne bi li dala sebi odushka) dok mi chovek s druge strane postavlja pitanja i potpinjanja o ankerima, chelichnim profilima i ko zna chemu josh, ja razmishljam kakav se to dasa krije iza sexy glasa, pa kakve ochi ima, pa koje boje trenutno nosi na sebi i tako....
e ondaK kad zavrshim sa telefoniranjem, odem do gradilishta, pa posmatram mlade golishave momke kako na vrelom suncu savijaju armaturu, dok im se svaki mishic ocrtava na golishavam torzu i znoj sliva niz mlado golo preplanulo zmijsko telo 8)
zakljuchak izvedite sami :lol: dal sam i koliko raspolozhena za sex posle take shljake :lol:
 
kambodza:
.........em si voajerka........em stara koka koja voli piletinu.......posle ovakvog radnog dana tebi ne treba sex jer si svrshila bar dva puta..........i kuci te verovatno boli glava...........