PDA

Vidi punu verziju : Pitanje za sve

06.07.2004., 16:58
Zar je potrebno i ovde toliko foliranja,ispraznog hvalisanja,kicenja laznim vrednostima,tipa moj stan,moj auto,jahta,wow bila sam tu i tu,pa ja sam direktor,ja profesorica,ja arhitekta.Stvarno ste,oprostite sto cu to reci prizemnog duha.A da ne pricam, o temama tipa:prodavacice,najlepse devojke u Ns-u,i sl.Siromasno,stvarno siromasno,ne materijalno nego duhom! "izvinte me sto psujem al ja kazem onako kako cujem..."

fotograf
06.07.2004., 17:05
Nemoj da dozvolis da te nerviraju gluposti... Ima raznih ljudi ovde, mora biti i onih koji te nerviraju...

06.07.2004., 17:38
Zar je potrebno i ovde toliko foliranja,ispraznog hvalisanja,kicenja laznim vrednostima,tipa moj stan,moj auto,jahta,wow bila sam tu i tu,pa ja sam direktor,ja profesorica,ja arhitekta.Stvarno ste,oprostite sto cu to reci prizemnog duha.A da ne pricam, o temama tipa:prodavacice,najlepse devojke u Ns-u,i sl.Siromasno,stvarno siromasno,ne materijalno nego duhom! "izvinte me sto psujem al ja kazem onako kako cujem..."

pa to je danasnje vreme kada je vazno samo sta imas u dzepu, a ne uglavi! eno, vidi sta se pise na somborskom forumu- topic najveca faca, pa to je strasno! ja ne mogu da verujem sta se tamo pise i da nam vredjaju jedinog pravog coveka!

06.07.2004., 19:47
zivela glupost,to bih ja da dodam

DOKONI UM
07.07.2004., 08:31

Moram priznati da tvoja tema odiše jednim posebnim duhom.
Duhom kada se glupošću odgovara na gluposti. :idea:

07.07.2004., 15:47
Nisi se dokoni valjda prepoznao?Sam si kriv,sta da ti radim.Sorry :oops:

Peta W.
08.07.2004., 08:31
Svakom ko se nadje pametan ubuduce da otvori temu ovog sadrzaja i dovodi u pitanje raspravu na forumu,a prethodno se nije registrovao, ista ce biti obrisana... :twisted: :roll: :!:

DOKONI UM
08.07.2004., 08:43
Nisi se dokoni valjda prepoznao?Sam si kriv,sta da ti radim.Sorry :oops: