Samsung 9500

Dobro... Onda bar ima neko ko prodaje polovni ako ti bas taj treba. Primetio sam na tom sajtu da ima nekih koji ga k'o polovnog prodaju al u Hrvatskoj, cini mi se.
 
Sto se mene tice... Ako je radilo "do sad" radice jos. Mada to je sve relativno. Nadam se da ces naci to sto trazis. Ako mene pitas, uzeo bih neki risiver koji se moze sa "sigurnoscu" patchovati. :)
 
FORSETI:
Sto se mene tice... Ako je radilo "do sad" radice jos. Mada to je sve relativno. Nadam se da ces naci to sto trazis. Ako mene pitas, uzeo bih neki risiver koji se moze sa "sigurnoscu" patchovati. :)
Dosta ljudi mi je preporucilo samsung 9500,kazu da je dobar i da dosta toga otvara.
Ja sam imao u planu da kupim drembox,ali mi ga ludi ne preporucuju jer sam laik sto se tice sat opreme,pa se nadam da ce doci vrijeme i za njega.
Koji mi ti risiver preporucujes?Znaci da je lak za rukovanje i da otvara dosta toga.
Novac nije problem.Mene prvenstveno interesuje sport(fudbal)i ex-yu programi.
D anas sam kontaktirao covjeka koji se bavi prodajom i ugradnjom sat opreme.On u ponudi trenutno ima victory FTA I victory 2CI.Kaze da su dobri risiveri,mada znas i sam kakvi su trgovci.Malo sam cesljao po onom forumu koji si mi ostavio ali nista o njima nisam konkretno nasao.
 
Rixon:
Dosta ljudi mi je preporucilo samsung 9500,kazu da je dobar i da dosta toga otvara.
Ja sam imao u planu da kupim drembox,ali mi ga ludi ne preporucuju jer sam laik sto se tice sat opreme,pa se nadam da ce doci vrijeme i za njega.
Koji mi ti risiver preporucujes?Znaci da je lak za rukovanje i da otvara dosta toga.
Novac nije problem.Mene prvenstveno interesuje sport(fudbal)i ex-yu programi.
D anas sam kontaktirao covjeka koji se bavi prodajom i ugradnjom sat opreme.On u ponudi trenutno ima victory FTA I victory 2CI.Kaze da su dobri risiveri,mada znas i sam kakvi su trgovci.Malo sam cesljao po onom forumu koji si mi ostavio ali nista o njima nisam konkretno nasao.