Tomb Raider: Anniversary

Tačno tako, prodaja po trgovinama počinje u junu...
No, već 20. maja je na netu bila prva verzija ( press release, vremenski ograničena ) a 26. je počela ''distribucija Hatred-ove'' verzije... :wink:
I da, igra je dobra...

po onome sta sam citao igra bi trbala da je strava jer je "remake" prvog dela koji je po mom misljenju i najbolji. Koliko sam samo sati proveo u DOS-u na P133 uz tu igricu. A tek one njene siljate "dude", Ih bozanstveno :lol:

Koliko sam skpirao kad je zavrsis otkljucava se originalni lara model :lol:

-|The MilkMan|-:
... t-rexa ogromnog ne znam shta da radim...
Jedan od komentara sa rlslog.net :

Ok. when you have locked onto T-REX (RMB) keep it pressed all the time and do not let go. Continue to press LMB repeatdly to fire bullets until T-REX rage meter reaches the end. The T-REX will then charge at you. You can now stop fireing bullets otherwise you wont get the 1 shot kill/damage but remember you still have RMB pressed. As soon as you see the arrows flashing on screen that is telling you its time to do the slow mo move so, When arrows flash press left or right movement key and also left shift at the same time (remembering you still have RMB (targeting) locked on/pressed) this will make you do a slow mo move/dive. (Remember if you do not keep the RMB (targeting) pressed all the time whilst doing this it will NOT WORK !. Once the slow mo move takes place and you still have the RMB pressed you will see 2 crosshairs that are white in colour DO NOT PRESS FIRE UNTIL THE 2 CROSSHAIRS TURN INTO ONE AND TURN RED IN COLOUR THEN you can press fire (LMB). (remember though you should still have the RMB pressed until this point. Then you can release the right mouse button and then press it again and go through it all again lol. (If i remember correctly its Poss to kill the T-REX if you get 3 slow mo shots in a row and the T-REX runs into the spike things after the slow mo shots.

dr_Bora:
Jedan od komentara sa rlslog.net :

Ok. when you have locked onto T-REX (RMB) keep it pressed all the time and do not let go. Continue to press LMB repeatdly to fire bullets until T-REX rage meter reaches the end. The T-REX will then charge at you. You can now stop fireing bullets otherwise you wont get the 1 shot kill/damage but remember you still have RMB pressed. As soon as you see the arrows flashing on screen that is telling you its time to do the slow mo move so, When arrows flash press left or right movement key and also left shift at the same time (remembering you still have RMB (targeting) locked on/pressed) this will make you do a slow mo move/dive. (Remember if you do not keep the RMB (targeting) pressed all the time whilst doing this it will NOT WORK !. Once the slow mo move takes place and you still have the RMB pressed you will see 2 crosshairs that are white in colour DO NOT PRESS FIRE UNTIL THE 2 CROSSHAIRS TURN INTO ONE AND TURN RED IN COLOUR THEN you can press fire (LMB). (remember though you should still have the RMB pressed until this point. Then you can release the right mouse button and then press it again and go through it all again lol. (If i remember correctly its Poss to kill the T-REX if you get 3 slow mo shots in a row and the T-REX runs into the spike things after the slow mo shots.
Hwala doktore, uspeo sam...Thanx, once again...:D

Microsoft Windows 2000, XP, Vista
Pentium 3 1.4Ghz or Athlon XP 1500+ RAM: 256MB (for Windows 2000/XP) 512MB (for Windows Vista)
100% DirectX 9.0c compatible 64 MB 3D Accelerated Card with TnL (GeForce 3Ti / Radeon 9 series)
Microsoft Windows 2000/XP/Vista compatible sound card (100% DirectX 9.0c -compatible)
Quad-speed (4x) DVD-ROM drive
3GB free disk space
100% Windows 2000/XP/Vista compatible mouse and keyboard

tab503:
po onome sta sam citao igra bi trbala da je strava jer je "remake" prvog dela koji je po mom misljenju i najbolji. Koliko sam samo sati proveo u DOS-u na P133 uz tu igricu. A tek one njene siljate "dude", Ih bozanstveno :lol:

Koliko sam skpirao kad je zavrsis otkljucava se originalni lara model :lol:

e jeste, stvarno je rimejk... uzeli su mu muziku :lol:
imala sam prilike malo da se poigram, i stvarno najviše liči samo na Legend (deo koji je ionako pretstavljao revoluciju TR serijala). to je bar koliko sam uspela da vidim.
nabaviću je opet za možda, sledeću nedelju.
i da, davno nisam igrala igricu koju ne moram da instaliram.

LPhoklica:
e jeste, stvarno je rimejk... uzeli su mu muziku :lol:
imala sam prilike malo da se poigram, i stvarno najviše liči samo na Legend (deo koji je ionako pretstavljao revoluciju TR serijala). to je bar koliko sam uspela da vidim.
nabaviću je opet za možda, sledeću nedelju.
i da, davno nisam igrala igricu koju ne moram da instaliram.

Da, mozhe se pokrenuti direktno sa DVD-a, bez instalacije, stwarno super opcija...Inache, shto je wishe igram to sam wishe odushewljen igrom...:D

A joj... pa vi igrate ono prvo izdanje... To je inače press-preview verzija, zato dolazi u tom obliku i nema zaštitu. Loša vest je što će prestati da radi krajem juna ( mislim 25. ).
Tako da će vam trebati ono za ono iz Hatred-ove verzije... jedino što tada neće raditi save fajlovi iz ove verzije koja se pokreće bez instalacije...

N175:
Ako nekog zanima bavim se prodajom igara, filmova, serija... i jos mnogo toga i imam Tomb Raider Anniversary HATRED.

Sajt: http://prodajacd-ova.page.tl

Forum: http://prodajacdova.informe.com
Brate, stwarno ne kontam shta se kurche swi time...Dobro, ti ne, ali neki da...Pa jbt, i ja se bawim prodajom cd-a i dvd-a, pa se ne kurchim nerviraju me ti spamovi...Markoca, brishi takwe postove...

-|The MilkMan|-:
Brate, stwarno ne kontam shta se kurche swi time...Dobro, ti ne, ali neki da...Pa jbt, i ja se bawim prodajom cd-a i dvd-a, pa se ne kurchim nerviraju me ti spamovi...Markoca, brishi takwe postove...

e majstore tebi sam ostao duzan nesto jos proslog meseca ali resicemo to ove nedelje jos nadam se mnogo se brate proseravas.........

Back