Biologija

• Začetnik teme jelena-****
  • Datum pokretanja
J

jelena-****

Gost
Ukoliko mi neko blize moze objasniti pojam ARHENTERONA ,pominje se u oblasti NEURULACIJA u biologiji za 4.raz gimn.HITNO potrebno .THANKS !

jelena-****:
Ukoliko mi neko blize moze objasniti pojam ARHENTERONA ,pominje se u oblasti NEURULACIJA u biologiji za 4.raz gimn.HITNO potrebno .THANKS !

Malo kasni pomoc , ali ako ti i dalje treba evo, moraces da prevedes!

Gastrula - double-walled stage of the embryo resulting from invagination of the blastula; the outer layer of cells is the ectoderm and the inner layer differentiates into the mesoderm and endoderm
conceptus, fertilized egg, embryo - an animal organism in the early stages of growth and differentiation that in higher forms merge into fetal stages but in lower forms terminate in commencement of larval life

archenteron - central cavity of the gastrula; becomes the intestinal or digestive cavity

_pajabaja_:
jelena-****:

Malo kasni pomoc , ali ako ti i dalje treba evo, moraces da prevedes!

Gastrula - double-walled stage of the embryo resulting from invagination of the blastula; the outer layer of cells is the ectoderm and the inner layer differentiates into the mesoderm and endoderm
conceptus, fertilized egg, embryo - an animal organism in the early stages of growth and differentiation that in higher forms merge into fetal stages but in lower forms terminate in commencement of larval life

archenteron - central cavity of the gastrula; becomes the intestinal or digestive cavity

H v A l A !!!!!!!

:D
ARHENTERON JE PRACREVO, NASTAJE OD ENDODERMA I ODGOVARA KASNIJE DIGESTIVNOM TRAKTU
NEMOJ TO MESATI SA CELOMOM, TO JE SUPLJINA IZMEDJU TOG CREVA I MEZODERMA
KOD COVEKA JE MALO KOMPLIKOVANIJE, TAJ CELOM SE NE VIDI JER JE POTISNUT ORGANIMA I SVEDEN NA VIRTUELNE PROSTORE IZMEDJU ORGANA ALI JE ZNACAJAN JER SU TO SLABE TACKE GDE SE MOGU JAVITI KILE.
NAJBOLJE DA ZAMISLIS PRESEK VALJKASTE GLISTE: U SREDINI CREVO, OKOLO CELOM (OPET SUPLJINA), PA MISICI KOJI SU MEZODERM I ONDA OKO MISICA EKTODERMALNE TVOREVINE.
NAVEDI MI STA TACNO PISE PA CU TI RECI JOS
I JOS OVO: NOTOHORDA I SOMITI INDUKUJU NEURULACIJU KOJA SE DEFINISE KAO SAVIJANJE NERVNE PLOCE U CEV

Back