molim za pomoc

http://www.active-domain.com/
Ja sam sve svoje domene preko njih registrovao a imaju i e-mail forwarding i kompletno administriranje. Mozes u svako doba da "uperis" tvoj domen bil na koji IP ili adresu i to mozes menjati kad pozelis, izvrsavanje manje za par minuta.
Takodje, mozes imati neogranicen broj sub-domena (npr. registrujes "pera.com" a onda mozes imati neogranicen broj kombinacija na to - online.pera.com, info.pera.com itd,itd)
Obavestavaju pre isteka domena, veoma brzo se aktivira dome (manje od 24 sata, jednom cak nakon 5 sati)

Veoma je vazno da sam kupis svoj domen, jer u suprotnom ti se moze desiti da onaj ko ga je kupio u trenutku kada si domen pazario zajedno sa hostingom nece bas tako rado da ti preusmeri ime domena na drugi hosting. To je narocito cesta pojava sa besplatnim .co.yu domenima, pa se zato preporucuje ga ih izbegavas cak i ako imas registrovanu firmu

@codemaker

Cena jeste najniza, ali ima skriveno placanje (Whois Privacy Service at just $5/year), sto je mnogima bitno!

Netfirms je ipak najjeftiniji - za prvu godinu 4.95$ sa Whois uklj. u cenu.

Ne znam na sta mislis.
Ja imam 10 domain name kupljenih kod njih i nikakvo skriveno placanje nisam od sada za sve ove godine imao?
Meni je bitno da ima za tu cenu
- sjajno administriranje
- neogranicen broj subdomena
- mail forwarding
- brz odziv na promene ili kupovinu novog domena

Za skrivene troskove ne znam. Ako mi traze 9$ godisnje -platim bas 9$ i nista skriveno.

Iznos od 3.95 se odnosi na .info i jos neki tip domena.
Domeni koje ja kupujem i odrzavam kostaju 9$ godisnje i tipa su .com i .net
Whois me ne zanima

Uvek sam bio skeptican prema ponudjacima registracije domena koji u ceny duplo manju od ostalih nude sve u paketu, plus tajlandsku masazu na mesecnom nivou. Posle kad se desi problem, da berem kozu na siljak, ne zelim rizik. Odnosno, zelim ga smanjiti na najmanji moguci nivo.

Za svaku godinu me kosta isto
Meni ova firma odgovara jer ima izuzetne ponude administriranja, tako da je to moj jedini izbor za sada

Ne znam da li Netcraft ima ovo dole, ali meni active-domain sve ovo dole omogucava.

1. The absolutely low registration fee you pay include a full year of domain name ownership and all the services we provide. No additional or hidden costs involved.

2. You can register long names at Active-Domain. Up to 63 characters in length (a total of 67 characters if you count the ".com")!

3. We provide you with your own web-based services account whereby you can easily manage and keep track of each domain name. You can even update your contact information anytime, which can take days or even weeks if you depend on your registrar.

4. You can choose to use our DNS servers or use your own host servers by updating it from our Domains Manager at anytime. There's no restriction as to how often you can change your DNS server information.

5. We provide free email forwarding addresses for your domain. You can have, for example, sales@yourname.com, or info@yourname.com, etc. You may use these addresses and redirect them to any email account you are currently using. Some registrars are charging extra for this feature, for up to $15 per email address!

6. We have included a new feature for your email set up. You can now create a "Catch All" account to receive any emails that are sent to your domain. You will not miss any email because of mistyped or non-existent email account anymore! This feature is normally available on paid domain or web hosting service only.

7. We provide free host names or sub-domains (for example, www.yourname.com or mail.yourname.com) for your site and you can "point" them to any existing URLs, so that when someone types your domains into a browser, they will go where you want them to. Other registrars are charging this feature for up to $19.95 per year!

8. If you do not have a website setup yet we will provide you with a domain parking page, for FREE. Some registrars could charge you extra money just for a parking page!

9. You can point your domain name to any IP address or URL on the Internet with two types of URL redirection/forwarding. There's no-advertising, no popup banners and no delay for your URL forwarding! You can choose to let your visitor see your domain name only (cloaked) or the actual web address (eg. www.freewebhost.com/homepage/~yourname). Other companies could provide you this feature for $49 per year.

10. You may transfer the ownership of your domain to any person without any additional charge. This is great for people who wants to register domains with potential value and resell them to their clients. You could potentially make a profit of many times the cost of a domain name. Other registrars could charge you the same price to transfer the domain ownership as the registration price.

Gill Bates:
@codemaker

Procitaj jos jednom!

Netcraft - 4.95$ domain name+whois privacy
active-domain - 3.95 domain name + 5$ Whois Privacy Service

Nego, koliko te tamo kosta domen za naredne godine?

Daj mi link gde se na Netcraft moze kupiti domain name. Trazio sam i nisam nasao, tako da nisam mogao uporediti sa active-domain. Na nijednoj strani nisam nasao nista o kupovini domena.
www.netcraft.com?

Back