pravni problem......HITNO

bassone

Početnik
Poruka
8
Imam jedan problem tj. krivicnu prijavu.Naime trebao bih da idem na sud zbog posedovanja oko 2g marihuane :-( koju ranije nisam probao a ni posle jer su me ubrzo startovali panduri i to mi onako netaknuto pronasli.Mene sada zanima da li je neko imao slicnih negativnih iskustava tj. kakvu bih kaznu mogao da dobijem?Nikada do sada nisam bio niti privodjen niti osudjivan a zanima me jos i kako to moze da mi utice dalje na zivot oko zaposlenja i viza s obzirom da sam student.Unapred hvala i molio bih ozbiljne odgovore.
HVALA!
 
E bas ti i nije lako. Moja sestra je imala slican ali cini mi se blazi problem. Njoj su na Exit-u nasli tablu Bensedina u torbici (to inace uvek nosi sa sobom kao i neke druge lekove i druge zenske gluposti) i pred Novu Godinu joj je stigla krivicna prijava od Okruznog suda u Novom Sadu zbog posedovanja opijata. Cini mi se da je to i tvoj slucaj. Ali posto je ona dobila potvrdu od doktorke da joj je ova prepisala nekoliko puta ove lekove i posto je uzela advokata, oslobodjena je optuzbe. Ono sto znam prema recima advokata je da je za to mogla da dobije 90000 dinara kaznu ?! Sad ne znam kako bi ti mogao da uzmes potvrdu od lekara za marihuanu, ali svakako bi ti bilo bolje da uzmes advokata.
 
2 јebena grama... :roll:
Verovatno nase pravosudje misli da je uradilo veliko delo za drustvo :roll:
Kad imas tako sitnis u dzepu, sa najvecim brojem pandura mozes da se izvuces, na "kumeee", "druzeee", ovo ono... Kad bas ne ide, kao krajnju meru, probas i da ih napadnes na konto ovoga sto sam gore napisao, da se bave skupljanjem dva po dva grama, a zmure na mnogo ozbiljnije radnje.
Inace ne mozes za ovo dobiti nista ozbiljno, ali ti ostaje otezavajuca okolnost za ubuduce.