Rage against the machine

e nisi bre mogla bolje vreme da odaberesh,ja sam juche skinuo celu diskografiju a prvi album je SAVRSHEN ali SAVRSHEN,neverovatno su mocni......genijalni chak....a moram i da preslusham ostale albume,jer sam chuo da su ih dosta kritikovali,kao u fazonu bili su veliki potencijal al nisu postigli ono shto su eventualno mogli.....

@Makijaveli..... meni su odlicni bas takvi kakvi jesu ;) a sta su mogli da postignu, to niko ne zna ......

His spit is worth more than her work
Pass the purse to the pugilists
He's a prizefighter
And he bought rings and he owns kin
And now he's swingin'
And now he's the champion

Hey revolver, don't mothers make good fathers?
Revolver!

A spotless domain
Hides festering hopes she's certain there's more
Pictures of fields without fences
A spotless domain
Hides festering hopes she's certain there's more
Pictures of fields without fences
Her body numbs as he approaches the door

As he approaches the door
As he approaches

Hey revolver, don't mothers make good fathers?
Revolver!

ma naravno,ja to citirao neki chasopis neznam ni gde sam to chuo,mishljenja su razlichita....al za sad ja kazhem da su stvarno odlichni....mislim od kad sam ja video na tv-u onaj spot za ``killing in the name of``i odmah sam se navuka,neznam ni zashto mi je trebalo ovako dugo da ih skinem......u svakom sluchaju ,sad pogledah vidim da su zadnji album izdali 2000-te a 2003-ce live album....jel je to sve shto su izdali,jel su izdali neshto posle.....

sad se okupljaju na nekom festivalu, kao da skinu Busha.
malo se.ruckaju - Bush je vecj prs'o sa ili bez njih.
al dobro.

naslushao sam se prva dva albuma, ovi noviji mi nisu bash lezhali tada. probacju opet.
mom odushevljenju nije bilo kraja kad sam skontao da se Maynard pojavljuje u "know your enemy".

Peta W.:
Sve mi se dopada,svaka..ali bash svaka njihova pesma..najvishe "Bullet in the head " i " Wake up" .
I u novom sastavu kao "Audioslave" nisu loshi.
e to....fala ti peto bre....pa znao sam da su se skrpili u novom bendu i znao sam da je audioslave al nisam bio siguran....i josh su imali onaj extra singl kad se u spotu voze po pustinji......

za mene je audioslejv groblje mamuta - tom morelo i kris kornel su daleko bili fenomenalniji u svojim matichnim bendovima (rejdzh i saundgarden) nego u tom mejnstrim rok bendu. al shta cjesh.
sandra imam ja "out of exile" ako ti treba.

btw. stvar koju je rejdzh svirao sa tulom je ekstra - revolutionary. samo nema nigde snimka boljeg od koncertnog, neka skrnavshtina od zvuka...

Keeper:
sad se okupljaju na nekom festivalu, kao da skinu Busha.
malo se.ruckaju - Bush je vecj prs'o sa ili bez njih.
al dobro.

naslushao sam se prva dva albuma, ovi noviji mi nisu bash lezhali tada. probacju opet.
mom odushevljenju nije bilo kraja kad sam skontao da se Maynard pojavljuje u "know your enemy".
Keeper, long time no see, my friend. :D

Nego reci mi pojavljuje li se na originalnom snimku ili na nekom koncertu? Preslušao sam ti pesmu hiljade puta i ništa nisam primetio i ne mogu da verujem.

maynard se pojavljuje i na originalu i na koncertima.
onaj deo pesme....

i've got no patience now.............. sick of sick of... sick of you... time has come to paaaaaaaaaaaaaay. :mrgreen:

na koncertu... imam neki snimak... sve vreme ludak stoji sa skrshtenim rukama, ovi se bacaju, zack skache ko ping pong loptica, a maynard stoji ko kip. :lol: ..... za vreme njegovog pevanja mu dolazi onaj bubnjar njegov iz tula, zaboravih mu ime, i odmenjuje rejdzhovog bubnjara.

Hehe.... Know your enemy....

Now something must be done
About vengeance, a badge and a gun
'Cause I'll rip the mike, rip the stage, rip the system
I was born to rage against 'em
Now action must be taken
We don't need the key
We'll break in!

Bre, ja nemam ni jedan koncert :(

Reunion (2007)

Members of the band have reportedly been offered large sums of money to reunite for concerts and tours, and have turned the offers down.[3] Despite rumors that there was bad blood between the band and de la Rocha, when they were asked about their relationship with de la Rocha during an August 28, 2006 interview on Rockline, Commerford said that he and de la Rocha see each other often and go surfing together. Morello said he and de la Rocha communicate by phone, and had met up at a September 15, 2005 protest in support of the South Central Farmers, who tend one of the biggest urban farms in the United States.[4] Morello and de la Rocha were photographed together at the protest, the first photograph of the two since the band's breakup. [5]

Billboard reported on January 19, 2007 that there were rumors Rage Against the Machine could reunite at the Coachella Valley Music and Arts Festival.[6]. These rumors were confirmed in a Los Angeles Times article on January 22[7] and later on the band's official website.[8] The band is billed to headline the final day of Coachella 2007 on Sunday, April 29.[9][10] Billboard reports that sources suggest this will likely be a one-off,[11] but Morello has not ruled out future RATM activities.

The reunion performance will primarily be a vehicle to voice the band's opposition to the "right-wing purgatory" the United States has "slid into" under the George W. Bush administration since RATM's dissolution.

http://en.wikipedia.org/wiki/Ratm#Reunion_.282007.29

Bi bilo dobro, ha? :D

Back